Dus als ik het verwijder gaat alles weer weg?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:04 schreef Basxt het volgende:
ja..
en niet te vergeten het constant vragen of je de matches een vriendschap verzoek wilt sturen op fb.
WAT DENK JE ZELF GORE HOEREN APP
weet ik het. ik heb het niet meer iig. en zie geen bullshit meerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus als ik het verwijder gaat alles weer weg?
Heb het nu verwijdert, laten we er het beste van hopen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef Basxt het volgende:
[..]
weet ik het. ik heb het niet meer iig. en zie geen bullshit meer
en wat voor andere keus heb je ?![]()
factory reset jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef edcetera het volgende:
"Inloggen met gmail/Facebook/Twitter" knopje geklikt: Fucked forever: Begin dan eerst eens met het lezen van de veiligheidsvoorschriften van bv. je internetbankieren en maak een nieuw account aan voor genoemde sites!
Factury reset van je telefoon? (ben je wel al je gegevens kwijt, zoals email/sms/whatsapp geschiedenis, tenzij je eerst een backup maakt)
Installeren van apps op je phone voorkomen (een goede/betrouwbare site kun je gewoon via je smartphone-browser benaderen
Lach er maar om:quote:
Account sluiten en dringend verzoeken info te verwijderen. Andere oplossing is er helaas niet. Zolang je hun dienst gebruikt ga je accoord met hun T&C / Algemene Voorwaarden. Overeenkomst beeindigen is de enige mogelijkheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:42 schreef JimmyDean het volgende:
Dat lijkt me weer wat overdreven, ik bedoel, het staat ook op mijn facebook dus die informatie heeft men toch al. Het gaat mij er meer om dat andere mensen mij niet meer kunnen zien op de app zodat ik niet meer door bekenden word gespot.
kapot stampen johquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lach er maar om:
Om van een zieke app af te komen helaas vaak de enige simpele rigoreuze oplossing. TS kan beginnen met anti-virus/malware/firewall software op zijn phone zetten (Avast of andere tools om de rechten van een app te blokkeren en dan nog de vraag welke email/andere gegevens ze al hebben. Vaak moet je ook je phone ge-"root" hebben om bepaalde tools te kunnen bebruiken).
Nieuwe phone/ andere IMEI, nieuw nummer andere gmail/twitter/facebook account is de meest rigoreuze maar effectieve maatregel.
SPAM is steeds moeilijker te reguleren, helaas.
Op V&A zetten eerst, koop ik hem en wil ik er wel op stampen. Filmpje zend ik als bonus naar je TS toequote:
quote:
Ja, dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:02 schreef JimmyDean het volgende:
En ik krijg ook nog eens constant mailtjes als iemand je hot vind
Nou, doe je voordeel dan: Scoren, die chickaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wel
Elk nadeel heb z'n voordeel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |