Zie je? Daar ga je alweer... ik vind...meningen zijn voor idioten die niks weten dus wentel je er lekker in.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vind gestoorde fundie best een goede beschrijving van wat jij bent.
Overigens blijf ik op jou waarschijnlijk reageren als hysterische relnicht, omdat het totaal zinloos is om met jou in discussie te gaan.
O, wauw.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:44 schreef Nietvandezewereld het volgende:
[..]
Nee hoor het begin van je antwoord is juist Jigzoz,
En daar begint de reli weer...quote:hoewel... als je eenmaal weet dat er leven na leven is...
Mijn IQ is 133. Nee, geen record, maar dom zal ik niet heten.quote:dan ga je inzien dat de termen goed en kwaad in een geheel ander daglicht komen te staan, maar ik weet . zo intelligent ben je niet
Nee, jij bent ziek en dat is zonneklaar.quote:dus laat dat maar. Dat ieder mens ziek is is zonneklaar.
Misschien is het een idee dat je je argumenten in het vervolg onderstreept? Ze zijn namelijk totaal onzichtbaar.quote:Maar zoals meestal wordt er op een argument hier niet gereageerd dus laat dat ook maar.
Dank je. Jij ook.quote:Geniet van je gezonde trots,
Ho, hier bgin je weer te flippen.quote:afgunst woede hechting aan bezit lichaam en andere uit elkaar vallende shit
En blijft.quote:en droom dat je gezond bent.
Nou ja zeg... Kijk en daarom wordt dus zo vaak gezegd dat religieuze extremisten eigenlijk gestoord zijn. Moet je nou kiijken wat je zegt man. Dat zeg ik toch ook niet tegen jou?quote:Met je instabiele lichaam en nog minder stabiele geest, die acht relke inclinatie aanwappert als een kakelend oud wijf. Totaal geen kracht of richting, enkel slaafsheid..lekker gezond ben je, en dit is slechts een begin. Stinkende leren zak met poep, botten en wormen en excrementen dat je er rondloopt.
De leeftijd begint inmiddels zichtbaar te worden, maar ik heb nog weleens sjans. En ja, dat vind ik leuk.quote:Hopend dat je aantrekkelijk bent.
Nou, je steekt er wel bovenuit wat ziekheid betreft.quote:Ik ben echt de enige niet die ziek is jongen.
Klopt. Ik reken alleen aardige mensen tot mijn vrienden.quote:Ik zou haast zeggen..mijn vriend , maar ook dat zal je wel ontkennen.
Jij ook.quote:Jij bent een bijzonder iemand.
Je bent nog een arrogante retard ook. Gefeliciteerd, je bent één bomgordel verwijderd van officieel relidebiel-niveau.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:51 schreef Nietvandezewereld het volgende:
[..]
Zie je? Daar ga je alweer... ik vind...meningen zijn voor idioten die niks weten dus wentel je er lekker in.
En inderdaad het heeft weinig zin om met mij te discussiëren, ik zie ook jullie vermaak daar niet zo van. Als mensen nu een argument zouden aanvoeren dan is er ten minste nog iets om over na te denken, maar het gelovige of wetenschap-tegensprekende gebral van jullie daar kan ik weinig mee. Heel vaak beginnen topics met een vraag , en daar antwoord ik dan op. Meestal als ik weet hoe het zit. Dat jullie dan hysterisch worden is eigenlijk jullie probleem. In dit geval het jouwe. Ik kan er niks aan doen dat wetenschappers zo trots erop zijn uiteindelijk niks te weten. Dat heb je met een jonge cultuur wel vaker.
Mara val mij daar niet op aan denk ik dan.
133...daar komt de aap dan uit de mouw. Dat is best een goede score, ik hoop dat je het consistent hebt en dat het geen moment opname is, hoewel dat haast niet mogelijk is. Waarom doe je er zo belachelijk weinig mee dan? want eerlijk, het lijkt wel of je nog steeds in de jaren 50 natuurkunde gelooft.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw.
[..]
En daar begint de reli weer...
[..]
Mijn IQ is 133. Nee, geen record, maar dom zal ik niet heten.
[..]
Nee, jij bent ziek en dat is zonneklaar.
[..]
Misschien is het een idee dat je je argumenten in het vervolg onderstreept? Ze zijn namelijk totaal onzichtbaar.
[..]
Dank je. Jij ook.
[..]
Ho, hier bgin je weer te flippen.
[..]
En blijft.
[..]
Nou ja zeg... Kijk en daarom wordt dus zo vaak gezegd dat religieuze extremisten eigenlijk gestoord zijn. Moet je nou kiijken wat je zegt man. Dat zeg ik toch ook niet tegen jou?
[..]
De leeftijd begint inmiddels zichtbaar te worden, maar ik heb nog weleens sjans. En ja, dat vind ik leuk.
[..]
Nou, je steekt er wel bovenuit wat ziekheid betreft.
[..]
Klopt. Ik reken alleen aardige mensen tot mijn vrienden.
[..]
Jij ook.
Hé, maar nu heb ik eigenlijk geen zin meer. Morgen misschien weer verder.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Nietvandezewereld het volgende:
[..]
133...daar komt de aap dan uit de mouw. Dat is best een goede score, ik hoop dat je het consistent hebt en dat het geen moment opname is, hoewel dat haast niet mogelijk is. Waarom doe je er zo belachelijk weinig mee dan? want eerlijk, het lijkt wel of je nog steeds in de jaren 50 natuurkunde gelooft.
Ik ga je gewoon nog iets vragen. Als jij een stoel ziet ...denk je dan: ik zie de stoel ..mijn zintuigen bedriegen me niet dus is die stoel er echt?
Zo simpel?
Dus wat ik je vertelde over je lichaam, dat kan je tere zieltje niet aan?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg... Kijk en daarom wordt dus zo vaak gezegd dat religieuze extremisten eigenlijk gestoord zijn. Moet je nou kiijken wat je zegt man. Dat zeg ik toch ook niet tegen jou?
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij ook.
Wat praat jij nu raar. Wat ga je met een bomgordel doen dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je bent nog een arrogante retard ook. Gefeliciteerd, je bent één bomgordel verwijderd van officieel relidebiel-niveau.
is goed, fijne dag.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, maar nu heb ik eigenlijk geen zin meer. Morgen misschien weer verder.
Die domme arrogante wetenschappers opblazen met hun domme hoofden die op feiten en zo vertrouwen en niet gewoon blind van een 2500 jaar oude dikke Aziaat aannemen dat jij gelijk hebt. De klootzakken...quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Nietvandezewereld het volgende:
[..]
Wat praat jij nu raar. Wat ga je met een bomgordel doen dan?
Ik ben niet boos, de eerste weg naar verlichting is je woede beheersen.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:56 schreef Nietvandezewereld het volgende:
[..]
Niemand op deze aarde is verlicht. Er zijn wel veel valse kwezels die doen alsof ze zo ver op het pad zijn. Succes met het scheiden van valse shit met oprechtheid.
En zorg dat je hard en kritisch wordt op JEZELF. Dat doe ik ook.
Want Atheisme is zo vorige eeuw.
Hoe kun je daar nu tevreden over blijven?
Uit mijn ervaringen tot nu toe bleken mijn zintuigen vrij betrouwbaar, dus ja, de stoel is er dan. Jouw stoelen thuis bestaan niet of zo? Waar zit je dan op?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:59 schreef Nietvandezewereld het volgende:
Ik ga je gewoon nog iets vragen. Als jij een stoel ziet ...denk je dan: ik zie de stoel ..mijn zintuigen bedriegen me niet dus is die stoel er echt?
Zo simpel?
Het gaat niet goed met je he? Je draait alles om. Het was de ( zeker niet dikke) Aziaat die zei: neem niks van me aan maar controleer alles en het is de wetenschapper die zegt: neem het maar van me aan want ik ben knap. Hevig in de war ben je. Ik heb de grootste lol hier terwijl ik de arrogantie van wetenschappers een koekje van eigen deeg geef. Het zijn de wetenschappers die de feiten ontkennen en te lui zijn om te studeren. ze zeggen: ik heb het onderzocht...op mijn eigen manier....ik kon het aldus niet aantonen ,..dus is het larie. DAT IS MEGA ARROGANT. Ze zouden moeten zeggen IK kon het niet vinden. DAN HEB JE NIET GOED GEKEKEN. Basta. arrogante mensen bah.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die domme arrogante wetenschappers opblazen met hun domme hoofden die op feiten en zo vertrouwen en niet gewoon blind van een 2500 jaar oude dikke Aziaat aannemen dat jij gelijk hebt. De klootzakken...
Nou de 1e weg is dat denk ik niet. Het is wel belangrijk te onderkennen dat dit een zeer lastige emotie is die verblindend kan werken, dat je "beheersen" zegt is wel heel mooi , want bijna niemand schijnt te weten dat wij ( toornige) woede inzetten om totaal verwarde mensen eens wakker te schudden. Dat doen we vanuit compassie . Jigzoz bijvoorbeeld berokkent mensen erg veel schade of iig achterstand door als leraar te verkondigen dat boeddhisme een religie is. Of dat wetenschap zuiverder werkt qua zoektocht naar kennis dan Boeddhisme, dat is onjuist. Krachtig ingrijpen is dan zinvol. Ik ben ook niet boos maar zoals wel vaker erg teleurgesteld in het denk vermogen van veel medemensen. Ik heb de meeste mede mensen mijn hele leven al overschat weet ik nu. Misschien dat dit je boos maakt?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, de eerste weg naar verlichting is je woede beheersen.
Dat dacht ik al Jigzoz. Je ziet de stoel dus zoals :quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Uit mijn ervaringen tot nu toe bleken mijn zintuigen vrij betrouwbaar, dus ja, de stoel is er dan. Jouw stoelen thuis bestaan niet of zo? Waar zit je dan op?
Nou Jigzoz, laat maar jongen. Ga maar tegen je eigen wetenschap in dan.quote:
Ik heb even een wetenschapper gevraagd of mijn stoelen echt zijn. Je kan zijn antwoord vast wel raden.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:17 schreef Nietvandezewereld het volgende:
[..]
Nou Jigzoz, laat maar jongen. Ga maar tegen je eigen wetenschap in dan.
Heb je iemand van het kaliber Robbert Dijkgraaf gevraagd? Of een lagere god? Dat is cruciaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb even een wetenschapper gevraagd of mijn stoelen echt zijn. Je kan zijn antwoord vast wel raden.
Je hebt echt geen idee wat wetenschap inhoudt. Dat is prima hoor. Geen probleem. Dat zie je wel vaker bij religieus extremisten die op school niet goed konden meekomen.
Troll..quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
. Dat zie je wel vaker bij religieus extremisten die op school niet goed konden meekomen.
Mwoah, ik ben er wel aan gewend inmiddels. Heb je je middelbare school wel afgemaakt? Wat voor diploma kreeg je toen mee? Je natuurkunde is namelijk echt op het niveau VMBO-BB. Erger nog: het is echt zelfverzonnen. Je hebt ergens een of ander idee opgevangen, dat totaal verkeerd begrepen en dat ga je vervolgens als absolute waarheid verkondigen omdat het zo leuk bij je religie past.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:25 schreef Nietvandezewereld het volgende:
Mijn lage niveau blijft je verbazen.
Hier, een beetje wetenschap op de goede weg, maar nog wel flink achterlopend. tegen beter weten in want je bent te lui om het te bevatten.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb even een wetenschapper gevraagd of mijn stoelen echt zijn. Je kan zijn antwoord vast wel raden.
Je hebt echt geen idee wat wetenschap inhoudt. Dat is prima hoor. Geen probleem. Dat zie je wel vaker bij religieus extremisten die op school niet goed konden meekomen.
Jigzoz is bang voor wetenschap, wat voor kerk hang jij dan aan?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En nu mag iemand anders weer je dagtherapie voor zijn rekening nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |