Uiteraard niet.quote:
Mijn slechte smaak is heel uitgebreid.quote:
Neequote:
Waarom staat dit in KLB dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeDingen van 2 euro van dealextreme
Omdat het gevoel van bestolen zijn niets te maken heeft met de daadwerkelijke waarde van het gestolenequote:Op zondag 13 juli 2014 07:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom staat dit in KLB dan?Je moet blij zijn dat je van die zooi af bent.
Wen er maar aan want je wordt elke dag bestolen.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat het gevoel van bestolen zijn niets te maken heeft met de daadwerkelijke waarde van het gestolene
quote:Op zondag 13 juli 2014 07:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wen er maar aan want je wordt elke dag bestolen.
En dat heeft iets met mijn mp3 speler te maken omdat...?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Truus die niets doet, betaal jij.
Is die alweer teruggevonden omdat het ding waarschijnlijk in de volgende coupé al weggegooid is?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat heeft iets met mijn mp3 speler te maken omdat...?
En dat praat een diefstal goed omdat...?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is die alweer teruggevonden omdat het ding waarschijnlijk in de volgende coupé al weggegooid is?
Ik praat helemaal niets goed, ik zeg dat je elke dag bestolen wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat praat een diefstal goed omdat...?
Nee, je had het over gestolen zaken weggooien. Alsof de diefstal daarmee dan minder erg zou zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niets goed, ik zeg dat je elke dag bestolen wordt.
Ik zie het vooral als de zoveelste bevestiging dat een groot deel van de marokkaanse gemeenschap inderdaad kutvolk is.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nachttrein zit altijd vol met boefjes, zie het als een levensles
Mijn zin om kwaliteit te posten is ingehaald door de kutte reacties van anderen.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:42 schreef renwan het volgende:
TS was vroeger wel een kwaliteitsuser, jammer dat er niks van over is
dat is zelfs strafbaar!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:03 schreef eNaSnI het volgende:
Tja, klagen omdat je zelf zo slim bent om je spullen bij zo iemand te laten liggen... Gelegenheid maakt de dief!
Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag met een stuk of 30 mensen gesproken en ze vonden me allemaal aardigquote:Op zondag 13 juli 2014 10:03 schreef voederbietel het volgende:
Vond je het ook niet erg verdacht dat ze uitgerekend tegen jou aardig waren?
Ja nou, je loopt even 30 seconden met iemand mee de trein uit. Daarbij verwacht je dat niet meteen van elke marokkaan. Hoewel ik daar nu iets strikter over denk.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:03 schreef eNaSnI het volgende:
Tja, klagen omdat je zelf zo slim bent om je spullen bij zo iemand te laten liggen... Gelegenheid maakt de dief!
je hebt het ze gevraagd ?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag met een stuk of 30 mensen gesproken en ze vonden me allemaal aardig
marokkaan of niet je spullen onbeheert achterlaten, hoe kort ook, is een slecht plan, dat weet zelfs mijn neefje van 4quote:Op zondag 13 juli 2014 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja nou, je loopt even 30 seconden met iemand mee de trein uit. Daarbij verwacht je dat niet meteen van elke marokkaan. Hoewel ik daar nu iets strikter over denk.
Terug stelen wat je maar kan, die Ov-chipkaart is makkelijk genoeg te krakenquote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niets goed, ik zeg dat je elke dag bestolen wordt.
Flikker op man. Je.hebt gewoon down.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn zin om kwaliteit te posten is ingehaald door de kutte reacties van anderen.
Het zijn altijd dezelfdenquote:Op zondag 13 juli 2014 06:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: de stereotypen zijn weer bevestigd want het was een marokkaan.
Ik ben zo geboren, maar wat is jou excuus?quote:
Nou kijk, sommige mensen weten wanneer ze een leuk gesprek hebben en hoe ze dat moeten aanpakken. Andere mensen weten dat niet en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Laat ik nou juist in die eerste categorie vallen. Dan hoef je niet te vragen of je het samen gezellig hebt. Nonverbale reacties enzoquote:
Zoals ik al zei, voor een fucking 30 secondenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je spullen onbeheerd achterlaten in de trein en het gek vinden dan bestolen te worden
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou kijk, sommige mensen weten wanneer ze een leuk gesprek hebben en hoe ze dat moeten aanpakken. Andere mensen weten dat niet en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Laat ik nou juist in die eerste categorie vallen. Dan hoef je niet te vragen of je het samen gezellig hebt. Nonverbale reacties enzo
ik kan best een leuk gesprek hebben met iemand die ik niet aardig vindt, dus dat zegt niet alles...quote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou kijk, sommige mensen weten wanneer ze een leuk gesprek hebben en hoe ze dat moeten aanpakken. Andere mensen weten dat niet en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Laat ik nou juist in die eerste categorie vallen. Dan hoef je niet te vragen of je het samen gezellig hebt. Nonverbale reacties enzo
Dat is precies wat ik bedoel. Je hebt namelijk leuk en leuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan best een leuk gesprek hebben met iemand die ik niet aardig vindt, dus dat zegt niet alles...
nee dat is juist niet wat je bedoelt maar goedquote:Op zondag 13 juli 2014 13:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Je hebt namelijk leuk en leuk.
Jawel, je illustreert het weer voorbeeldigquote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is juist niet wat je bedoelt maar goed
ik.laat je maarquote:Op zondag 13 juli 2014 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, je illustreert het weer voorbeeldig
Grote jongenquote:
Naïef allemansvriendje...Die worden vroeg of laat wakker getraptquote:Op zondag 13 juli 2014 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb vandaag met een stuk of 30 mensen gesproken en ze vonden me allemaal aardig
True. Net zoals je fiets open laten staan..quote:
dit is in iets van drie gemeentes bij apv niet toegestaan hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 15:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
True. Net zoals je fiets open laten staan..
Neemt niet weg dat het strafbaar is, ergens.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dit is in iets van drie gemeentes bij apv niet toegestaan hoor
nee, want dat stelde hij nietquote:Op zondag 13 juli 2014 15:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het strafbaar is, ergens.
OK, have it your way.quote:
Die keuze is aan jou, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als je spullen verdwijnen. Lijkt me dat in een fijne truc gestonken bent, want wanneer zie je nou een Marokkaan in een trein??quote:Op zondag 13 juli 2014 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, voor een fucking 30 secondenMoet je iedereen, en degene waarmee je net uitgebreid hebt zitten kletsen in het bijzonder, dan maar als een potentiele dief beschouwen? Lekker paranoide, lekker leven heb je dan.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Naïef allemansvriendje...Die worden vroeg of laat wakker getrapt![]()
![]()
![]()
Hier heb je wat om te luisteren terwijl je dit grote onrecht verwerkt:
Ik denk dat dit zo'n typisch kruimeldiefje is geweest die van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt. Te laf om zelf actief te jatten, maar wel bij elke gelegenheid misbruik maken van iedereen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:35 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Die keuze is aan jou, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als je spullen verdwijnen. Lijkt me dat in een fijne truc gestonken bent, want wanneer zie je nou een Marokkaan in een trein??
Je weet onderhand wel waar je die in kunt steken. Steek 'm daarna vervolgens maar in je eigen mondje, sucker.quote:
ja dat moet. Een andere optie is bestolen worden, lijkt me ook niet optimaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, voor een fucking 30 secondenMoet je iedereen, en degene waarmee je net uitgebreid hebt zitten kletsen in het bijzonder, dan maar als een potentiele dief beschouwen? Lekker paranoide, lekker leven heb je dan.
Dat jij dat soort vieze voorkeuren nou hebt, okee. Maar doe dat even thuis in je rukhol, ja. Het internet is al genoeg vergeven van idioten, gekken en pervy's zonder dat we jou daar ook bij nodig hebben. Sterker nog, we hebben jou helemaal niet nodig. De wereld heeft jou niet nodig. Wanneer heb jij voor het laatst nog een positieve bijdrage geleverd, aan wie dan ook? Lang geleden he. Je bestaan op deze aardkloot is maar armoedig. Je loopt wat rond, boos te zijn op alles en iedereen, constant onder invloed van pillen en chemicalii, geen vrienden, zelfs personen in je eigen familie moeten je niet meer. Op de sociale werkplaats kan je je ook maar net handhaven, en dan alleen nog maar gestuurd door de begeleiding.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:17 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je weet onderhand wel waar je die in kunt steken. Steek 'm daarna vervolgens maar in je eigen mondje, sucker.
Ik weiger ervan uit te gaan dat iedereen een dief is. Maar ik zal er voortaan wel veel meer rekening mee houden dat allerlei van origine buitenlands gespuis dat wel is.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja dat moet. Een andere optie is bestolen worden, lijkt me ook niet optimaal.
Dat hoeft nou ook weer niet maar ik ben me er van bewust dat iedereen een dief kan zijn. Ik laat dus niks onbeheerd achter, nog geen 10 seconden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weiger ervan uit te gaan dat iedereen een dief is. Maar ik zal er voortaan wel veel meer rekening mee houden dat allerlei van origine buitenlands gespuis dat wel is.
Achteraf gezien kan je dat allemaal een plaats geven, maar je zou er verbaasd van staan hoe weinig die conclusie bij je opkomt op het moment dat het daadwerkelijk gebeurt.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:12 schreef Eyip het volgende:
Dus je ziet dat je mp3 speler al dan niet gestolen wordt en je spreekt die marokkaantje er niet op aan?
fail
achteraf lullen is ook heel makkelijk. Wees blij dat het geen duur ding is geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Achteraf gezien kan je dat allemaal een plaats geven, maar je zou er verbaasd van staan hoe weinig die conclusie bij je opkomt op het moment dat het daadwerkelijk gebeurt.
Als je bestolen wordt maakt de waarde van het gestolene niet uit, het gaat om het gevoel dat iemand zomaar kan zeggen "en dat is nu van mij" en daar ook nog mee weg komt.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:17 schreef Eyip het volgende:
[..]
achteraf lullen is ook heel makkelijk. Wees blij dat het geen duur ding is geweest.
Dus als je beroofd bent en daar wat van zegt ben je een PVV stemmer? Dan is het triest dat de andere partijen blijkbaar te weinig aan preventie en repercussie doen.quote:En wat hebben we ervan geleerd? Ga je nu op PVV stemmen?
Beroven:quote:Op maandag 14 juli 2014 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je bestolen wordt maakt de waarde van het gestolene niet uit, het gaat om het gevoel dat iemand zomaar kan zeggen "en dat is nu van mij" en daar ook nog mee weg komt.
[..]
Dus als je beroofd bent en daar wat van zegt ben je een PVV stemmer? Dan is het triest dat de andere partijen daar blijkbaar te weinig aan doen.
Onder "iedereen" vallen ook de buitenlanders, racist!quote:Op maandag 14 juli 2014 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weiger ervan uit te gaan dat iedereen een dief is. Maar ik zal er voortaan wel veel meer rekening mee houden dat allerlei van origine buitenlands gespuis dat wel is.
Ik discrimineer niet, ik heb een hekel aan alle buitenlanders.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Onder "iedereen" vallen ook de buitenlanders, racist!
Dan discrimineer je juist wel, eigenheimer.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, ik heb een hekel aan alle buitenlanders.
Dat is een rethorische vraag waarop de community al antwoord heeft gegeven..quote:Op maandag 14 juli 2014 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat jij dat soort vieze voorkeuren nou hebt, okee. Maar doe dat even thuis in je rukhol, ja. Het internet is al genoeg vergeven van idioten, gekken en pervy's zonder dat we jou daar ook bij nodig hebben. Sterker nog, we hebben jou helemaal niet nodig. De wereld heeft jou niet nodig. Wanneer heb jij voor het laatst nog een positieve bijdrage geleverd, aan wie dan ook? Lang geleden he. Je bestaan op deze aardkloot is maar armoedig. Je loopt wat rond, boos te zijn op alles en iedereen, constant onder invloed van pillen en chemicalii, geen vrienden, zelfs personen in je eigen familie moeten je niet meer. Op de sociale werkplaats kan je je ook maar net handhaven, en dan alleen nog maar gestuurd door de begeleiding.
Wie is hier nou de sucker?
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan discrimineer je juist wel, eigenheimer.
Vannacht wel. Gisteren veel minder. Temazepam schijnt eindelijk aan te slaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat ik me afvraag heb je vannacht wel geslapen of was je al om 12 uur terug?
Ik ben dan ook veel meer waard. Ze proberen het dan ook keer op keer om mij te ontvoeren, maar helaas voor hen krijgen mijn vrienden in de commandotroepen me keer op keer weer vrij. En dat zonder een cent losgeld te betalen.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:46 schreef roodborst het volgende:
Ze hadden jou moeten meenemen en de mp3-speler laten liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |