SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik weet. Zie hem nu op cam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft gelijk
Mortaxx is ook naturel bjoetie
Dat moet je dus nooit zeggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat leer ik van fera
die dm't mij wat ik moet zeggen
Wat had ze dan moeten zeggen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet. Zie hem nu op cam.
8/10 zou raken
[..]
Dat moet je dus nooit zeggen.
Soms hangt 'ie vast, maar verder wel goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan jouw internet TC aan trouwens Fera?
Dat het vanuit haar zelf komt natuurlijk. Niet van mij.quote:
Oh maar ik had wel door dat dat een grapje was hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat het vanuit haar zelf komt natuurlijk. Niet van mij.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar ik had wel door dat dat een grapje was hoor
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneel is hete kerel.
Zou raken.
Niet zo heet als Lr, maar toch.
Kus aan kaneelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
DOEI KANEEL JA SLAAP LEKKER DAG KUS VAN ONS
hij ging zomaar wegquote:
Ik kan dit niet handelen.quote:
ik ook niet helpquote:
Troost me.quote:
Dank je.quote:
quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
DOEI KANEEL JA SLAAP LEKKER DAG KUS VAN ONS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |