Omdat het vrij gemakkelijke dieren zijn denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind he tsowieso raar dat er zoveel mensen katten hebben.
Bijna mijn hele straat heeft minstens 1 kat
Meer dan 1 hond is inderdaad wel zeldzaam.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar mensen vaak 1 hond hebben, zijn er vrij veel mensen die twee of meer katten hebben en t gros daarvan loopt los rond. Dat zijn er best veel idd.
Terecht ook wel.quote:
True.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat het vrij gemakkelijke dieren zijn denk ik.
Veel minder werk mee dan met een hond.
Terwijl een klein roedeltje zoveel leuker is.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 1 hond is inderdaad wel zeldzaam.
Ze heeft dus niks aanquote:
Fotoshoot waarbij ze 3 verschillende outfits aan had. Blijkbaar was ze hier net aan het omkledenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie ik daar een handdoekje?![]()
Waar is de rest van de serie?
Te druk voor mij denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Terwijl een klein roedeltje zoveel leuker is.
Zo was ik laatst de auto aan het wassen en naast mij was een stelletje bezig met stofzuigenquote:
Hahaha nicequote:Op zondag 13 juli 2014 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo was ik laatst de auto aan het wassen en naast mij was een stelletje bezig met stofzuigen
[ afbeelding ]
Hahahahahaha. Lijkt me geen bikini indd.quote:
Mooi figuur. Beetje jammer van het paardengebit.quote:
Die komt niet heel erg goed uit neequote:Op zondag 13 juli 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi figuur. Beetje jammer van het paardengebit.
Ja en nee. Een bikini is toch wat meer geaccepteerd om mee in het openbaar te verschijnen.quote:
Apart wel eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja en nee. Een bikini is toch wat meer geaccepteerd om mee in het openbaar te verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |