Dat heet boulimia.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Romeinen staken bij hun urenlange eetsessies veren in hun keel om te kotsen zodat ze met een lege maag verder konden vreten. Misschien ook een idee voor jou.
eyi gecmis olsunquote:Op zondag 13 juli 2014 01:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat pussy doos. Heet kan mijn maag aan, maar dit was te zuur.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Onzin is het. Overpriced. Kunnen nooit mijn naam goed opschrijven al spel ik het in schildpaddentempo.
Heb ook wel een verhaallijn hoor.quote:
Ik drink alleen cappuccino.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]!
I loveeeee Starbucks. Maar ik ga er alleen heen voor de niet-koffie producten. Frappuccino's enzooo.
Huh, aansteller.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Orange is the new black.
Nu minuut 33 en heb tieten lesbi's striptease en sex gezien.
Hmm, ik ga eerst die philosophy set proberen, misschien dat ik later overweeg om jouw masker te proberen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte, dit is zo raar. Mijn huid is nog steeds als een babybil na die huidmasker. Ik heb het alleen gewassen tot nu toe.
Ja man. Gezellig met mams kijken morgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh, aansteller.
Orange is the new black is loikkk.
Sowieso buitenlandse films/series met je ouders kijken...quote:Op zondag 13 juli 2014 02:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man. Gezellig met mams kijken morgen.
Is ook leuk. Ona bisey demedim.
Eerste 5 minuten was de hele cast al naakt te zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Orange is the new black.
Nu minuut 33 en heb tieten lesbi's striptease en sex gezien.
Entourage of Californication met je familie kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso buitenlandse films/series met je ouders kijken...
Gewoon Turkse films of Bollywood doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso buitenlandse films/series met je ouders kijken...
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon Turkse films of Bollywood doen.
Banu Alkan.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof Turkse films kijken met je ouders leuk is...
Denk aan Ahu Tugba ofzo
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb nog nooit een Turkse film gekeken. Alleen een serie of 2.
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb nog nooit een Turkse film gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |