SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power."
die geheimhouding vond ik leuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik snapte eerst het hele topic niet maar je hebt het over vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peninsula Valdez in Argentinie, van augustus tot half december. Bijna aanrakenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef Pulzzar het volgende:
Ik hoop ooit in mn leven nog walvissen te zien. Grijze walvissen zijn erg nieuwsgierig en zwemmen vaak naar boten en de passagiers kunnen die beesten dan aaien.
Dit klinkt als leukere walvissenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Peninsula Valdez in Argentinie, van augustus tot half december. Bijna aanraken
Graag adress sunnybeachquote:Op zondag 13 juli 2014 21:14 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb een leidinggevende functie bij Green Peace. We gaan ze morgen allemaal een spuitje geven.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef tailfox het volgende:
Voor de mensen die ik nog niet had gepest dat ik op vakantie benAh, dat soort walvissen. Hier een pic van een zee-olifant in een zwembad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ah, dat soort walvissen. Hier een pic van een zee-olifant in een zwembad.Ja de totaal niet bedreigde soort. Goed voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook vies, maar dat heb je ervan als je een relaxvakantie boekt, reken maar dat je op een wat actievere vakantie uitkiest, dat je dan nooit dikkerds tegenkomtquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:46 schreef FrankUnderwood het volgende:
Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |