als het inderdaad echt een goede klant betreft geef ik je zeker gelijk. en als het vaker voorkomt doordat jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
En als je nou een klant hebt 10 minuten voor sluitingstijd die elke dag veel geld bij jullie uitgeeft en zegt van "sorry, ik weet dat ik wat laat ben, maar mag ik alsjeblieft nog wat vers gesneden huppeldepup. Zeg je dan van flikker een eind op, of snij je de vleeswaren en maak je daarna de snij machine opnieuw schoon?
Gelukkig heb jij geen zaak, commerciële feeling heb jij niet en die slager nog minderquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:54 schreef yucon187 het volgende:
[..]
dat hoor k zo vaak van mensen. de zaak is van de eigenaar, en als hij of zij niet pas om 17.00 wil sluiten maar om 17.00 naar huis wil is dat zijn of haar goed recht. jij als klant hebt helemaal geen recht op wat dan ook in die zaak. al sluit ie om 14.00 terwijl op de deur staat 17.00. dat is dan irritant, maar dan heb je gewoon pech en kan je naar n ander of wachten tot de volgende dag. rechten heb je gewoon niet
Een slager hoeft helemaal niks voor jou te doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Ook al je 5 minuten voor sluiting komt horen ze gewoon hun werk te doen. Schoonmaken doen ze maar als ze dicht zijn.
Een goede slager heeft jou in de vitrine liggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Een slager hoeft helemaal niks voor jou te doen.
dat is de grap; die heb ik welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen zaak, commerciële feeling heb jij niet en die slager nog minder
ja heel raar jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
Ben ik heel raar als ik nog nooit van nagelholt gehoord heb?
Valt wel mee. Is iets uit drenthe. Is gedroogde en gekruide biefstuk. Net zoals echte door de slager zelf gemaakte droge worst ipv die nep koster rotzooi die westerlingen kopen in de supermarkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
Ja ik vind het ook een beetje klinken als een boomstam met roestige spijkers... maar ja ik ben dan ook een groninger die van spekdikken houd...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Geralt het volgende:
De achterhoek volgens mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Valt wel mee. Is iets uit drenthe. Is gedroogde en gekruide biefstuk. Net zoals echte door de slager zelf gemaakte droge worst ipv die nep koster rotzooi die westerlingen kopen in de supermarkt.
Dat besluit heb ik inmiddels bijna genomen. Maar aan de andere kant.... Dit was zo'n zaterdag hulp ipv de slager zelf. Als ik hem van de week nog tref spreek ik de slager erop aan. Hij heeft immers wel verdraaid goed rundvlees van een boer uit rolde.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon niet meer naar die slager gaan
Dan is het zo simpel dat ik daar niet meer kom. Een winkel heeft service. Dat is het enige dat ze nog boven een website te bieden hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Een slager hoeft helemaal niks voor jou te doen.
Stoerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan is het zo simpel dat ik daar niet meer kom. Een winkel heeft service. Dat is het enige dat ze nog boven een website te bieden hebben.
Kan jij meer dan kwaken, eendje?quote:
Eendje krijgt nog een plakje worst bij de slager, wanneer hij met zijn moeder boodschappen aan het doen is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan jij meer dan kwaken, eendje?
janken kan ie ook goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan jij meer dan kwaken, eendje?
Stoerquote:
gedroogd bilspier van een koe, gekruid met kruidnagel en zout, gedroogd op een plank aan een nagel hence the name nagelholt als in holt van het duitse holtz wat hout betekent en slaat op het plankjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Marie30 het volgende:
Wat is dat? Paardenvlees of zo? En tevens wat luie k*t slachter
Thanks!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
gedroogd bilspier van een koe, gekruid met kruidnagel en zout, gedroogd op een plank aan een nagel hence the name nagelholt als in holt van het duitse holtz wat hout betekent en slaat op het plankje
Dat klinkt als beef jerky; waar ze in de VS dol op zijn. Dat is niet te vreten in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
gedroogd bilspier van een koe, gekruid met kruidnagel en zout, gedroogd op een plank aan een nagel hence the name nagelholt als in holt van het duitse holtz wat hout betekent en slaat op het plankje
beef jery is baas gekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat klinkt als beef jerky; waar ze in de VS dol op zijn. Dat is niet te vreten in ieder geval.
Vooral met een stukje oude kaas of brandnetel kaas is het verdomde lekker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thanks!Is het lekker? Hebben we hier niet denk ik. Lijkt me wel te smaken bij een trappist wat bruin brood en kaas...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |