zuipvakantie. :pquote:Op maandag 14 juli 2014 08:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is ook vies, maar dat heb je ervan als je een relaxvakantie boekt, reken maar dat je op een wat actievere vakantie uitkiest, dat je dan nooit dikkerds tegenkomt
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef tailfox het volgende:
Voor de mensen die ik nog niet had gepest dat ik op vakantie benDat is een volgroeide walvis daar. Dat verwacht je niet in de tropen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef tailfox het volgende:
Voor de mensen die ik nog niet had gepest dat ik op vakantie benWat een dikkertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Peninsula Valdez in Argentinie, van augustus tot half december. Bijna aanraken
heb medelijden met het luchtbedquote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is een volgroeide walvis daar. Dat verwacht je niet in de tropen.
ze verpesten mijn uitzicht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:56 schreef TARDIS. het volgende:
Wie maakt zich nou weer druk om het uiterlijk van anderen.
vanaf nu walvis boobies topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:14 schreef Catkiller het volgende:
Topic alleen maar open gehouden omdat ik bovenin tieten zag.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
[img] http://www.skoften.net/images/uploads/skoften/09112008walvis.jpg[/img]quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
[ [url= http://www.skoften.net/im(...)alvis.jpg]afbeelding[/url] ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |