Dat onderste plaatje moet bovenaan eigenlijk en de oude weg.quote:
Beetje jammer weerquote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor hem en haar, niet voor het. Sorry tijn.
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor hem en haar, niet voor het. Sorry tijn.
Nee hoor,maar ik voel me wel fitquote:
Hello Alphaquote:
DOEN!DOENquote:Op zondag 13 juli 2014 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Dat onderste plaatje moet bovenaan eigenlijk en de oude weg.
Lekkerquote:
gewoon ik sliep om 1 uur en was om 8 weer wakker. Niks bijzonders dusquote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Lekker4 uurtjes gedanst non stop, leuke mensen, hard gelachen, dus geleefd.
En zoals meestal drama om wie dat er gaat rijden.
Hoe was jouw nacht?
hOe is het met onze motormuis?quote:
Ik werd half 10 wakker ofzo en toen dacht ik blijf nog even liggen toen was het over 11 uur.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor,maar ik voel me wel fit. ik heb net ontbeten; een omeletje met tomaten.
Ik was thuis om 7u30 en al wakker van de adrenaline van gisteren.
![]()
En je, Kree?
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik werd half 10 wakker ofzo en toen dacht ik blijf nog even liggen toen was het over 11 uur.
Gister nog BBQ gehad en voetbal gekeken natuurlijk
Oh en stukje northsea jazz op tv en toen was het 3 uur ofzo.
Weinig motormuizen vandaag. Verder wel okquote:
Gewoon is ook leukquote:Op zondag 13 juli 2014 13:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
gewoon ik sliep om 1 uur en was om 8 weer wakker. Niks bijzonders dus
Ik heb het wel geprobeert, 1 match na tig foto's swipen, maar nooit zelf begonnen met lullen (en meiden doen dat niet natuurlijk uit zichzelfquote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk. En zeg, ben je ook een Tinder-boy? Ik wil vandaag hard klagen over mensen die op Tinder zitten, maar ik wil eerst zeker zijn dat niemand hier op Tinder zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |