pffffffffffffffffff nou poe poequote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
Nouhou......... dat gaat er nog om spannen ...
Nee bedankt zeker op iemand anders gestempt he!quote:
Ja, sorry...quote:Op zondag 7 december 2014 18:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee bedankt zeker op iemand anders gestempt he!
OK OK OK OK OK OK OKquote:
Hoe kom ik aan die 33 stemmen? Echt....quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
Nouhou......... dat gaat er nog om spannen ...
niet mijn lans, en ik had hem nog wel helemaal opgepoetst en een apk gegevenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om je wat op te vrolijken:
Heb je al gezien wat er nu tussen de tetten van sacha glimt?
Ik heb er geen foto van ontvangen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
niet mijn lans, en ik had hem nog wel helemaal opgepoetst en een apk gegeven
Kut, dan heb ik toch niet per abuis de foto naar sacha zelf gestuurdquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto van ontvangen.
Godzijdank niet, overigens!!!
ja, en bedankt hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kut, dan heb ik toch niet per abuis de foto naar sacha zelf gestuurd
Gefeliciteerd dan maar... wanneer is de grote dag?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan die 33 stemmen? Echt....![]()
Dank aan de onbekende fan!
Morgen maar even een poll aanmaken of jij wel op quote-alerts mag reageren.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:24 schreef FANN het volgende:
Gefeliciteerd dan maar... wanneer is de grote dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |