Dit wilde ik ook zeggen, dus ik +1 maar gewoonquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit, om nog even een beetje te relativeren; ik denk dat t twee dingen zijn. Hoe Cwen het ene deel omschrijft lijkt me heel logisch. Als je al hoogsensitief bent, dan is een kind natuurlijk de ultieme prikkel, en met jullie nachtrusten..... pfoei, dat moet er dan zeker wel inhakken ja!
Maar het andere gedeelte, het emotione(e)l(er) zijn, dat herken ik zelf ook. En ik denk dat bijna iedereen die moeder is, minder goed zich af kan sluiten voor kwade dingen, omdat er altijd een stemmetje roept 'stel je voor dat dat om jouw kind ging'
Dit wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit, om nog even een beetje te relativeren; ik denk dat t twee dingen zijn. Hoe Cwen het ene deel omschrijft lijkt me heel logisch. Als je al hoogsensitief bent, dan is een kind natuurlijk de ultieme prikkel, en met jullie nachtrusten..... pfoei, dat moet er dan zeker wel inhakken ja!
Maar het andere gedeelte, het emotione(e)l(er) zijn, dat herken ik zelf ook. En ik denk dat bijna iedereen die moeder is, minder goed zich af kan sluiten voor kwade dingen, omdat er altijd een stemmetje roept 'stel je voor dat dat om jouw kind ging'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door kleinzusje op 19-07-2014 06:18:32 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dank lotquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:19 schreef L0t.. het volgende:
Kz, wat een lieve spam! Je meisje is prachtigAlvast een heerlijke dag gewenst morgen en gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |