Ik kijk niet graag tv. En vanavond moet ik reizen dus kan ik sowieso niet kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:52 schreef fluffy2 het volgende:
Uhmm sommige mensen vinden voetbal leuk?
Ik heb zelf elke wedstrijd gezien (ook van alle andere landen) dus ook vanavond kijk ik.
Maar voor jou zal er vast wel een één of andere labiele drama op tv zijn.
Ik ben geen voetbalfan en pretendeer dat ook niet te zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:53 schreef timmmmm het volgende:
TS is duidelijk zo'n nepvoetbalfan. Carnavalsupporter
Ja zolang er een fesstje uit te halen valt oke. Maar anders niet hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:53 schreef timmmmm het volgende:
TS is duidelijk zo'n nepvoetbalfan. Carnavalsupporter
Successupporter...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die daarnaar kijken? Daar is toch geen ruk aan. Boeiend of je vierde of derde wordt, 1e kun je niet meer worden. Volgens mij hebben die voetballers er ook al lang geen zin meer in.
Klacht: wedstrijd om derde plaats
Dan boeit het je toch ook niet als ze nog wel eerste kunnen worden? Niet stoer komen doen dan potverdriedubbeltjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan en pretendeer dat ook niet te zijndus kom niet Achmed want ik breek je
Jawel als je land eerste wordt is het wel leuk. Alles onder dat is saai. Of ze dan 2e of 500e worden maakt me dan ook niet meer uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan boeit het je toch ook niet als ze nog wel eerste kunnen worden? Niet stoer komen doen dan potverdriedubbeltjes.
Overigens, ik snap dat de 5 M-em het wat verwarrend maken maar de naam is Tim.
Maand duurt nog evenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je zou in juli toch hierheen komen
Vrouw, ga alsjeblieft terug naar de keuken in plaats van over voetbal te praten, want je zet jezelf voor schut. Ik hoop maar dat koken je beter afgaatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jawel als je land eerste wordt is het wel leuk. Alles onder dat is saai. Of ze dan 2e of 500e worden maakt me dan ook niet meer uit
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrouw, ga alsjeblieft terug naar de keuken in plaats van over voetbal te praten, want je zet jezelf voor schut. Ik hoop maar dat koken je beter afgaat
Je had nu inderdaad de kans het stereotype te ontkrachten of bevestigen. Helaas koos je voor het tweedequote:
TS gaf aan dat ze vanavond gaat reizen. Ik vermoed echter dat ze voor de tv gaat hangen en een documentaire gaat kijken over één of ander ver land waar ze alleen maar van kan dromen. Maar ja, als dat haar gelukkig maakt...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:50 schreef vinnieboy het volgende:
Ga je toch lekker Bridget Jones kijken of een waargebeurd verhaal
Ik bedoel reizen met de TREIN binnen NEDERLANDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef bondage het volgende:
[..]
TS gaf aan dat ze vanavond gaat reizen. Ik vermoed echter dat ze voor de tv gaat hangen en een documentaire gaat kijken over één of ander ver land waar ze alleen maar van kan dromen. Maar ja, als dat haar gelukkig maakt...
Ah, zeg dat dan meteen. Staat je vriendje alweer een paar dagen droog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik bedoel reizen met de TREIN binnen NEDERLAND
Ik ben vrijgezelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan meteen. Staat je vriendje alweer een paar dagen droog?
Ik ook. En ik hou ook niet van tv kijken. Voetbal boeit me ook weinig, heb alleen de laatste twee wedstrijden gezien.quote:
Ja gaat ze naar Afrikaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef bondage het volgende:
[..]
TS gaf aan dat ze vanavond gaat reizen. Ik vermoed echter dat ze voor de tv gaat hangen en een documentaire gaat kijken over één of ander ver land waar ze alleen maar van kan dromen. Maar ja, als dat haar gelukkig maakt...
Ik ook. Zie de scores achteraf welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:14 schreef Willoow het volgende:
Ben eigenlijk best wel benieuwd wat nederland tegen brazilië doet.
Snap ik ook wel, hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik bedoel reizen met de TREIN binnen NEDERLAND
Goed plan, ga haar daten!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. En ik hou ook niet van tv kijken. Voetbal boeit me ook weinig, heb alleen de laatste twee wedstrijden gezien.
Het gaat wel om 2 miljoen Frank, het BNP van Brazilië.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk het ook niet. Als ik speler of trainer zou zijn geweest had die FIFA die wedstrijd ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt en had ik allang thuis geweest. Belachelijk om voor een derde plaats te spelen.
Helaas, TS heeft niets met bondage en ik heb niets met TS, dat gaat em niet worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed plan, ga haar daten!
Zet haar stevig in de bondage en TS kan geen topicdiarree meer op FOK! Kwijt
En daar wordt jij ook weer blij van (het is immers kunst voor jou)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |