niet janken danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef gargamelnl het volgende:
anti klacht: Bij de slager in het centrum verdomd lekkere nagelholt gehaald en een lekkere witlof salade met heel veel ham erin.
Niet zo'n grote mond met je duitse vlag. Mijn opa was toevallig wel hauptgruppenführer van de SS-Totenkopf-Division.quote:
En jij bent zijn opvolger?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond met je duitse vlag. Mijn opa was toevallig wel hauptgruppenführer van de SS-Totenkopf-Division.
dat hoor k zo vaak van mensen. de zaak is van de eigenaar, en als hij of zij niet pas om 17.00 wil sluiten maar om 17.00 naar huis wil is dat zijn of haar goed recht. jij als klant hebt helemaal geen recht op wat dan ook in die zaak. al sluit ie om 14.00 terwijl op de deur staat 17.00. dat is dan irritant, maar dan heb je gewoon pech en kan je naar n ander of wachten tot de volgende dag. rechten heb je gewoon nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Ook al je 5 minuten voor sluiting komt horen ze gewoon hun werk te doen. Schoonmaken doen ze maar als ze dicht zijn.
Neger gespotquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:54 schreef yucon187 het volgende:
[..]
dat hoor k zo vaak van mensen. de zaak is van de eigenaar, en als hij of zij niet pas om 17.00 wil sluiten maar om 17.00 naar huis wil is dat zijn of haar goed recht. jij als klant hebt helemaal geen recht op wat dan ook in die zaak. al sluit ie om 14.00 terwijl op de deur staat 17.00. dat is dan irritant, maar dan heb je gewoon pech en kan je naar n ander of wachten tot de volgende dag. rechten heb je gewoon niet
Ik ben een reïncarnatie van iemand die met zijn zatte kop uit een wachttoren is gedonderd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En jij bent zijn opvolger?![]()
(wel terechte klacht overigens maar ik denk niet dat iemand onder de 40 weet wat nagelholt is)
lol nee hoorquote:
Drinken onder diensttijd...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:56 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik ben een reïncarnatie van iemand die met zijn zatte kop uit een wachttoren is gedonderd.![]()
Klanten hebben inderdaad geen "rechten" op dat gebied, maar klanten kunnen wel hun geld uitgeven bij een andere slager die iets meer respect heeft voor de klant.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:54 schreef yucon187 het volgende:
[..]
dat hoor k zo vaak van mensen. de zaak is van de eigenaar, en als hij of zij niet pas om 17.00 wil sluiten maar om 17.00 naar huis wil is dat zijn of haar goed recht. jij als klant hebt helemaal geen recht op wat dan ook in die zaak. al sluit ie om 14.00 terwijl op de deur staat 17.00. dat is dan irritant, maar dan heb je gewoon pech en kan je naar n ander of wachten tot de volgende dag. rechten heb je gewoon niet
in welk opzicht heeft dit te maken met respect voor de klant? de klant mag ook gewoon respecteren dat ik er ook al de hele dag sta en ook eens een keertje naar huis wil.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:59 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Klanten hebben inderdaad geen "rechten" op dat gebied, maar klanten kunnen wel hun geld uitgeven bij een andere slager die iets meer respect heeft voor de klant.
Het was ook zo'n saaie bende. Beetje 8 keer per dag een trein naar binnen zien komen en de passagiers welkom heten.quote:
5 minuten voor tijd snap ik wel, maar meer dan een uur voor sluitingstijd? De winkel bedienden hebben vaak niet door waar het geld vandaan komt, waarvan hun salaris betaald wordt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:57 schreef yucon187 het volgende:
[..]
lol nee hoor
maar in mijn zaak hoeft ook echt niemand 5 minuten voor tijd nog met iets aan te komen wat mij 10 minuten of langer werk oplevert. kom je maar morgen terug hoor, of na het weekend. snelle verkoop aan iemand die precies weet wat ie wil is geen probleem. maar geen koopadvies of uitleg over een product meer.
Ja, en dan zul je ook nog zien dat net een kwartier voor het einde van je dienst die doucheruimte die je net schoongemaakt hebt.. laat ook maarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Het was ook zo'n saaie bende. Beetje 8 keer per dag een trein naar binnen zien komen en de passagiers welkom heten.
Lijkt me een topbaan...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:00 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Het was ook zo'n saaie bende. Beetje 8 keer per dag een trein naar binnen zien komen en de passagiers welkom heten.
De overgebleven passagiers die zich nuttig konden maken met handenarbeid maakten met alle plezier die douches schoon. Schatjes waren het.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ja, en dan zul je ook nog zien dat net een kwartier voor het einde van je dienst die doucheruimte die je net schoongemaakt hebt.. laat ook maar
ja ruim een uur vantevoren al alles zo goed als opgeruimd hebben vind k inderdaad wel overdrevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
5 minuten voor tijd snap ik wel, maar meer dan een uur voor sluitingstijd? De winkel bedienden hebben vaak niet door waar het geld vandaan komt, waarvan hun salaris betaald wordt.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
(wel terechte klacht overigens maar ik denk niet dat iemand onder de 40 weet wat nagelholt is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |