Oh in Utrecht paar flinke regenbuien met onweer gehad zo tussen 14 en 18 uurquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:30 schreef methodmich het volgende:
Waar dan? Inmiddels 19.30 en hier nog geen spatje regen gezien.
Okee. Hopelijk hebben de Utrechters op dit forum dan massaal een lijstje gemaakt in de tussentijd. Want er kan en mag nog veel meer bij!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh in Utrecht paar flinke regenbuien met onweer gehad zo tussen 14 en 18 uur
en weer verwerkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:50 schreef belsen het volgende:
Ook helemaal The Shovels vergeten.
Ik heb de hele lijst maar weer aangepast, sorry ranja.
Ik moet ook zeggen dat het voor mij een flinke dobber was. Als je het principe hanteert van 1 artiest, dan is het best hard zoeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:35 schreef ranja het volgende:
[..]
en weer verwerkt.
er mogen nog best wat lijsten bij, als ik soms hoor hoe de belgische muziekscene wordt opgehemeld dan valt het nog best tegen wat er aan lijsten is
Ja, dan zou ik ook mijn lijst hebben moeten halveren zo'n beetjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef belsen het volgende:
Als je het principe hanteert van 1 artiest, dan is het best hard zoeken.
Ik vond het ook een flinke dobber, maar dan precies om de omgekeerde reden. Heb heel veel moeten schrappen dat ik er best in had willen hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het voor mij een flinke dobber was. Als je het principe hanteert van 1 artiest, dan is het best hard zoeken.
Nederlandstalig hebben we al een keer gedaan: MUZ / [UITSLAG] De FOK! Nederlandstalige top 100 allertijden!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef ConnyWaves het volgende:
Mooi topic, ik ga ook een lijstje proberen te maken. Wanneer is de deadline?
En bestaat er ook een dergelijke lijst voor Franse of Duitse songs? Of Nederlandse?
wat cafca zegt, verder lijkt me dat zo'n lijst voor bv duitse of franse bands toch te lastig zal zijn, om een beetje leuke lijsten te krijgen in elk geval.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef ConnyWaves het volgende:
Mooi topic, ik ga ook een lijstje proberen te maken. Wanneer is de deadline?
En bestaat er ook een dergelijke lijst voor Franse of Duitse songs? Of Nederlandse?
jawel: MUZ / [Toernooi] FOK! songs van nederlandse acts Allertijdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef cafca het volgende:
Een song top100 Nederlands product hebben we nog niet eerder gedaan volgens mij.
Oke, thanks. Mooie lijsten wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nederlandstalig hebben we al een keer gedaan: MUZ / [UITSLAG] De FOK! Nederlandstalige top 100 allertijden!
En Nederlandse albums: MUZ / FOK! Nederlands Product Album Top 100 Allertijden
Verder nog een anderstalige top100:
MUZ / De FOK! Anderstalige top 100 allertijden!
Een song top100 Nederlands product hebben we nog niet eerder gedaan volgens mij.
Ik zou beginnen metquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ik deus, Hooverphonic en Abysnthe Minded wil luisteren met welke albums moet ik dan beginnen?
is dit je top 7?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:22 schreef Adrie072 het volgende:
Dez Mona - Carry On
Tom Pintens - Stanley
Arid - Gouden Hart
Noordkaap - Satelliet SUZY
Hannelore Bedert - Altijd Nooit Meer
Daan - Icon
Daan - Housewife
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |