goede keuze wat de wieldoppen betreftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:43 schreef Goddelijker het volgende:
Het zijn tóch de voorste geworden!
Ze zijn besteld, dus nu hopen dat alles beetje snel binnen is (wieldoppen vanuit België, stickers vanuit Bulgarije).
Mijn Clio III staat ook op lichtmetaal, 's zomers. Dit is voor de winterreifen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:43 schreef JDude het volgende:
Grappig, ik zie de Clio III eigenlijk bijna altijd met lichtmetaal. Of heb je wieldoppen nodig voor je winterwielen?
Zo heb ik een zwak voor mijn eerste auto:quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:24 schreef JDude het volgende:
Die velgen had ik ook.
Blijf toch een zwak houden voor dat karretje. Was m'n eerste eigen auto.
Dat is Firestone.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:26 schreef monsterd. het volgende:
Is Rockstone niet van Bridgestone?
Ook een nieuwtje hier: de 1.5 dci is eruit, heb nu een 1.9 sdi
Balen zeg.. Is het thuis gebeurd of ergens anders? Wellicht dat het thuis een buurman was ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef Goddelijker het volgende:
Grr, gisteren of vandaag was iemand jaloers en heeft een stukje lak van mijn auto meegenomen.
Ik denk tijdens het in/uit parkeren, maar nu een mooie schaafwond waar de lak vanaf is op een plek van 5x5 cm
Het moet praktisch voor de deur gebeurd zijn, dus komende dagen maar eens in de gaten houden...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Balen zeg.. Is het thuis gebeurd of ergens anders? Wellicht dat het thuis een buurman was ofzo.
Naar:quote:Renesite Seat Toledo 1.6 16V Spirit, oktober 2004
Toledo was de miskoop van de eeuw.quote:Renesite Seat Ibiza 1.2 TDI ST ecomotive, januari 2012
Kutauto. Had ik maar nooit mijn Corollaatje ingeruild op dit kutdingquote:- Vervanging koppelingsplaten
- Versnellingsbak (VAG probleem met de klinkbouten die los gingen, bak scheurde lekte over de platen en 1400 euro minder of zo)
- Clignoteur, tussen Lelystad en Groningen constant tik-tik-tik-tik-tik horen omdat stuk![]()
- Drie keer alle remmerij vervangen wegens een-en-al trilling op stuur bij het minste of het geringste remmetje
- Radiateur stuk
- Een lek onderin de bijrijdersdeur, als gevolg een plas vocht aan de bijrijderskant
- Een van de achterdeuren piepte bij 130kmph
- Gas liep onregelmatig waardoor regelmatig toeren maken in stationair
- Als laatste de Landasonde stuk.
Geen ervaring met die banden zelf maar wel met B-merk zomerbanden (zaten nog op de velgen die ik wilde) en dat was echt barslecht. Weinig grip, veel herrie. Vooral als de weg nat was voelde het echt onveilig, terwijl ik daarvoor nooit problemen daarmee had (4x4 met goede banden). Verder altijd A-merk banden gehad dus weet nu gelukkig waaromquote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hier maar even vragen, is volgens mij wel de goede plekik rijd met mijn Ibiza SC uit 2010 op 14" staal met wieldoppen in de winter (wel zelfde hoogte, omvang etc. als mijn 17" zomerwielen met 215/40/17
) maar zoek eigenlijk wat anders...
nu tweedehands setje gevonden: 17" van Speedline met 225/45/17 winterbanden van Rockstone (met nog 7 mm profiel), enige twijfel is dat beide merken me eigenlijk helemaal niks zeggen!
iemand ervaring met bovenstaande merken? zo ja, goed of slecht?
Ja ik had meer C-banden als je nog meer categorien gaat maken :pquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je kunt sommige B-merken best kopen, maar er zijn ook meer dan genoeg C-merken en daar wil je echt ver bij vandaan blijven...
Goedkope winterbanden presteren nog slechter als goede zomerbanden...quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Mano_ het volgende:
Heb een aanbieding gezien van 4 winterbanden voor ¤129 incl. bezorgen. Merk is Hardgreen, nooit van gehoord en niets over te vinden. Het lijkt me sterk dat het fatsoenlijke banden zijn, maar heeft iemand daar ervaring mee? Als het wel meevalt met de kwaliteit is het natuurlijk spotgoedkoop.
129 euroquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Mano_ het volgende:
Heb een aanbieding gezien van 4 winterbanden voor ¤129 incl. bezorgen. Merk is Hardgreen, nooit van gehoord en niets over te vinden. Het lijkt me sterk dat het fatsoenlijke banden zijn, maar heeft iemand daar ervaring mee? Als het wel meevalt met de kwaliteit is het natuurlijk spotgoedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |