abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142243469
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wow.. Heb je dat allemaal met Sims 3 wel? Die moet ik anders maar downloaden (of goedkoop kopen, want die is dan wel goedkoop denk ik) als ik een andere laptop heb
Sims 3 is heeeeeel vlak. Open wereld is wel tof alleen iedereen gaat dood, niemand krijgt kinderen ofzo. Maar ik heb daarvoor een mod gedownload :D Je kan het altijd downloaden
  zondag 13 juli 2014 @ 15:51:39 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142243470
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ahw :(

Blauw pilletje kopen?

Of je kan tegenwoordig ook een pomp in je buik laten zetten en 2 opblaasbuisjes in je plasser, dan sla je een paar keer op je buik en je speelbuis is weer fier aan het fluiten.
Hehe, heb nergens last van hoor als ik met iemand ben :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:00 #178
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_142243486
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef supersof het volgende:

[..]

ik heb zin in september O+
Wat ga je doen? :o

Ik heb zin in 20 oktober O+
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_142243487
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef supersof het volgende:

[..]

waarom brengen ze dan een nieuwe uit :')
Ja tering, ik had me er best op verheugd :'). Niet eens peuters :r een baby die opeens kind wordt. wtf
pi_142243490
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wow kom er net achter dat als je tekst selecteert en dan quote klikt je alleen de geselecteerde tekst gaan quoten _O_
srsly mortaxx
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:52:17 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142243493
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Sims 3 is heeeeeel vlak. Open wereld is wel tof alleen iedereen gaat dood, niemand krijgt kinderen ofzo. Maar ik heb daarvoor een mod gedownload :D Je kan het altijd downloaden
Mweh
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:19 #182
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142243495
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja :@. Samen Lion King kijken op kerstavond terwijl de vrouw des huizes ons verwend _O_

Ohhh, gezellig. Ik zal het even vragen :@
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:24 #183
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142243496
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
t als je tekst selecteert en dan quote kli
niet altijd
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142243499
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

_O-
Je hoeft me niet uit te lachen. Niet iedereen is zo slim als jou :S
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142243501
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dit spel ga ik niet spelen. :{
Ik download het gewoon :D De sims zelf zien er tof uit maar de omgeving lijkt uit 2002 te komen
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:52:41 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142243505
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ja tering, ik had me er best op verheugd :'). Niet eens peuters :r een baby die opeens kind wordt. wtf
Misschien veranderd het nog? Ben stiekem nog steeds wel nieuwsgierig
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:44 #187
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142243510
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Wat ga je doen? :o

Ik heb zin in 20 oktober O+
huh
oh
hahahaha :')
ik dacht dat het in september was
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:44 #188
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142243511
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehe, heb nergens last van hoor als ik met iemand ben :@
"Met iemand"

dtf? :@
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:47 #189
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_142243517
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef Snowbells het volgende:
-No WooHoo Skill
Wat :o Jawel toch?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_142243522
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mweh
En laadtijden duren 30000 jaar op mijn laptop :'(
pi_142243523
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Studiotje het volgende:

[..]

"Met iemand"

dtf? :@
dtf?
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:55 #192
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142243527
Ik zei hoi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:52:58 #193
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_142243528
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef supersof het volgende:

[..]

huh
oh
hahahaha :')
ik dacht dat het in september was
_O-!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:53:04 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142243531
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

En laadtijden duren 30000 jaar op mijn laptop :'(
:'(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:53:08 #195
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142243535
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ja tering, ik had me er best op verheugd :'). Niet eens peuters :r een baby die opeens kind wordt. wtf
Ik vond het juist leuk om ze te leren lopen en praten enzo :D en met dat speelgoed spelen en voorlezen :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142243536
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
Ik zei hoi.
HOI.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:53:09 #197
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_142243537
quote:
9s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
Ik zei hoi.
HALLO :W
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_142243539
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik download het gewoon :D De sims zelf zien er tof uit maar de omgeving lijkt uit 2002 te komen
Dat kan natuurlijk ook :D
pi_142243543
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Misschien veranderd het nog? Ben stiekem nog steeds wel nieuwsgierig
Alles wat in die quote staat kán nog komen in 50/60 euro uitbreidingspakketten :) /EAstyle
  zondag 13 juli 2014 @ 15:53:22 #200
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142243545
quote:
19s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

dtf?
dit niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')