TS gaf aan dat ze vanavond gaat reizen. Ik vermoed echter dat ze voor de tv gaat hangen en een documentaire gaat kijken over één of ander ver land waar ze alleen maar van kan dromen. Maar ja, als dat haar gelukkig maakt...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:50 schreef vinnieboy het volgende:
Ga je toch lekker Bridget Jones kijken of een waargebeurd verhaal
Ik bedoel reizen met de TREIN binnen NEDERLANDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef bondage het volgende:
[..]
TS gaf aan dat ze vanavond gaat reizen. Ik vermoed echter dat ze voor de tv gaat hangen en een documentaire gaat kijken over één of ander ver land waar ze alleen maar van kan dromen. Maar ja, als dat haar gelukkig maakt...
Ah, zeg dat dan meteen. Staat je vriendje alweer een paar dagen droog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik bedoel reizen met de TREIN binnen NEDERLAND
Ik ben vrijgezelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan meteen. Staat je vriendje alweer een paar dagen droog?
Ik ook. En ik hou ook niet van tv kijken. Voetbal boeit me ook weinig, heb alleen de laatste twee wedstrijden gezien.quote:
Ja gaat ze naar Afrikaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef bondage het volgende:
[..]
TS gaf aan dat ze vanavond gaat reizen. Ik vermoed echter dat ze voor de tv gaat hangen en een documentaire gaat kijken over één of ander ver land waar ze alleen maar van kan dromen. Maar ja, als dat haar gelukkig maakt...
Ik ook. Zie de scores achteraf welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:14 schreef Willoow het volgende:
Ben eigenlijk best wel benieuwd wat nederland tegen brazilië doet.
Snap ik ook wel, hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik bedoel reizen met de TREIN binnen NEDERLAND
Goed plan, ga haar daten!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hou ook niet van tv kijken. Voetbal boeit me ook weinig, heb alleen de laatste twee wedstrijden gezien.
Het gaat wel om 2 miljoen Frank, het BNP van Brazilië.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk het ook niet. Als ik speler of trainer zou zijn geweest had die FIFA die wedstrijd ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt en had ik allang thuis geweest. Belachelijk om voor een derde plaats te spelen.
Helaas, TS heeft niets met bondage en ik heb niets met TS, dat gaat em niet worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed plan, ga haar daten!
Zet haar stevig in de bondage en TS kan geen topicdiarree meer op FOK! Kwijt
En daar wordt jij ook weer blij van (het is immers kunst voor jou)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |