Leesbaar is wel handig.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat typische vrouwenhandschrift ook vrij lelijk eigenlijk, maargoed, het is wel leesbaar.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:20 schreef isax het volgende:
[..]
alleen mijn moeder kan mijn handschrift lezen.
enough said.
Erg mooie omgeving, wel grappig dat er een wandelpad is.quote:
wandelpad omdat het al eeuwen bewandeld wordquote:Op zondag 13 juli 2014 03:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Erg mooie omgeving, wel grappig dat er een wandelpad is.![]()
IJsland lijkt me ook een erg mooi land om rond te trekken, maar dat gaat mij nooit lukken.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:
ik heb een blok dingetje daarvoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Wow, die hele site zit nu onder de reclame, dat was een jaar geleden nog niet zo.Klikken of niet, dat is de vraag...
53.042808, 4.699294quote:Op zondag 13 juli 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen foto vinden. Ik keek vanmiddag naar webcams op Texel en zag opeen weer die irritante gele paal die ik al heel vaak in het echt gezien heb. Op deze site is de webcam te zien. http://www.strandhotelnoordzeetexel.nl/
Als je op webcam klikt, kun je daar een positie kiezen. Een van de posities is betonnning en dan zie je overdag dat gele gedrocht.
Had ik ook en ga ik misschien toch weer doen. Ook al deed ik er niets mee maar als ik betaal voor steams dan wil ik dat ook wel voor fok.quote:
Daar ben ik niet bang voor hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedzo, ander wordt Danny boos en dat is een kaalkoppie.
Dat kan, maar waarom dan geen boei? Want ik kon wel vinden dat er daar een hele serie van is langs de westkust van Texel. Ik ben benieuwd waarom ze de moeite hebben genomen zo'n groot ding zover uit de kust in de bodem te vast te maken. Ik kom er ooit nog wel eens achter, dank voor het meedenken.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
53.042808, 4.699294
Weet je wat dit is?
Ik gok dat het toch is om de veilige vaarafstand vanaf de kust aan te geven.
Dat weet ik niet. Mijn kennis van betonning is beperkt tot wat ik ooit heb geleerd voor m'n CWO kielboot.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan geen boei? Want ik kon wel vinden dat er daar een hele serie van is langs de westkust van Texel. Ik ben benieuwd waarom ze de moeite hebben genomen zo'n groot ding zover uit de kust in de bodem te vast te maken. Ik kom er ooit nog wel eens achter, dank voor het meedenken.
Ik zag trouwens nu pas dat je vroeg wat er op die andere locatie te zien is. Dat is gewoon een reguliere rode boei, denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Mijn kennis van betonning is beperkt tot wat ik ooit heb geleerd voor m'n CWO kielboot.
Rock paper scissors.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch lichtelijk overdreven? Waarom wordt Brazilië als een rots afgebeeld?
worden die boos?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit de de oma's niet boos worden!!
straks zit ik hier morgen nogquote:Op zondag 13 juli 2014 03:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vast veranderd, maar toen ik het speelde, was ik wel even bang!
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zwab ik ben misschien iets later.
Mooie dromen mensen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen mensen.
Slaap lekker en veel plezier morgen op de bbq.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen mensen.
dat is me te fancy.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk twee schermen hebben, dan kun je klikken en fokken tegelijkertijd.
Ik heb hier een paar oude schermen van familie staan, is wel leuk, een tweede of derde scherm.quote:
Volgens mij begin je dan overnieuw.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
krijg ik nog koekjes als ik mijn laptop uit gooi?
Nope! No cookies for you!quote:Op zondag 13 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
krijg ik nog koekjes als ik mijn laptop uit gooi?
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen mensen.
Ik had hem via lies aangeklikt, uitgeklikt, net via isa aangeklikt en toen begon ik overnieuw. Verder heb ik niet gekeken hoe het werkte en na 500 cookies snel weer afgesloten.quote:
wat?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had hem via lies aangeklikt, uitgeklikt, net via isa aangeklikt en toen begon ik overnieuw. Verder heb ik niet gekeken hoe het werkte en na 500 cookies snel weer afgesloten.
Ah, ok.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had hem via lies aangeklikt, uitgeklikt, net via isa aangeklikt en toen begon ik overnieuw. Verder heb ik niet gekeken hoe het werkte en na 500 cookies snel weer afgesloten.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ok.Dan heb jij waarschijnlijk ingesteld dat je browser de cookies weggooid en dat is in dit geval letterlijk.
Moet je in het tieten topic kijken. Ik heb geen idee want mijn interesse ligt niet daar.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..
zijn er al charlotte tiet pics
ja gaat goed..quote:Op zondag 13 juli 2014 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en alles goed hoor, Wat een leuk petje heeft THezappa op![]()
Ook alles goed met u?
Zo oud al dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja gaat goed..
beetje te laat voor mijn leeftijd
Kun je dan te oud zijn voor een bepaalde tijd. Het zou ook te vroeg kunnen zijn voor een leeftijd.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 04:05 schreef Punkman het volgende:
Als we straks dood zijn dan heeft eetschuur shalom het gedaan ..
Tosti drama deel 2
Is het riool op orde? Ik heb gehoord dat je je riool afentoe door moet laten spuiten.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:05 schreef Punkman het volgende:
Als we straks dood zijn dan heeft eetschuur shalom het gedaan ..
Tosti drama deel 2
Ik denk dat jullie ook wel een reactie gaan achterlaten.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
kijk voor de gein eens bij de referenties van hun, ik wou dat wij dat ook hadden gedaan voor we bestelden
Nee ben er wel klaar mee, als het nu goed afgehandeld word...quote:Op zondag 13 juli 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook wel een reactie gaan achterlaten.
er staan al 268 en niet veel goeiequote:Op zondag 13 juli 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook wel een reactie gaan achterlaten.
En dan ook nog de verkeerde plaatsen ...quote:Op zondag 13 juli 2014 04:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/beoordelingen-original-kebab-line
dit is de goeiequote:Op zondag 13 juli 2014 04:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan ook nog de verkeerde plaatsen ...![]()
Maar die is ook niet echt goed dus.
i.i.g. een hoop gezeik voor een tosti.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dit is de goeie
http://www.thuisbezorgd.nl/beoordelingen-shalom-salem
maar bij kabab lijn gaan we ook niet bestellen dus geloof ik
2.50 voor een tosti vind ik nog wel wat geld.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
i.i.g. een hoop gezeik voor een tosti.
lefgozerquote:Op zondag 13 juli 2014 04:20 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
ja dat wel, maar de vraag is wat je krijgt...
1 x kan het fout gaan, maar 3 keer voor een simpele tosti kom op.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
i.i.g. een hoop gezeik voor een tosti.
Wat is tukkerland?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is nog waar ook. In tukkerland is alles dicht.
Jip, tenzij ze het 3 keer fout doen. Dan kost het ze alleen maar geld.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:20 schreef isax het volgende:
[..]
2.50 voor een tosti vind ik nog wel wat geld.
Ja ik vond het weer een triest voorbeeld van hoe het fout kan gaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 x kan het fout gaan, maar 3 keer voor een simpele tosti kom op.
en een toste kaas en salami is eeeeeecht niet lekker![]()
![]()
![]()
dat hadden we ook niet besteld
Volgens mij hebben we gewoon eten uit de keuken van de Fles besteld, kan haast niet anders.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik vond het weer een triest voorbeeld van hoe het fout kan gaan.
we krijgen een sixpack bier gratiesquote:Op zondag 13 juli 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, tenzij ze het 3 keer fout doen. Dan kost het ze alleen maar geld.
quote:Op zondag 13 juli 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik vond het weer een triest voorbeeld van hoe het fout kan gaan.
Hopen van niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gewoon eten uit de keuken van de Fles besteld, kan haast niet anders.![]()
![]()
Dat is ze maar geraden ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
we krijgen een sixpack bier graties
Ik las al terug maar had het al gevraagd.quote:
Ik ben het met je eens dat Enschede vrij saai is, maar het echte centrum, de oude markt is echt top. Ik snap trouwens niet waar je het over hebt met die blokkendozen?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:27 schreef Punkman het volgende:
Enschede is heel saai, dat centrum met die blokkendozen.
Maar dat "nieuwe"centrum, vind jij dat mooi, al die nieuwbouw en die vierkante winkels ?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Enschede vrij saai is, maar het echte centrum, de oude markt is echt top.
Oh, je bedoelt de nieuwbouw op de plaats van de vuurwerkramp? Die vind ik inderdaad strak en mooi, maar dat is langs de busbaan. De oude volksbuurten zijn met moderne woningen opgeknapt, maar dat zijn gewoon normale huizen waar mensen die zijn teruggekomen ook blij mee zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat "nieuwe"centrum, vind jij dat mooi, al die nieuwbouw en die vierkante winkels ?
We wachten nog vol spanning op het vervolg, ze zouden nu nog langs komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe is het met tostigate afgelopen?
Gewoon uitzetten nu, ze zijn er straks ook nog.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:37 schreef isax het volgende:
kut koekjes
nu wil ik eerst dat volgende ding kunnen klikken
ze hebben nog 10 minutenquote:Op zondag 13 juli 2014 04:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
We wachten nog vol spanning op het vervolg, ze zouden nu nog langs komen.
Dat was toch 2 dagen geleden?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
We wachten nog vol spanning op het vervolg, ze zouden nu nog langs komen.
tosti?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik wil ook iets eten maar weet niet wat.
ja moeders.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon uitzetten nu, ze zijn er straks ook nog.![]()
![]()
Oeh, best boeiend, laat het ze ff uitleggen, dan mag je nu nog ff opblijven tot je het weet.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:40 schreef isax het volgende:
wat is er met tostis?![]()
ik heb dit dus helemaal niet meegekregen.
Je bent wel een aardige moeder hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, best boeiend, laat het ze ff uitleggen, dan mag je nu nog ff opblijven tot je het weet.
Tosti ham kaas waar kaas en salami op zat, toen een tosti ham kaas zonder de hamquote:Op zondag 13 juli 2014 04:40 schreef isax het volgende:
wat is er met tostis?![]()
ik heb dit dus helemaal niet meegekregen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 04:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ach bestel je toch gewoon, dat beviel ons ook prima
hoe weet je of de ham kaas tostie niet de tosti met salami was en de zonder ham de ham kaas tosti?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tosti ham kaas waar kaas en salami op zat, toen een tosti ham kaas zonder de ham
als je een tosti ham kaas besteld en het ook op de bezorgbon staat, verwachten we een tosti ham kaas.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:44 schreef isax het volgende:
[..]
hoe weet je of de ham kaas tostie niet de tosti met salami was en de zonder ham de ham kaas tosti?
anyway. wat is de stand van zaken?
anders moet je die witte jas man van help mijn vakantie bellen
sjonge jonge. en hoelaat komt de ham kaas tosti?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als je een tosti ham kaas besteld en het ook op de bezorgbon staat, verwachten we een tosti ham kaas.
kaas salami is echt goooooor![]()
![]()
![]()
2 x gehad en toen we belde voor een klacht zouden ze een goeie tosti brengen en toen zat er alleen kaas op.![]()
![]()
Nee, ham kaas tosti komt niet meer, alleen bier.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:48 schreef isax het volgende:
[..]
sjonge jonge. en hoelaat komt de ham kaas tosti?
niet meer we krijgen als schadevergoeding 5 bierquote:Op zondag 13 juli 2014 04:48 schreef isax het volgende:
[..]
sjonge jonge. en hoelaat komt de ham kaas tosti?
als hun zo door gaan hier ook neit meerquote:Op zondag 13 juli 2014 04:50 schreef Recce het volgende:
Ik krijg hier alleen maar honger van en er wordt niet meer bezorgd hier.
Ik heb nog wel een nummer voor je die bezorgd...quote:Op zondag 13 juli 2014 04:50 schreef Recce het volgende:
IK heb al een boterham gepakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:50 schreef Recce het volgende:
Ik dacht dat jullie een six pack kregen? En wordt dat nog bezorgd vannacht?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
niet meer we krijgen als schadevergoeding 5 bier![]()
GRATIES nog best voor moeten vechten![]()
ik hou er niet van om besodemietert te worden, dit is niet meer een foutje.
slechte tent
Zijn onderweg zei hij net.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een six pack kregen? En wordt dat nog bezorgd vannacht?
Inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ff in een broodrooster kaas en salami erop, en je hebt een perfect tosti
eetsmakelijk
hier wel,quote:Op zondag 13 juli 2014 04:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een six pack kregen? En wordt dat nog bezorgd vannacht?
zuiperts. hoelaat komt de bier?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
slechte tent
5 bierquote:Op zondag 13 juli 2014 04:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
slechte tent
Doe dan een sixpack, dit is echt te zielig voor woorden eigenlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 04:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, we hadden hoog ingezet met 5 pallets, zijn er uiteindelijk maar 5 losse blikken geworden.
ja is het ook, ik wou ons niet met 3 af laten schepen. Ze wouden 2 tosti's bezorgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Doe dan een sixpack, dit is echt te zielig voor woorden eigenlijk![]()
Hey allemaal![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 04:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hey allemaal![]()
Hiquote:Op zondag 13 juli 2014 04:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hey allemaal![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 04:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hi![]()
Die krengen wouden geen sixpack doen, maar het zijn halve liters, dus komen we gelijk uit zo'n beetje ..
Ach, krijgt Gizmo toch eentje minder.
Nee, amstel, halve liters met 5 % alcoholquote:Op zondag 13 juli 2014 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het 4 blikjes alcoholvrij bier zijn.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, amstel, halve liters met 5 % alcohol![]()
![]()
Gefeliciteerd hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De tosti gate is bij deze afgesloten![]()
![]()
![]()
de bedrogen aanhouders hebben gewonnen![]()
![]()
Toch maar mooi weer iets van 4 euro terug gekregen.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
Partyquote:Op zondag 13 juli 2014 05:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
Als je ze bij hun besteld zijn ze gewoon 3 euro ..quote:Op zondag 13 juli 2014 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch maar mooi weer iets van 4 euro terug gekregen.
tnxquote:
Klopt, was inmiddels een principe kwestie nu. Goed gedaan hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tnx![]()
![]()
![]()
was ook principe nou aan het worden, eerst beduveld worden en dan nog een grote bek krijgen ook. SNUIF
triest dat je er een grote bek zelf ook voor open moet scheuren, maar het is gelukt.![]()
![]()
tnx.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, was inmiddels een principe kwestie nu. Goed gedaan hoor.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tnx.
als ik beledigt of besodemieterd word kan ik een hele minne zijn.
voor de rest ben ik heel lief.
ik kan het ook niet helpen, we laten niet over ons heen lopen.quote:
Nou, heb anders best wel zin in een tosti ...quote:Op zondag 13 juli 2014 05:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen, we laten niet over ons heen lopen.
hij zei ook nog ik hoop dat julllie weer bestellen
TUUUUUUUURLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, ze weten nu wel met wie ze te maken hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
TUUUUUUUURLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien gelooft ie zichzelf wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
TUUUUUUUURLIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel een nummer voor je, bezorgen ook nogquote:Op zondag 13 juli 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze weten nu wel met wie ze te maken hebben.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze weten nu wel met wie ze te maken hebben.
Dankje !quote:Op zondag 13 juli 2014 05:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
was je jarig????
gefeliciteerd [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik snap de grap nietquote:Op zondag 13 juli 2014 05:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
punkie heeft nog een telefoonnummer voor je![]()
![]()
Geeft niets, ze vertelde net dat ze iets hadden besteld, tosti's en dat het 3 keer fout was gegaan.quote:
Is ook niet een grap, zelfs een beetje flauw, maar als je nog een tost wit bestellenquote:
ja je hebt het op de voet gevolgdquote:Op zondag 13 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets, ze vertelde net dat ze iets hadden besteld, tosti's en dat het 3 keer fout was gegaan.
Snap je het nu want anders leg ik het nog graag verder uit hoor.
Why not?quote:Op zondag 13 juli 2014 05:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is ook niet een grap, zelfs een beetje flauw, maar als je nog een tost wit bestellen![]()
![]()
![]()
Gebruik mijn nummer dan maar niet die ik voor je heb.
Je legt het lief uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets, ze vertelde net dat ze iets hadden besteld, tosti's en dat het 3 keer fout was gegaan.
Snap je het nu want anders leg ik het nog graag verder uit hoor.
Alleen als fylax het nog niet snapt.quote:
Was gemeend hoor. Ik ben soms een beetje kort van stof en waarschijnlijk niet helemaal makkelijk te lezen, maar jij bent altijd wel heel aardig en lief tegen iedereen.quote:
Omdat je een hoop gezeik krijgt omdat die sukkels niet weten hoe een tosti ham kaas eruit ziet.quote:
Oh hahahquote:Op zondag 13 juli 2014 05:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Omdat je een hoop gezeik krijgt omdat die sukkels niet weten hoe een tosti ham kaas eruit ziet.
Dank je dan. En ik hoor dat wel vaker dat ik lief benquote:Op zondag 13 juli 2014 05:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Was gemeend hoor. Ik ben soms een beetje kort van stof en waarschijnlijk niet helemaal makkelijk te lezen, maar jij bent altijd wel heel aardig en lief tegen iedereen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
go choco go leg uit.![]()
![]()
![]()
de tosti gate van punkman en gizmogirl, vertaald door choco
Ik vind dit eigenlijk ook wel een goede uitleg.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Omdat je een hoop gezeik krijgt omdat die sukkels niet weten hoe een tosti ham kaas eruit ziet.
Ik zit dus eigenlijk jouw werk weer te doen ...quote:Op zondag 13 juli 2014 05:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel een goede uitleg.
Nijmegen ?quote:Op zondag 13 juli 2014 05:23 schreef Fylax het volgende:
Gaat iemand van jullie naar Vierdaagsefeesten?
Ja hallo, jullie maakte een flauw grapje en een puber kan je het dan niet kwalijk nemen als ie mensen boven de 30 niet begrijpt.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit dus eigenlijk jouw werk weer te doen ...![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 13 juli 2014 05:23 schreef Fylax het volgende:
Gaat iemand van jullie naar Vierdaagsefeesten?
Tosti was ook wat flauw, op die salami na dan ..quote:Op zondag 13 juli 2014 05:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie maakte een flauw grapje en een puber kan je het dan niet kwalijk nemen als ie mensen boven de 30 niet begrijpt.
En toch vind ik een tosti salami kaas wel lekker.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tosti was ook wat flauw, op die salami na dan ..![]()
![]()
![]()
Oh, hebben wij een oplossing voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:26 schreef Fylax het volgende:
Ik heb dorst... maar ben te moe om naar beneden te gaan
Ja klopt, te druk. Vind het zelf ook allemaal maar niets al die mensen, sociale angst Maar ik ga 't toch maar probere .quote:Op zondag 13 juli 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de buurt van nijmegen. En is volgens mij ook een beetje druk.
Oh, jij werkt daar gewoon ...quote:Op zondag 13 juli 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En toch vind ik een tosti salami kaas wel lekker.
Mensen zijn eng.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja klopt, te druk. Vind het zelf ook allemaal maar niets al die mensen, sociale angst Maar ik ga 't toch maar probere .
Niet op een tosti ham kaasquote:Op zondag 13 juli 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou gewoon van salami...
net weer.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je net weer wakker of nog steeds wakker?
Goede omschrijving en nu genoeg over tosti gate.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We hadden 2 tosti's besteld, ham/kaas. stond ook keurig op de leveringsbon.
We kregen 2 tosti met kaas en salami![]()
![]()
![]()
klacht gedaan en we zouden goeie krijgen de dag erna (2e kans gegeven vergissen is menselijk)
Weer met kaas en salami.
we zouden geld terug krijgen en dat kregen we niet gebeld en ze zouden nou echt met ham en kaas bezorgen, en toen kregen we tosti's met kaas en ZONDER ham. Alleen het bier betaald en de tosti's mee retour gestuurd, we zouden een sixpack bier gratis lrijgen.
grrrrrr
we zouden teruggebeld worden en dat nooit gebeurd.
Ik heb weer gebeld en ik kreeg me daar een grote waffel van die gast.
Ik heb de 6 bier opgeeïst zoals ons belooft werd, niemand wist ineen ergens meer van, 3 bier konden we krijgen
Toen ben ik ben zo boos geworden dat we 5 bier eruit hebben kunnen slepen.
En ze zijn keurig bezorgd.
Einde.
Nu weer tonijn gatequote:Op zondag 13 juli 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goede omschrijving en nu genoeg over tosti gate.
Ik was in slaap gevallen op de bankquote:Op zondag 13 juli 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het eerste wat je doet als je je ogen open doet is op fok kijken.Schattig.
vind ik ook, maar er werd om gevraagd en jij wou geen briefing doenquote:Op zondag 13 juli 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goede omschrijving en nu genoeg over tosti gate.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We hadden 2 tosti's besteld, ham/kaas. stond ook keurig op de leveringsbon.
We kregen 2 tosti met kaas en salami![]()
![]()
![]()
klacht gedaan en we zouden goeie krijgen de dag erna (2e kans gegeven vergissen is menselijk)
Weer met kaas en salami.
we zouden geld terug krijgen en dat kregen we niet gebeld en ze zouden nou echt met ham en kaas bezorgen, en toen kregen we tosti's met kaas en ZONDER ham. Alleen het bier betaald en de tosti's mee retour gestuurd, we zouden een sixpack bier gratis lrijgen.
grrrrrr
we zouden teruggebeld worden en dat nooit gebeurd.
Ik heb weer gebeld en ik kreeg me daar een grote waffel van die gast.
Ik heb de 6 bier opgeeïst zoals ons belooft werd, niemand wist ineen ergens meer van, 3 bier konden we krijgen
Toen ben ik ben zo boos geworden dat we 5 bier eruit hebben kunnen slepen.
En ze zijn keurig bezorgd.
Einde.
Klopt, ik begin een beetje moe te worden geloof ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
vind ik ook, maar er werd om gevraagd en jij wou geen briefing doen
De letters QWERTY op zijn voorhoofd...quote:Op zondag 13 juli 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met de telefoon in je handen of een laptop bovenop je. Ik zie het i.i.g. weer voor me.![]()
tutquote:Op zondag 13 juli 2014 05:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik begin een beetje moe te worden geloof ik.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
De letters QWERTY op zijn voorhoofd...![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die was ook mooi, "hebbe gij aarbeiekes besteld ?"
Ik hoop nu gewoon maar dat ze eruit gaat.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hahaha ja die is er ook nog geweest![]()
![]()
jah dat krijswijf word ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 13 juli 2014 05:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop nu gewoon maar dat ze eruit gaat.
Dan vind ik de streams misschien ook weer wat leuker.
Nee, hij lag op de bank dus dat kan dan niet. Daar schijnt hidiho weer last van te hebben, dat ie weleens op zijn toetsenbord in slaap valt.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
De letters QWERTY op zijn voorhoofd...![]()
Haar rol is uitgespeeld, geen BBQ meer, geen afhaal eten, geen diners.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop nu gewoon maar dat ze eruit gaat.
Dan vind ik de streams misschien ook weer wat leuker.
Neuh, ik heb een bank in de kamer waar mn desktop staat.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met de telefoon in je handen of een laptop bovenop je. Ik zie het i.i.g. weer voor me.![]()
Klopt, had LS gezegd, met een leuk plaatje erbij.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, hij lag op de bank dus dat kan dan niet. Daar schijnt hidiho weer last van te hebben, dat ie weleens op zijn toetsenbord in slaap valt.
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een bank in de kamer waar mn desktop staat.
Klopt ja. En er was nog iemand die het had, geen idee meer wie, mijn hersens beginnen nu moe te worden. Yes.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, had LS gezegd, met een leuk plaatje erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:41 schreef Punkman het volgende:
Alleen Choco mag de spoiler aanklikken, om haar wakker te houden.Omg, en dan klik ik ook weer gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eigenlijk niet. Misschien dat muziek helpt.quote:
Neehee, fles moet eruit. Ik kan haar niet meer uitstaanquote:Op zondag 13 juli 2014 05:43 schreef Recce het volgende:
De Fles en Ron zijn klaar, dus Ivan gaat eruit.
Maar ze is altijd zo goed met de hygiënen.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee, fles moet eruit. Ik kan haar niet meer uitstaan
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze is altijd zo goed met de hygiënen.
Is goed, gooi ik deze er nog eens in....quote:Op zondag 13 juli 2014 05:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Misschien dat muziek helpt.
Ik zet wel ff wat op hier. En dan bedoel ik hier bij mij thuis, niet in de sc.
nee vandaag ook niet, ze is te rustigquote:Op zondag 13 juli 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
En wanneer gaat die kut koe nou eens een keertje bevallen, ik zit al nachten naar die stream te kijken maar er gebeurt niets.
mijn droom is dan vanes eruit gestemd word en ron ziet maar wat hij doet. dat denk ik, er moet blijkbaar toch weer een bouwer komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 05:43 schreef Recce het volgende:
De Fles en Ron zijn klaar, dus Ivan gaat eruit.
Bob ?quote:Op zondag 13 juli 2014 05:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mijn droom is dan vanes eruit gestemd word en ron ziet maar wat hij doet. dat denk ik, er moet blijkbaar toch weer een bouwer komen.
en kakkerlakkenquote:Op zondag 13 juli 2014 05:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ze is altijd zo goed met de hygiënen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 05:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is goed, gooi ik deze er nog eens in....
Omdat het kan, en omdat hij uit de op is.
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/8kiUI2g.gifquote:Op zondag 13 juli 2014 05:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is goed, gooi ik deze er nog eens in....
Omdat het kan, en omdat hij uit de op is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |