Leesbaar is wel handig.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat typische vrouwenhandschrift ook vrij lelijk eigenlijk, maargoed, het is wel leesbaar.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:20 schreef isax het volgende:
[..]
alleen mijn moeder kan mijn handschrift lezen.
enough said.
Erg mooie omgeving, wel grappig dat er een wandelpad is.quote:
wandelpad omdat het al eeuwen bewandeld wordquote:Op zondag 13 juli 2014 03:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Erg mooie omgeving, wel grappig dat er een wandelpad is.![]()
IJsland lijkt me ook een erg mooi land om rond te trekken, maar dat gaat mij nooit lukken.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:
ik heb een blok dingetje daarvoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Wow, die hele site zit nu onder de reclame, dat was een jaar geleden nog niet zo.Klikken of niet, dat is de vraag...
53.042808, 4.699294quote:Op zondag 13 juli 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen foto vinden. Ik keek vanmiddag naar webcams op Texel en zag opeen weer die irritante gele paal die ik al heel vaak in het echt gezien heb. Op deze site is de webcam te zien. http://www.strandhotelnoordzeetexel.nl/
Als je op webcam klikt, kun je daar een positie kiezen. Een van de posities is betonnning en dan zie je overdag dat gele gedrocht.
Had ik ook en ga ik misschien toch weer doen. Ook al deed ik er niets mee maar als ik betaal voor steams dan wil ik dat ook wel voor fok.quote:
Daar ben ik niet bang voor hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedzo, ander wordt Danny boos en dat is een kaalkoppie.
Dat kan, maar waarom dan geen boei? Want ik kon wel vinden dat er daar een hele serie van is langs de westkust van Texel. Ik ben benieuwd waarom ze de moeite hebben genomen zo'n groot ding zover uit de kust in de bodem te vast te maken. Ik kom er ooit nog wel eens achter, dank voor het meedenken.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
53.042808, 4.699294
Weet je wat dit is?
Ik gok dat het toch is om de veilige vaarafstand vanaf de kust aan te geven.
Dat weet ik niet. Mijn kennis van betonning is beperkt tot wat ik ooit heb geleerd voor m'n CWO kielboot.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan geen boei? Want ik kon wel vinden dat er daar een hele serie van is langs de westkust van Texel. Ik ben benieuwd waarom ze de moeite hebben genomen zo'n groot ding zover uit de kust in de bodem te vast te maken. Ik kom er ooit nog wel eens achter, dank voor het meedenken.
Ik zag trouwens nu pas dat je vroeg wat er op die andere locatie te zien is. Dat is gewoon een reguliere rode boei, denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Mijn kennis van betonning is beperkt tot wat ik ooit heb geleerd voor m'n CWO kielboot.
Rock paper scissors.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch lichtelijk overdreven? Waarom wordt Brazilië als een rots afgebeeld?
worden die boos?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit de de oma's niet boos worden!!
straks zit ik hier morgen nogquote:Op zondag 13 juli 2014 03:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vast veranderd, maar toen ik het speelde, was ik wel even bang!
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zwab ik ben misschien iets later.
Mooie dromen mensen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen mensen.
Slaap lekker en veel plezier morgen op de bbq.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen mensen.
dat is me te fancy.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk twee schermen hebben, dan kun je klikken en fokken tegelijkertijd.
Ik heb hier een paar oude schermen van familie staan, is wel leuk, een tweede of derde scherm.quote:
Volgens mij begin je dan overnieuw.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
krijg ik nog koekjes als ik mijn laptop uit gooi?
Nope! No cookies for you!quote:Op zondag 13 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
krijg ik nog koekjes als ik mijn laptop uit gooi?
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie dromen mensen.
Ik had hem via lies aangeklikt, uitgeklikt, net via isa aangeklikt en toen begon ik overnieuw. Verder heb ik niet gekeken hoe het werkte en na 500 cookies snel weer afgesloten.quote:
wat?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had hem via lies aangeklikt, uitgeklikt, net via isa aangeklikt en toen begon ik overnieuw. Verder heb ik niet gekeken hoe het werkte en na 500 cookies snel weer afgesloten.
Ah, ok.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had hem via lies aangeklikt, uitgeklikt, net via isa aangeklikt en toen begon ik overnieuw. Verder heb ik niet gekeken hoe het werkte en na 500 cookies snel weer afgesloten.
quote:Op zondag 13 juli 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ok.Dan heb jij waarschijnlijk ingesteld dat je browser de cookies weggooid en dat is in dit geval letterlijk.
Moet je in het tieten topic kijken. Ik heb geen idee want mijn interesse ligt niet daar.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie..
zijn er al charlotte tiet pics
ja gaat goed..quote:Op zondag 13 juli 2014 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en alles goed hoor, Wat een leuk petje heeft THezappa op![]()
Ook alles goed met u?
Zo oud al dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 04:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja gaat goed..
beetje te laat voor mijn leeftijd
Kun je dan te oud zijn voor een bepaalde tijd. Het zou ook te vroeg kunnen zijn voor een leeftijd.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 04:05 schreef Punkman het volgende:
Als we straks dood zijn dan heeft eetschuur shalom het gedaan ..
Tosti drama deel 2
Is het riool op orde? Ik heb gehoord dat je je riool afentoe door moet laten spuiten.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:05 schreef Punkman het volgende:
Als we straks dood zijn dan heeft eetschuur shalom het gedaan ..
Tosti drama deel 2
Ik denk dat jullie ook wel een reactie gaan achterlaten.quote:Op zondag 13 juli 2014 04:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
kijk voor de gein eens bij de referenties van hun, ik wou dat wij dat ook hadden gedaan voor we bestelden
Nee ben er wel klaar mee, als het nu goed afgehandeld word...quote:Op zondag 13 juli 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook wel een reactie gaan achterlaten.
er staan al 268 en niet veel goeiequote:Op zondag 13 juli 2014 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook wel een reactie gaan achterlaten.
En dan ook nog de verkeerde plaatsen ...quote:Op zondag 13 juli 2014 04:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/beoordelingen-original-kebab-line
dit is de goeiequote:Op zondag 13 juli 2014 04:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan ook nog de verkeerde plaatsen ...![]()
Maar die is ook niet echt goed dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |