Ik heb al een bord voor mijn kop, dus....ja graag!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
Poll: wil jij ook tegeltjes?
• scoor ik daar mee?
• ik ga schijten
• ja graag!
• eg nie...
• ik heb al een bord voor mijn kop
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh ik was aan het schijten ..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
Poll: wil jij ook tegeltjes?
• scoor ik daar mee?
• ik ga schijten
• ja graag!
• eg nie...
• ik heb al een bord voor mijn kop
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze is al begonnen ... Laat maar deze pollquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
Poll: Mag Fann wel polls maken?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mjah....eigenlijk komt alleen kaalheid in aanmerking, maar niet echt als ouderdomskwaaltje, want dat was 20 jaar geleden ook al het geval. Wel eens last van een slecht gehoor en geheugen, maar dat is dan vooral als het me goed uit komt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
Aan welke ouderdomskwaaltjes lijden de 40plussers van vandaag,
dát is de grote vraag, dus vandaar deze Poll.
Maakt hier uw keuze zo kunnen we met z'n allen een mooi beeld krijgen van de 40 plusser op FOK!
Poll: Van welke Ouderdomskwaaltjes heb jij last?
• De Overgang
• Een Midlifecrisis
• Voetproblemen zoals likdoorns e.d.
• Rugpijn
• Prostaatproblemen
• Slecht gehoor
• Ogen worden slechter
• Kaalheid
• Ik heb nog nergens last van
• Ik heb ergens anders last van
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Had je beter een edit kunnen maken kalequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is al begonnen ... Laat maar deze poll
Dus eigenlijk heb je helemaal nergens last van, die optie kan je ook aanklikken, al geloof ik erquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....eigenlijk komt alleen kaalheid in aanmerking, maar niet echt als ouderdomskwaaltje, want dat was 20 jaar geleden ook al het geval. Wel eens last van een slecht gehoor en geheugen, maar dat is dan vooral als het me goed uit komt.
Echte ouderdomskwaaltjes? Neuh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je helemaal nergens last van, die optie kan je ook aanklikken, al geloof ik er
niks van
Niets werkt tegen kaalheid .. Dus af van het huishoudbudget ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man is kaal, de enige hinder de ik daarvan ondervind is de dure Alpacin shampoo die hij gebruikt. Hij denkt dat het helpt![]()
Ik heb geen ouwe wijvenkwalen
Ja, doei, dat gaat in mindering op zijn zakgeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets werkt tegen kaalheid .. Dus af van het huishoudbudget ...
ow... die van mij is bijna als een biljartbalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man is kaal, de enige hinder de ik daarvan ondervind is de dure Alpacin shampoo die hij gebruikt. Hij denkt dat het helpt![]()
Ik heb geen ouwe wijvenkwalen
Het interesseert mij ook geen zak en dat heb ik hem al 1000 keer verteld, maar hij luistert niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... die van mij is bijna als een biljartbalen het boeit hem gelukkig net zo weinig als mij
![]()
Hélemaal niks geen kwaaltjes? Bofkont!
Gaat wel weer over dan, tenminste dat hoop ik voor hem, want dat ga je niet tegenhouden met shampooquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het interesseert mij ook geen zak en dat heb ik hem al 1000 keer verteld, maar hij luistert niet.
Geen kwalen die met mijn leeftijd te maken hebben
Ik denk dat als deze fles leeg is ik er maar gewoon een huismerk in leeg spuitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat wel weer over dan, tenminste dat hoop ik voor hem, want dat ga je niet tegenhouden met shampoo
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat als deze fles leeg is ik er maar gewoon een huismerk in leeg spuit
Daarom !quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]het zou toch niks uitmaken, dus kan je best doen ...
Nee... je hoeft niks, maar ik weet eigenlijk niet wat je daarmee bedoeld, geen zin om de Pollquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |