Uiteraard niet.quote:
Mijn slechte smaak is heel uitgebreid.quote:
Neequote:
Waarom staat dit in KLB dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeDingen van 2 euro van dealextreme
Omdat het gevoel van bestolen zijn niets te maken heeft met de daadwerkelijke waarde van het gestolenequote:Op zondag 13 juli 2014 07:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom staat dit in KLB dan?Je moet blij zijn dat je van die zooi af bent.
Wen er maar aan want je wordt elke dag bestolen.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat het gevoel van bestolen zijn niets te maken heeft met de daadwerkelijke waarde van het gestolene
quote:Op zondag 13 juli 2014 07:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wen er maar aan want je wordt elke dag bestolen.
En dat heeft iets met mijn mp3 speler te maken omdat...?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Truus die niets doet, betaal jij.
Is die alweer teruggevonden omdat het ding waarschijnlijk in de volgende coupé al weggegooid is?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat heeft iets met mijn mp3 speler te maken omdat...?
En dat praat een diefstal goed omdat...?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is die alweer teruggevonden omdat het ding waarschijnlijk in de volgende coupé al weggegooid is?
Ik praat helemaal niets goed, ik zeg dat je elke dag bestolen wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat praat een diefstal goed omdat...?
Nee, je had het over gestolen zaken weggooien. Alsof de diefstal daarmee dan minder erg zou zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niets goed, ik zeg dat je elke dag bestolen wordt.
Ik zie het vooral als de zoveelste bevestiging dat een groot deel van de marokkaanse gemeenschap inderdaad kutvolk is.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nachttrein zit altijd vol met boefjes, zie het als een levensles
Mijn zin om kwaliteit te posten is ingehaald door de kutte reacties van anderen.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:42 schreef renwan het volgende:
TS was vroeger wel een kwaliteitsuser, jammer dat er niks van over is
dat is zelfs strafbaar!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:03 schreef eNaSnI het volgende:
Tja, klagen omdat je zelf zo slim bent om je spullen bij zo iemand te laten liggen... Gelegenheid maakt de dief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |