abonnement Unibet Coolblue
pi_159362621
In vergelijking met de andere middelmatige nummers die al bekend zijn vind ik dit zo slecht nog niet, maar ik hoop wel dat er nog een aantal goede inzendingen gaan komen anders wordt dit jaar wel een enorm dieptepunt na een aantal sterke jaren.
Net als velen hier 'mis' ik wat aan dit nummer. Er is niet echt wat mis mee, maar het blijft echt totaal niet hangen en kabbelt maar voort. Geen vervelende inzending, maar ook niet een waar ik warm of koud van word.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_159363645
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
In vergelijking met de andere middelmatige nummers die al bekend zijn vind ik dit zo slecht nog niet, maar ik hoop wel dat er nog een aantal goede inzendingen gaan komen anders wordt dit jaar wel een enorm dieptepunt na een aantal sterke jaren.
Net als velen hier 'mis' ik wat aan dit nummer. Er is niet echt wat mis mee, maar het blijft echt totaal niet hangen en kabbelt maar voort. Geen vervelende inzending, maar ook niet een waar ik warm of koud van word.
Het is het beste lied dat nu toe is gekozen, maar dat zegt inderdaad niet veel. Ik denk alleen dat Malta nog veel betere opties had om uit te kiezen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160621290
Als het écht een Songfestival was, dan zouden ze die Brooke sturen, met het liedje van Ira Losco.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:10:48 #79
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_160632259
Gaat Malta haar lied nog aanpassen? Omdat er overal n.n.b. staat op internet?
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 12:25:21 #80
375570 crew  Cyan9
pi_160632535
Op wikipedia staat aangegeven dat we daar uiteindelijk 17 maart achter komen. :o
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:57:16 #81
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_160633273
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:25 schreef Cyan9 het volgende:
Op wikipedia staat aangegeven dat we daar uiteindelijk 17 maart achter komen. :o
Is dat niet ver voorbij de deadline? :o
pi_160662354
Malta heeft toch gekozen voor een nieuw lied: Walk on water. Presentatie van het lied vindt 17 maart plaats om 20.00 uur. http://www.tvm.com.mt/en/(...)for-eurovision-2016/
pi_160662708
Hopelijk is het nieuwe lied net zo nietszeggend als het oude, anders is het weer meer concurrentie voor Douwe Bob. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2016 @ 17:02:16 #84
368283 ato
pi_160663122
Let maar op dat wordt een ballad of een nummer met wat extra beat :-)
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:45:25 #85
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_160749048
Hier is het dan, het nieuwe nummer van Malta.

  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2016 @ 21:52:39 #86
368283 ato
pi_160749352
Ik vind het beter dan Chameleon .
Prachtige video ook, toch lijkt het ook wat op de andere nummers als Armenië, Azerbeidzjan etc..

Ook ben ik benieuwd hoe live dit uit de verf komt..
Life can be a bitch, so like it..
pi_160749968
Beter dan Chameleon kan makkelijk. Verder niet heel bijzonder.

Ik ben ook erg benieuwd hoe ze dit live gaan neerzetten... En niet alleen qua staging, ook qua achtergrond zanger(es)s(en), want zoveel mogen er niet staan lijkt me. Of mag dat koor tegenwoordig ook op het bandje staan?
pi_160750727
Mag ik dit een waardeloze plaat vinden? En ik betwijfel ook of dit zich wel gaat kwalificeren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160751267
Het is beter dan Chameleon, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik vind het echt totaal geen bijzonder nummer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_160751368
Ik vind dit ook niet zo veel.... Het doet me niets, klinkt rommelig en geforceerd. Of ze dit live zuiver gaat zingen is ook maar de vraag. Gezien de concurrentie in de 1e halve finale, denk ik dat deze het niet gaat redden.
pi_160752058
Wel goed, maar ook een beetje meh... ik blijf wachten op iets dat er nooit komt.
~The present is all there is~
pi_160752363
Wat is Wiwibloggs dit trouwens weer ontzettend aan het overwaarderen. :') Beweren dat dit een kanshebber is voor de winst, een masterpiece en de beste Maltese inzending ooit. Puh-lease.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_160753292
Echt heel veel nummers lijken op elkaar dit jaar. Nederland is een van de weinige landen met een onderscheidend nummer.
pi_160754522
Nou ik ben aangenaam verrast, maar ik gok dat dit live niet uit de verf gaat komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160754567
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 07:09 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ben aangenaam verrast, maar ik gok dat dit live niet uit de verf gaat komen.
De zangeres is al wel een keer 2e geworden (met een matig lied in een matig jaar), dus ze moet iets hebben wat de televoters aanspreekt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160755105
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 07:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De zangeres is al wel een keer 2e geworden (met een matig lied in een matig jaar), dus ze moet iets hebben wat de televoters aanspreekt.
Ik denk dat dat toen vooral kwam door haar jeugdige charme, het is nu nogal een zelfverzekerde tante met een tikkeltje arrogante uitstraling,dan kun je je veel minder vocale uitglijders permitteren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160757284
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is Wiwibloggs dit trouwens weer ontzettend aan het overwaarderen. :') Beweren dat dit een kanshebber is voor de winst, een masterpiece en de beste Maltese inzending ooit. Puh-lease.
Ik denk ook dat wiwibloggs en dergelijke sites de enige bronnen zijn wat betreft de bookies, die odds van Malta gaan echt helemaal nergens over de afgelopen paar dagen. En ik kan me voorstellen dat ze Rusland, Zweden, Australië, Kroatië, etc. ook allemaal knetterhoog aanschreven. Die odds zullen nog flink over de kop gaan verwacht ik.
pi_160766579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:09 schreef CarloV het volgende:

[..]

Ik denk ook dat wiwibloggs en dergelijke sites de enige bronnen zijn wat betreft de bookies, die odds van Malta gaan echt helemaal nergens over de afgelopen paar dagen. En ik kan me voorstellen dat ze Rusland, Zweden, Australië, Kroatië, etc. ook allemaal knetterhoog aanschreven. Die odds zullen nog flink over de kop gaan verwacht ik.
In dat geval is er natuurlijk niemand die je tegenhoudt om er op Betfair tegen te traden en geld mee te verdienen. :P

Ik denk overigens niet dat de odds in het algemeen zo heel vreemd zijn. Misschien wat te laag bij Malta door de hype rond het bekendmaken van het nummer, maar de voor de rest heb ik niet de indruk dat de favorieten onverdiend zo hoog staan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160767336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

In dat geval is er natuurlijk niemand die je tegenhoudt om er op Betfair tegen te traden en geld mee te verdienen. :P

Ik denk overigens niet dat de odds in het algemeen zo heel vreemd zijn. Misschien wat te laag bij Malta door de hype rond het bekendmaken van het nummer, maar de voor de rest heb ik niet de indruk dat de favorieten onverdiend zo hoog staan.
Ja als ik er behoefte aan had om bij Betfair een wedje te leggen, had ik dat ook zeker gedaan.

En ik snap dat ze hoog staan (pre-hype, geopolitiek, recensies, youtube-views, etc.), maar verdiend? nee. Malta hoort daar niet, Zweden hoort daar niet, Rusland hoort daar zeker niet. Australië en Kroatië, misschien staan die wel redelijk gezien het jaar. En nu staat Bulgarije nog onder Nederland, maar die gaat ook wel een reisje maken naar de top 10 (of dat verdiend is, ik durf het te betwijfelen), in mijn ogen is het niet verdiend indien dit op basis van een zinloze hype is.
  Moderator vrijdag 18 maart 2016 @ 19:53:11 #100
375570 crew  Cyan9
pi_160768696
Ik vind het begin bijna een beetje Celine Dion achtig. Daar hou ik enorm van, maar helaas vind ik het refrein dan echt weer helemaal niks.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')