goed hequote:Op zondag 13 juli 2014 05:48 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie zijn eigenlijk wel grappig. En in de COS praten en hier in de SC. Ik ben de enige die hier zit op halfslapende paro na en brain die vast ergens rondhangt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:50 schreef Punkman het volgende:
Wat een klote TT snap er niks van.
Geen tosti wel bier ...
trustequote:Op zondag 13 juli 2014 05:53 schreef Recce het volgende:
Tijd om te pitten voor mij. Slaap lekker voor straks iedereen.
quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:53 schreef Recce het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:53 schreef Recce het volgende:
Komt door die halve liters.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:50 schreef Punkman het volgende:
Wat een klote TT snap er niks van.
Geen tosti wel bier ...
En denken dan weer. WTF doen die gasten in de nacht en het ging weer nergens over.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:53 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
nee, vind de tt heel leuk, maar nu gaan mensen zich afvragen waar dat over gaat, en gaan dan terug lezen en komen bij ons verhaal uit ..
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En denken dan weer. WTF doen die gasten in de nacht en het ging weer nergens over.Top toch.
Mensenquote:Op zondag 13 juli 2014 05:53 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
nee, vind de tt heel leuk, maar nu gaan mensen zich afvragen waar dat over gaat, en gaan dan terug lezen en komen bij ons verhaal uit ..
![]()
![]()
Ach arme liesje, maar dat doet ze volgens meer om te kijken of we ons gedragen hebben en dat hebben we deze nacht wel gedaan dacht ik zomaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:56 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
, en liesje die het terug moet lezen ...
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 13 juli 2014 05:53 schreef Recce het volgende:
Ja, dat is waar, kunnen we nog iemand uitschelden ?quote:Op zondag 13 juli 2014 05:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach arme liesje, maar dat doet ze volgens meer om te kijken of we ons gedragen hebben en dat hebben we deze nacht wel gedaan dacht ik zomaar.
Ja, echt hehquote:
Leest die alles terugquote:Op zondag 13 juli 2014 05:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach arme liesje, maar dat doet ze volgens meer om te kijken of we ons gedragen hebben en dat hebben we deze nacht wel gedaan dacht ik zomaar.
Ik weet niet of ze alles leest maar ze zal het wel in de gaten moeten houden denk ik en foute dingen verwijderen ofzo. En ik lees ook nooit terug.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Leest die alles terugNee toch zeker, slap ge-ouwehoer, ik lees nooit terug.
Een hele hoop wel, omdat ze mod is van dit subforum.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Leest die alles terugNee toch zeker, slap ge-ouwehoer, ik lees nooit terug.
Een mod moet de boel sturen.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een hele hoop wel, omdat ze mod is van dit subforum.
Is nog op CC, maar ik begin het mee te praten dus een beetje teveel van het goede.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jou UI is ook echt goed, wat een leuke serie was dat. Keken we iedere avond
Jij was toch ook mod?quote:
Valt wel mee toch, ik vind Gert, Lies en iBenny goed hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 06:08 schreef Punkman het volgende:
Ik ga niet teveel meer zeggen over mods, maar hun niveau is vaak ook bedroevend ...
die series blijven leuk, maar CC zijn vast herhalingen.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Is nog op CC, maar ik begin het mee te praten dus een beetje teveel van het goede.
En het is fok natuurlijk, niet vergeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik vind Gert, Lies en iBenny goed hoorEn nog wel meer, zijn ook maar mensen
liesje en benny heb ik geen problemen mee, maar gert heeft vaak uitspraken wat ik niet snap.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik vind Gert, Lies en iBenny goed hoorEn nog wel meer, zijn ook maar mensen
quote:
Waar hing je dan rond?quote:Op zondag 13 juli 2014 06:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toen ik mod was kwam ik trouwens nauwelijks in SC's, behallve als ik vond dat ze dicht moesten.
Een van die drie heeft hier een hoop commentaar gehad, iets met Hitler en allah, en nog wel meer grove dingen vaar voor iemand anders op zijn kop krijgt.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Eerst in MUZ (2005-2008) daarna in GAM (2007-2010)quote:
Ik weet de afkortingen.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eerst in MUZ (2005-2008) daarna in GAM (2007-2010)
Buiten mod is ie ook mens, ik snap dat wel. Maar ik ben zelf ook een beetje anders, misschien is dat hetquote:Op zondag 13 juli 2014 06:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
liesje en benny heb ik geen problemen mee, maar gert heeft vaak uitspraken wat ik niet snap.
dat hoor niet bij een mod, en al dat hem gezegd word dan reageert ie ook lullig.
Er is altijd wel één mod die 'de schuld' krijgt van een actie die achter de schermen ruimschoots besproken is.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een van die drie heeft hier een hoop commentaar gehad, iets met Hitler en allah, en nog wel meer grove dingen vaar voor iemand anders op zijn kop krijgt.
Maar op zich mag ik ze alle drie, ga ook geen namen noemen, maar neet wel een beetje weg dat een mod die zulke taal bezigt er mee weg komt en een user niet.
En ik ben nu een zeur, ik heb niks tegen de mods, maar vind het hooguit een beetje vreemd.
nee ik snap het wel, maar ik vind wel dat je andere mensen niet op uitspraken kan corrigeren als je zelf zulke grove taal typt.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Buiten mod is ie ook mens, ik snap dat wel. Maar ik ben zelf ook een beetje anders, misschien is dat hetWil niet zeggen dat ik het met alles eens ben, maar ik snap het mens-zijn wel. Jij toch ook? Is maar vrijwilligerswerk anyway, het is geen baan ofzo.
quote:Op zondag 13 juli 2014 06:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is altijd wel één mod die 'de schuld' krijgt van een actie die achter de schermen ruimschoots besproken is.
mods kunnen geen ban uitdelen, die moeten eerst een FA weten te vinden die het met ze eens is.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:21 schreef Punkman het volgende:
[..]ik wil het ook niet groter maken dan het is, maar het is slikken als je een ban krijgt van iemand die zelf ook zo doet.
wat is een FAquote:Op zondag 13 juli 2014 06:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mods kunnen geen ban uitdelen, die moeten eerst een FA weten te vinden die het met ze eens is.
Admin doet de ban, notes doen admins en mods.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh, wie doet dan dan ?
En wie geven de notes ?
Op Fok mag best wel veel en ik kan me niet voorstellen dat je op je kop krijgt als je een keer uit de bocht vliegt inclusief de mods.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een van die drie heeft hier een hoop commentaar gehad, iets met Hitler en allah, en nog wel meer grove dingen vaar voor iemand anders op zijn kop krijgt.
Maar op zich mag ik ze alle drie, ga ook geen namen noemen, maar neet wel een beetje weg dat een mod die zulke taal bezigt er mee weg komt en een user niet.
En ik ben nu een zeur, ik heb niks tegen de mods, maar vind het hooguit een beetje vreemd.
Forum admin.quote:
Mods kunnen noten, en waarschuwen, de FA's delen de bans uit, en als dat noig steeds zo gaat als een jaar of 5 geleden, moet je wel 20x waarschuwen voordat een FA de moeite neemt om zich in een topic in te lezen, tenzij het een duidelijke troll is of dat het iets betrefd dat herhaaldelijk tegen de policy ingaat.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh, wie doet dan dan ?
En wie geven de notes ?
Oh, dan ben ik save, ik heb er maar 4quote:Op zondag 13 juli 2014 06:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mods kunnen noten, en waarschuwen, de FA's delen de bans uit, en als dat noig steeds zo gaat als een jaar of 5 geleden, moet je wel 20x waarschuwen voordat een FA de moeite neemt om zich in een topic in te lezen, tenzij het een duidelijke troll is of dat het iets betrefd dat herhaaldelijk tegen de policy ingaat.
Was jij voor of tegen "wat luister je nu"quote:Op zondag 13 juli 2014 06:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eerst in MUZ (2005-2008) daarna in GAM (2007-2010)
voornamelijk in topics die me interesseerde, en in de ONZ nachtbagger als ik dronken was
In sommige gevallen moet het bloed echt onder de nagels van een mod geschraapt worden voordat een FA iemand bant, daarom kan men soms wat grof handelen.quote:
Ban staat los van notes. Je kunt een keer zodanig over de schreef gaan dat je een ban krijgt en lang niet aan de 20 notes zit. En je kunt meer dan 20 notes hebben zonder een ban te krijgen.quote:
Ik wilde het naar het onzinnige spelletjes forum hebben, alhoewel ik er ook wel gepost hebquote:Op zondag 13 juli 2014 06:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Was jij voor of tegen "wat luister je nu"
4quote:
Zie je wel, daar ken ik je vanquote:Op zondag 13 juli 2014 06:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wilde het naar het onzinnige spelletjes forum hebben, alhoewel ik er ook wel gepost heb
Slaap lekkerquote:
Kan ook ONZ zijn danquote:Op zondag 13 juli 2014 06:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zat voornamelijk in Hip Hop Central.
Ik doe ook nooit iemand kwaad, heb eens op een gifje gereageerd en een paar gifjes geplaatst.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In sommige gevallen moet het bloed echt onder de nagels van een mod geschraapt worden voordat een FA iemand bant, daarom kan men soms wat grof handelen.
Neuh, in MUZ vallen de hokjes topics best mee in dat opzicht, zeker als je het vergelijkt met GAM.quote:
Zo nu en dan kan het niet anders, in mijn tijd moest je iemand een keer of 10 waarschuwen voordat er een FA langs kwam om het topic door te lezen, zeker als het om 'trollen' gingquote:Op zondag 13 juli 2014 06:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit iemand kwaad, heb eens op een gifje gereageerd en een paar gifjes geplaatst.
Ik zal nooit iemand persoonlijk aanvallen, dus ik maak me ook geen zorgen.
Vind het alleen vreemd dat mods soms dingen mogen zeggen die wij niet mogen zeggen, dat is het eigenlijk.
Ik heb het geprobeerd, ik kan niet vals zijn of blijven.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe ven lekker mee, ga even een note scoren.
Dan zat ik in de verlenging en ik ben niet goed in penalty'squote:Op zondag 13 juli 2014 06:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
0 ?
Slecht van jou, je had er toch al 3 kunnen hebben ?
Als ik een verlenging heb scoor ik beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan zat ik in de verlenging en ik ben niet goed in penalty's
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 06:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, ik kan niet vals zijn of blijven.
dat zijn er wel meer nietquote:Op zondag 13 juli 2014 06:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan zat ik in de verlenging en ik ben niet goed in penalty's
Als je op een blauwe maandag zin hebt om mod te worden kun je je inlezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zal ik nooooit te weten komen, ik ga er niet voor betalen
quote:Op zondag 13 juli 2014 06:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een verlenging heb scoor ik beter.
neuj niet mijn dingquote:Op zondag 13 juli 2014 06:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je op een blauwe maandag zin hebt om mod te worden kun je je inlezen.
Echt hehquote:
Ach gut, zit je weer op je witte paardquote:Op zondag 13 juli 2014 06:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou wat grofs zeggen maar ik zeg het niet omdat ik je mag
Inderdaad, wij zijn de engeltjes van de SCquote:Op zondag 13 juli 2014 06:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt hehAls er 2 mensen aimabel zijn, dan zijn wij dat wel
maar jij bent iig geen maagd meer.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn de engeltjes van de SC
Holy shitquote:Op zondag 13 juli 2014 06:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn de engeltjes van de SC
Whut?quote:
Gooi het er maar uit hoor, ik kan het hebbenquote:Op zondag 13 juli 2014 06:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben in een klierbui vandaag let maar niet op mij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 06:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ricky Martin, de Peter Andre van de 2000's
of je moet Maria wezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:55 schreef ChocoFan het volgende:
OH wacht, engeltjes zijn maagd en ik heb kinderen dus ik ben dat niet meer. Althans dat denk ik nu dan maar.![]()
Nou baal er een beetje van,mensen die hier nu nog zitten wil ik niet pijn doen, dat voelt niet goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit hoor, ik kan het hebben
Ow, ja, dat is ook zo, niet aan gedacht verders. Ik dacht iets spannendsquote:Op zondag 13 juli 2014 06:55 schreef ChocoFan het volgende:
OH wacht, engeltjes zijn maagd en ik heb kinderen dus ik ben dat niet meer. Althans dat denk ik nu dan maar.![]()
Joh, maak je niet zo druk, ik ben totaal niet beledigd of whateverquote:Op zondag 13 juli 2014 06:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou baal er een beetje van,mensen die hier nu nog zitten wil ik niet pijn doen, dat voelt niet goed.
Ik eerst ook maar dat zou weer zo simpel zijn om neer te zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ow, ja, dat is ook zo, niet aan gedacht verders. Ik dacht iets spannends
Ik heb echt geen teer zieltje ook al kom ik soms zo over en ik weet wie het neerzet.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou baal er een beetje van,mensen die hier nu nog zitten wil ik niet pijn doen, dat voelt niet goed.
Ik vind je eigenlijk een kut hoer die de naam Billy nog niets eens mag dragen.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk, ik ben totaal niet beledigd of whateverEn al zou je iets raars typen dan nog ben ik prima in staat om dat op waarde te schatten.
quote:Op zondag 13 juli 2014 07:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk een kut hoer die de naam Billy nog niets eens mag dragen.
En dit is een hele foute grap.
Ik waardeer je zeer en mag je graag![]()
en nu tijd voor mij om op bed te gaan.
Slaap lekker allebeiquote:Op zondag 13 juli 2014 07:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
knuffel terug.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:06 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
![]()
Gekke man ben je en right back at youTruste, knuffel voor Gizmo
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 07:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Laterquote:Op zondag 13 juli 2014 07:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Tot later allemaal.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 07:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Echt wat is het met mensen die om 7 uur 's ochends naar bed gaan
Vaak? echt waar? Mods zijn ook gewoon users en daar zijn er vanzelfsprekend bij die soms bedroevend reageren, niet zo bijzonder volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 06:08 schreef Punkman het volgende:
Ik ga niet teveel meer zeggen over mods, maar hun niveau is vaak ook bedroevend ...
Dat jij Gert niet altijd snapt maakt hem een slechte mod? Bij communicatie spelen zenders en ontvangers beiden een rol en als de ontvangst stoort wil dat niet per definitie zeggen dat de zender niet "deugt"quote:Op zondag 13 juli 2014 06:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
liesje en benny heb ik geen problemen mee, maar gert heeft vaak uitspraken wat ik niet snap.
dat hoor niet bij een mod, en al dat hem gezegd word dan reageert ie ook lullig.
Ja, jullie, vanmorgen vroeg, dus ik denk ik doe ook nog even mee, babbelkous die ik benquote:
Aangezien mods geen bans mogen uitdelen moet men de discussie sturen(wat in principe het doel is van een mod) je kunt het een mod dan ook niet kwalijk nemen als deze een keer over te rand gaat, omdat deze weinig mogelijkheden heeft om een troll te bannen of te schoppen oid.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Vaak? echt waar? Mods zijn ook gewoon users en daar zijn er vanzelfsprekend bij die soms bedroevend reageren, niet zo bijzonder volgens mij.
[..]
Dat jij Gert niet altijd snapt maakt hem een slechte mod? Bij communicatie spelen zenders en ontvangers beiden een rol en als de ontvangst stoort wil dat niet per definitie zeggen dat de zender niet "deugt"
My cup of tea; Gert is allereerst een user, één van het type "echte Fokker", wellicht begrijp je niet helemaal wat ik daarmee bedoel, maar dat komt dan misschien nog en daarnaast al jaren een behoorlijk stevige en evenwichtige moderator. Oh en dit zeg ik niet omdat ik hem zo liev vind of omdat we het altijd zo eens zijn![]()
No pun intended
Jij bent belgisch, valt hier een touw aan vast te knopen of is het gewoon 'de jeugd van tegenwoordig' van Belgie?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:33 schreef sararaats het volgende:
Groetjes vanuit het mooie Saint-Antonin-Noble-Val.
Het is wel regenachtig maar we maken er het beste van.
Oké, die had ik in geen honderd pogingen geraden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:18 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan in het nederlands. macrame en knopen is de shit.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Jian het volgende:
Wat een lul die VerPrutsie. Gefrustreerde zak!
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:07 schreef Jian het volgende:
Hiddink moet die aanvoerdersband onmiddellijk van m afnemen, de zielige weggooier, wat een treurig ziek ventje.
Ik had ook nog een zeer genuanceerde in het WK-topic, eentje waar ik faliekant achter sta.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]aldus de kalme analyse van de op het het oranje gepeupel neerkijkende zen master.
Nog één EK denk ik, dan ben je van 'm verlost. Gelukkig is de door de 020 schuimpjes zo belachelijk overschatte hamster, die het nooit bij een echte topclub waar heeft kunnen maken, dan inmiddels óók te oud.
Moet bekennen dat ik de reactie van Van Persie na afloop niet heb gezien.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had ook nog een zeer genuanceerde in het WK-topic, eentje waar ik faliekant achter sta.
WK / Van Persie v.s van Hooijdonck....
Bij "schuimbekken" hoeft niet altijd emotie te komen kijken het kan een situationeel, effectief middel zijn. Als je later groot bent zul je dat waarschijnlijk wel begrijpen. De reactie van Van Persie moet je dan nog maar even bekijken, ik benieuwd hoe je de uitbarsting van deze ex-Feyenoorder gaat rechtpraten .....quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik de reactie van Van Persie na afloop niet heb gezien.
Heb verder de SC ook niet doorgelezen hoor, klikte er even eentje aan en zag jou toen meteen weer schuimbekken over de voetballer die jij zo haat. Maar misschien heb je het later wel weer een beetje genuanceeerd, toen je wat tot bedaren was gekomen.
Surequote:Op zondag 13 juli 2014 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij "schuimbekken" hoeft niet altijd emotie te komen kijken het kan een situationeel, effectief middel zijn.
Ik heb net een stukje van Van Persie over Van Hooijdonk gezien. Doel je daar op? Dat was niet chic nee. Hij had Van Hooijdonk die eer niet moeten gunnen.quote:Als je later groot bent zul je dat waarschijnlijk wel begrijpen. De reactie van Van Persie moet je dan nog maar even bekijken, ik benieuwd hoe je de uitbarsting van deze ex-Feyenoorder gaat rechtpraten .....
ging je op de tafel staan?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag net buiten een levende muis. Dat had voor mij niet echt gehoeven.
Arme Souryquote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Laten we het er maar op houden dat je het moet willen zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Sure![]()
De situatie de afgelopen dagen in de SC, waarin je tierend en scheldend tegen "VerPrutsie" te keer ging, vroeg er om.
Je adoratie van VerPrutsie is werkelijk aandoenlijk, laat mij niet degene zijn die die naïeve, edoch hartroerende loyaliteit om zeep helptquote:Laten we wel wezen:ik vind Van Persie + Oranje ook geen gelukkig huwelijk. Wat ik tegen Argentinië óók zag is dat Robben nauwelijks beter was. Mijn analyse is dan dat het systeem tegen Argeninië niet deugde. Al knapte het wel behoorlijk op toen Clasie zijn intrede deed.
Ik heb net een stukje van Van Persie over Van Hooijdonk gezien. Doel je daar op? Dat was niet chic nee. Hij had Van Hooijdonk die eer niet moeten gunnen.
Wacht even, begrijp ik goed dat Gert Van Purse geen kneus vindt?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je het moet willen zien.
[..]
Je adoratie van VerPrutsie is werkelijk aandoenlijk, laat mij niet degene zijn die die naïeve, edoch hartroerende loyaliteit om zeep helpt
Gert is van origine een Rotterdammer en een Feyenoord-fanaat, als het op Verprutsie aankomt één brok ongeleide emotie dus, ..... need i say more?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht even, begrijp ik goed dat Gert Van Purse geen kneus vindt?
Ik ben ook een enorme Ajax-fan, maar als Blind kut speelt of weer eens te laat is vervloek ik 'm net zo hard als de rest. Begrijp dat niet zo, je zo laten beïnvloeden door je eigen voorkeur. Die John van Zweden doet dat ook vaak, vind ik zo knullig.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert is van origine een Rotterdammer en een Feyenoord-fanaat, als het op Verprutsie aankomt één brok ongeleide emotie dus, ..... need i say more?
Nope, geen kneus, hoewel je mij uiteraard niet zult horen zeggen dat hij goed balde.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht even, begrijp ik goed dat Gert Van Purse geen kneus vindt?
Waar gaat de reis heen. Iets met Zwabber of zo las ik? Meet?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Treinkaartje besteld. Nu hopen dat mijn printer het nog doet.
Die John van Zweden ken ik niet, voor de rest eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben ook een enorme Ajax-fan, maar als Blind kut speelt of weer eens te laat is vervloek ik 'm net zo hard als de rest. Begrijp dat niet zo, je zo laten beïnvloeden door je eigen voorkeur. Die John van Zweden doet dat ook vaak, vind ik zo knullig.
Dus hoe hij heeft gespeeld vanaf Spanje vind je niet kneuzerig?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope, geen kneus, hoewel je mij uiteraard niet zult horen zeggen dat hij goed balde.
Alleen jullie slaan zo lekker door met je 020 hartjes. En vooral Jian is dan schattig, omdat hij zzichzelf graag als zen presenteert.
Maar prima hoor Jian, ik "adoreer" Van Persie omdat ik jouw voortdurende geschuimbek aankaart.
En met de cavia in de spits had Oranje de Heelal Cup gewonnen.
Yep, ABO meet. Dat is het plan als mijn printer niet zo loopt te kutten.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen. Iets met Zwabber of zo las ik? Meet?
Van Persie viel wederom tegen in Oranje. Dat is wat mij betreft geen discussiepunt hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus hoe hij heeft gespeeld vanaf Spanje vind je niet kneuzerig?
En dat hij dan daarna gaat lopen mauwen en om zich heen gaat slaan vind je ook niet nog kneuziger?
Hij heeft simpelweg gefaald. Ik hoor van heel veel mensen excuses waarom hij het zich zou mogen permitteren om slecht te spelen (warm weer, weinig goede ballen, net terug van blessure), maar als iemand zo slecht speelt mag dat toch wel gezegd worden? Zo van, hey gozer, we dachten dat jij het ging doen, je stond er altijd in, maar eigenlijk hebben we je niet gezien afgezien van de eerste magistrale wedstrijd. Dat zou toch wel moeten kunnen denk ik. Maar de altijd gefocuste Van Persie weet dat hij bagger was en stoort zich er zelf zo aan dat hij maar een vete met Pi-Air gaat beginnen. Dan vind ik het niet gek dat iedereen even lacht en zegt 'wat een kneus is dat', al was het alleen maar om Robin even te laten weten, doe niet zo mal, zolang je eerlijk bent en je best doet kunnen ze je niks maken.
Lekker politiek correct ben je ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Persie viel wederom tegen in Oranje. Dat is wat mij betreft geen discussiepunt hoor.
Het doorgeslagen geraaskal van met name Jian heeft echter een diepere oorzaak. Dat weten jullie ook allebei wel. Maar prima om de bal "terug te kaatsen" en te zeggen dat ik "die kneus" adoreer omdat 010.
Ik zie een speler die het in Oranje nooit op beslissende momenten heeft kunnen brengen. Tevens zie ik een geweldige voetballer die haast in zijn eentje Manchester United kampioen heeft gemaakt en voor fantastische highlights heeft gezorgd.
Maar dat is wel een beetje erg genuanceerd, toegegeven.
Ah, ABO, ik dacht al, niks erover gelezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ABO meet. Dat is het plan als mijn printer niet zo loopt te kutten.
De kat in mn ouderlijk huis vond het alijd tof om de organen op de deurmat te leggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was juist enorm hip met mijn e-ticket.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, ABO, ik dacht al, niks erover gelezen.
Ga nou gewoon eens een heel klein beetje mee met je tijd joh. Treinkaartes printen.
Waar is het dan?
Kijken naar VIquote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef Gert het volgende:
Was gisteren vlak voor de uitzending van VI Oranje begon in de buurt van het Kurhaus. Ze doen "juich-oefeningen".![]()
Joh, schei daar nu eens mee uit, het getuigt van een amateurisme dat zijn weerga niet kent. Blijf veilig bij wat je wel beheerst, want op dat niveau veeg ik, als ik me geroepen voel, de vloer met je aanquote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het doorgeslagen geraaskal van met name Jian heeft echter een diepere oorzaak. Dat weten jullie ook allebei wel. Maar prima om de bal "terug te kaatsen" en te zeggen dat ik "die kneus" adoreer omdat 010.
Meestal is 't niet zo'n chaos op zondag.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:08 schreef Jian het volgende:
Och, och, dat Utopia, die Aike, die Vanessa, die Ron
Het was nu of nooit, die kale smeert 'm morgenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal is 't niet zo'n chaos op zondag.
Ik heb al een paar jaar een ov chipkaart die automatisch oplaadt.In al het openbaar vervoer te gebruiken.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was juist enorm hip met mijn e-ticket.
Maar hij print het gedeelte waar het om gaat veel te licht en dat bestand is natuurlijk aan alle kanten beveiligd. Amstelveen.
Zou top zijn. Hij past daar niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was nu of nooit, die kale smeert 'm morgen
lol. Goed te merken dat je daar nooit komt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar een ov chipkaart die automatisch oplaadt.In al het openbaar vervoer te gebruiken.
Maar jij gaat niet zo vaak met het ov hè..
O, Amstelveen.. dat hep niet eens een NS station. Dus naar A'dam-Zuid of zo en dan trammen? Wat een gedoe! Volgende keer gewoon in Den Haag afspreken joh.
Tegen de tijd dat je dit soort dingen gaat brallen weet ik dat jij weet dat je verloren hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, schei daar nu eens mee uit, het getuigt van een amateurisme dat zijn weerga niet kent. Blijf veilig bij wat je wel beheerst, want op dat niveau veeg ik, als ik me geroepen voel, de vloer met je aan
Heb 't wèl een station dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Goed te merken dat je daar nooit komt.
Maar natuurlijk menneke, maar je mag het laatste woord hebben hoor,... jij wel, zelfs hierna, ik weet hoe je daar hechtquote:Op zondag 13 juli 2014 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je dit soort dingen gaat brallen weet ik dat jij weet dat je verloren hebt.
Nee heeft geen station, maar ligt allemaal zo dicht bij elkaar dat 't ook niet nodig is.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb 't wèl een station dan?![]()
Of is A'dam Zuid niet de goed overtap. Nou RAI dan.
Dit is zondagmiddags gekeuvel hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Baconbus het volgende:
FOK!kers Deathmatch!
Jian VS Gert, round one!
![]()
![]()
Oh, had al bijna mijn eigen worsteloutfit aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is zondagmiddags gekeuvel hoor.
Koeje bij de thee Jian?
[ afbeelding ]
"Deathmatch" kom op Babu, het is zondagmiddag, de dag des Heeres en alhoewel i've learnt to smile when i kill, dan nog moet er wel een echte uitdaging inzitten.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:17 schreef Baconbus het volgende:
FOK!kers Deathmatch!
Jian VS Gert, round one!
![]()
![]()
Nou ik hoor het al, jullie hebben er zin in.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
"Deathmatch" kom op Babu, het is zondagmiddag, de dag des Heeres en alhoewel i've learnt to smile when i kill, dan nog moet er wel een echte uitdaging inzitten.
Om te eten dan, neem ik aan? Geen lange Lotte worden hè?quote:
Sommige sites die vangen dat af, dat je na het boeken niet meer lastig gevallen wordt. Respect voor die sites.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Om te eten dan, neem ik aan? Geen lange Lotte worden hè?
Die digitale cookies zijn maar irritant. Zojuist even gekeken hoe het zit met de stations rond Amstelveen, en hop daar is alweer een banner van de ANWB.![]()
En wat helemáál irritant is: als je een hotel geboekt hebt in pak 'm beet Hannover, krijg je daarna nog dagenlang banners met hotel-aanbdedingen in Hannover. dus tegenwoordig flikker ik de cookeis zeer regelmatig weg, en voer daarna alles usernames en wachtwoorden wel weer opnieuw in op de diverse sites.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:34 schreef Jian het volgende:
Nou wel weer genoeg niveau geweest vandaag in dit topic, kom maar op met de gifjes
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op zondag 13 juli 2014 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Om te eten dan, neem ik aan? Geen lange Lotte worden hè?
Die digitale cookies zijn maar irritant. Zojuist even gekeken hoe het zit met de stations rond Amstelveen, en hop daar is alweer een banner van de ANWB.![]()
En wat helemáál irritant is: als je een hotel geboekt hebt in pak 'm beet Hannover, krijg je daarna nog dagenlang banners met hotel-aanbdedingen in Hannover. dus tegenwoordig flikker ik de cookeis zeer regelmatig weg, en voer daarna alles usernames en wachtwoorden wel weer opnieuw in op de diverse sites.
Wat nou? Je wilt de hele tijd al een gifje plaatsen en als ik dan zeg ga lekker los, dan ga je klagen?quote:
Nu even niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou? Je wilt de hele tijd al een gifje plaatsen en als ik dan zeg ga lekker los, dan ga je klagen?
Welke deur?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:50 schreef isax het volgende:
[..]
was de deur hard?
ik denk dat ik meer tot leven ben dan jij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, een COC-parade, pak je roze string dan gaan we erheen
Oranje is het hele WK ongeslagenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
waar je doorheen bent gepleurt nadat oranje verloor
Viel mee.. Ik was klussen in Utreg, het was de helquote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
waar je doorheen bent gepleurt nadat oranje verloor
Nee joh, dat is die ene hommo bij Star Trek, next generation!quote:Op zondag 13 juli 2014 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat voor een data ben je aan het verzamelen?
Vooral over behoeftes van mensen. Voorkeuren enzo.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat voor een data ben je aan het verzamelen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, dat is die ene hommo bij Star Trek, next generation!
Babu komt uit de kast
Welke merken heb jij op je Facebook aangeklikt?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vooral over behoeftes van mensen. Voorkeuren enzo.
Nu moet het allemaal nog samengevoegd worden, data-orgy.
Om dat te kunnen doen zou ik een Facebook moeten hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke merken heb jij op je Facebook aangeklikt?
Hypothetisch: je hebt een Facebook aangemaakt, welk merk zou je als eerste aanklikken om je sociale omgeving te imponeren?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Om dat te kunnen doen zou ik een Facebook moeten hebben.
Daarvoor zou ik de behoefte moeten hebben om wie dan ook te willen imponeren.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hypothetisch: je hebt een Facebook aangemaakt, welk merk zou je als eerste aanklikken om je sociale omgeving te imponeren?
Oh, ik had Old Spice sensitive als antwoord verwachtquote:Op zondag 13 juli 2014 15:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de behoefte moeten hebben om wie dan ook te willen imponeren.
Verder ben ik sowieso niet zo merkgek, vind het ook niet mooi staan bij anderen.
Haha die hebben wij toevallig ook in huis.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:43 schreef isax het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
liesje poste die link.
lol. Die reclames daarvan vind ik wel baas.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh, ik had Old Spice sensitive als antwoord verwacht
Welk biermerk zou je aanklikken, met een gun op je kop?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Die reclames daarvan vind ik wel baas.
Grolsch. Of Jupiler.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welk biermerk zou je aanklikken, met een gun op je kop?
lol maakt niet uit. In vind Grolsch te bitter, maar ben ook anti omdat iedereen hier pro is. Jupiler is voor den Belg en naait je met flesjes van 25 clquote:
Dat bittere herken ik niet. Vind alleen Heineken en Amstel niet te kachelen, dus dan kom je daar uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol maakt niet uit. In vind Grolsch te bitter, maar ben ook anti omdat iedereen hier pro is. Jupiler is voor den Belg en naait je met flesjes van 25 cl
Achja het is toch allemaal een complexe samenhang van perceptie, attitudes en duistere emoties.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat bittere herken ik niet. Vind alleen Heineken en Amstel niet te kachelen, dus dan kom je daar uit.
Ben nog nooit zo naar de klote geweest als met Jupiler in de Ardennen, daarom respect voor Juup.
Eh waar zie je dat?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:48 schreef mazaru het volgende:
Daar komt onze Oranje trots aangevlogen! Mooi onthaal op zestienhoven
lolquote:Op zondag 13 juli 2014 16:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Achja het is toch allemaal een complexe samenhang van perceptie, attitudes en duistere emoties.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
BOOOOO!!!!! Weer niet gelukt, stelletje mietjes!!! BOOOO!!!!!
Had jij soms een nieuwe tv gekocht bij Mediamarkt?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
BOOOOO!!!!! Weer niet gelukt, stelletje mietjes!!! BOOOO!!!!!
Poeptaart voor Sneijdert!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rotte eieren en tomaten naar Van Persie gooien.![]()
Cilissen ging sowieso geen penalties stoppen, dus we waren al gedoemd bij de eerste pingel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kun je m missen? Met 2 fluwelen pantoffels.
Eerste was wel cruciaal ja, maar elke keeper kan er wel 1 stoppenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cilissen ging sowieso geen penalties stoppen, dus we waren al gedoemd bij de eerste pingel.
lol, ik vind het gewoon soms raar als je op je kop krijgt van iemand die zelf soms net zo grof is als mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Vaak? echt waar? Mods zijn ook gewoon users en daar zijn er vanzelfsprekend bij die soms bedroevend reageren, niet zo bijzonder volgens mij.
[..]
Dat jij Gert niet altijd snapt maakt hem een slechte mod? Bij communicatie spelen zenders en ontvangers beiden een rol en als de ontvangst stoort wil dat niet per definitie zeggen dat de zender niet "deugt"
My cup of tea; Gert is allereerst een user, één van het type "echte Fokker", wellicht begrijp je niet helemaal wat ik daarmee bedoel, maar dat komt dan misschien nog en daarnaast al jaren een behoorlijk stevige en evenwichtige moderator. Oh en dit zeg ik niet omdat ik hem zo liev vind of omdat we het altijd zo eens zijn
No pun intended
Je zit op een frequentie waarop volop uitgezonden wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
Bijna bijna bijna, en waarom vind ik dit ineens leuk?
True. Maar Vlaar mocht niet als eerste, en Krul moest de pingels doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eerste was wel cruciaal ja, maar elke keeper kan er wel 1 stoppen
Ik geef gewoon jullie de schuld.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zit op een frequentie waarop volop uitgezonden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |