Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Dat is nog minder dan bagger.
Hij is lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Pfff, Tom Hofman, wereldberoemd in Nederland.
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.quote:
Famke Janssen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
quote:
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Je bent een goede acteur als je compleet verschillende rollen kan spelen. Rutger houwer speelde zijn rol soms wel goed maar het was altijd een zelfde soort rol.
Huub Stapel was zeker wel goed hoor, Amsterdamnedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.
Van de winter ga ik heel veel series kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Gezellig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de winter ga ik heel veel series kijken.
O ja, waanzinnige rol als je hem daarin ziet, maar super iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Ik was toch wel een soort van trots op hem dat ie nog steeds in grote series verschijnt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
O ja, waanzinnige rol als je hem daarin ziet, maar super idd
Ik ga nu niets meer kijken, mijn ogen vallen half dicht man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben 1 keer aangenaam verrast. Ik dacht dat ik een documentaire zat te kijken en bij de aftiteling zag ik dat het een korte film was. Deze:
Me tooquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was toch wel een soort van trots op hem dat ie nog steeds in grote series verschijnt.
Kwartiertje nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nu niets meer kijken, mijn ogen vallen half dicht man.
Jaaaa, Choco blijft nog een half uur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal kijken hoe lang ze open blijven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Me tooMijn ouderlijk huis is te zien in de 7e hemel met Steven Frye en Jeroen Krabbe en ik woonde heel dichtbij de opnames van Soldaat van Oranje
Best cool
Nee man, je zei een kwartier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaaaa, Choco blijft nog een half uur.![]()
![]()
Zal best, is het nu te laat/vroeg voor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tijd is relatief. Einstein heeft het zelf gezegd.
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbequote:
Lang?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbe![]()
Mijn kinderen hebben bij Joke Bruijs en Gerard Cox op schoot gezetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbe![]()
Weet ik niet, mijn pa spreekt met heel veel bekende mensen, zijn gewoon maar mensen. Maar sommigen vind ik wel coolquote:
Natuurlijk zijn het gewoon mensen zoals jij en ik maar ik vind het toch wel grappig, zulke dingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa spreekt met heel veel bekende mensen, zijn gewoon maar mensen. Maar sommigen vind ik wel cool
Beter toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben bij Joke Bruijs en Gerard Cox op schoot gezeten![]()
Was ik natuurlijk weer net niet bij.![]()
Klopt, als ik had gewild had ik erbij kunnen zijn maar ik zag dat niet zo zitten.quote:
Klopt en ik vind mijn pa best stoer, ik zou dichtklappenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het gewoon mensen zoals jij en ik maar ik vind het toch wel grappig, zulke dingen.
Waar komt parlay vandaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en ik vind mijn pa best stoer, ik zou dichtklappenOf misschien wel niet, ik kan best met veel mensen overweg alleen tsja........drempelvrees misschien
Het feit dat ik Anouk in mijn woonkamer had staan en dat niet door had zegt al genoeg over het feit dat het me niet boeit, maar het is en blijft wel een leuk verhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en ik vind mijn pa best stoer, ik zou dichtklappenOf misschien wel niet, ik kan best met veel mensen overweg alleen tsja........drempelvrees misschien
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:29 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom ook mijnerbij.
Ik moet echt niet proberen sarcastisch te zijn hier.![]()
Piratesquote:
Dus toch van het Franse parlez?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik denk heel de tijd aan de films Pirates, dat ze dat vraagt om met de kapitein te spreken.
Ik ben een mutsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:32 schreef Parlay het volgende:
[..]Gekkie, zo denk ik niet eens
Wie is de muts dan
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus toch van het Franse parlez?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:35 schreef Parlay het volgende:
Parlay kan je altijd roepen in een piratenoorlog voor overleg, alleen piraten houden zich niet aan regels
Lekker man, geniet ervan en ik ben wel benieuwd of die het dan doet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga zo het bos in neem mijn ipad mee kijken of ik signaal heb daar
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker man, geniet ervan en ik ben wel benieuwd of die het dan doet.
Je gaat toch niet in een stil bos, muziek afspelen, dat zou zonde zijn van de rust.quote:
Ik kan heel stil zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een stil bos, muziek afspelen, dat zou zonde zijn van de rust.
Dan is het goed. En geloof me ik speel bijna overal muziek af maar als ik een stille plek zou vinden dan zou ik geen muziek luisteren maar genieten van de rust en omgeving.quote:
Oh, dat is zo lekker in de auto meezingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:27 schreef -sabine- het volgende:
Deze zitten (met nog heel veel meer) al in de auto. Nu de spullen en wij nog![]()
Heerlijk 24 uur lallen met zijn allen.
Vals als de nacht, allemaal.
Allemaal onbekende liedjes voor mij dus hartstikke topquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:42 schreef -sabine- het volgende:
Laatste nostalgie:
Gisteren alle lp's weer door de handen gehad![]()
, want spullen van dochter moeten in huis opgeslagen voor een tijd. Zij gaat op wereldreis, alweer.
![]()
We hebben geen draaitafel meer hier, die is bij zoonlief. Dan pak je de lp's ook niet snel. Nu dus wel.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:05 schreef Gert het volgende:
Soms staan er gewoon ook nog posts tussen de youtubes.![]()
Mornink.![]()
Dadelijk de ouders van mijn honingmosseltje op bezoek. Maar daarna wordt het al snel meer een weekendgevoel: vanavond oudere-jongerenavond met mijn zwager. Stappen, 070 of 020 we moeten nog even beslissen. Wat een vrijheid.![]()
Als er toevallig ergens NED-BRA aan staat gaan we wel kijken, anders niet. Zouden er nou nog veel mensen op de rest van de wereld zijn die de kneuzen-finale gaan kijken?
Jawel joh! In de SC mag (bijna) alles hoor!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Die youtubes zijn niet de bedoeling? Dit is de eerste keer dat ik ze post en heb geen idee van de regels omtrent het posten daarvan.
Had ik je ook gevraagd als je geen mod geweest was, want jij bent diegene die er wat van zegt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel joh! In de SC mag (bijna) alles hoor!![]()
Maar ik ben weer blauw ipv oranje geloof ik.
Ik wil hier gewoon user zijn.![]()
Ik lolde. Hard. Dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel joh! In de SC mag (bijna) alles hoor!![]()
Maar ik ben weer blauw ipv oranje geloof ik.
Ik wil hier gewoon user zijn.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Had ik je ook gevraagd als je geen mod geweest was, want jij bent diegene die er wat van zegt.
Ik ben niet zo snel ondersteboven van een titel/functie. En lees je lang genoeg om te weten dat je er niet mee koketteert.
Misschien zag je er wat verloederd uit in je XL-herenpyamabroek met hempie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij keek ik niet blij want ze zei een paar keer sorry.
Onze gekke malle Ruud heeft in Utopia ook een luchtalarm. Kos-te-lijk!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Isralische Big Brother-deelnemers pas na dagen ingelicht over oorlogstoestand
"De producers van de Isralische versie van Big Brother hebben enkele dagen geleden een van de hoofdregels van het programma doorbroken en de deelnemers op de hoogte gebracht van de oorlogsssituatie met Hamas. Dat gebeurde nadat op sociale media druk werd uitgeoefend omdat te zien was hoe de kandidaten door een luchtalarm onwetend en in paniek beschutting moesten zoeken."
bron: http://www.demorgen.be/dm(...)orlogstoestand.dhtml
Toch niet de bijbel of zo h.quote:
zal ik doen. met een sigaar in mijn muilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet de bijbel of zo h.![]()
Zo, bezoek is vertrokken, nu zelf de hort op.![]()
Het stappen wordt 070 wegens prima weer! Geen zin in een trein naar 020. Kom een volgende keer wel weer eens bij jou langslopen Isa, wel even zwaaien dan h, vanachter de ramen.![]()
O ja, BRA-NED 2-2 , NL wint na SS. * care
Okay. Ik ga ook naar de winkel en daarna even slapen denk ik maar ik lees het wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo eens even checken. Ik ga eerst even boodschappen doen.
He man was cool vroegerquote:
Ook en de transformersquote:
Dat gaat mij weer een beetje te verquote:
Wij zaten vroeger gewoon rond het zelfde tijdstip achter onze tv'squote:
Er was een He-man film met Dolph Lundgren als He-Manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer een beetje te ver![]()
Maar ik genoot er erg van vroeger en heb nu toch ook wel de films gekeken die ze ervan gemaakt hebben.Nu nog wachten of een He-men of She-ra film
![]()
De eerste gelukkig gemist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er was een He-man film met Dolph Lundgren als He-Man
De transformers films zuigen trouwens allemaal hard.
De japanse Godzilla films uit de jaren 70 hebben zelfs nog een beter plot dan de Transfomers films van Michael Bay.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De eerste gelukkig gemist.
En de transformer films zijn al lang geleden dus weet ik niet meer.![]()
Ik kijk teveel actie films zoals dat en op een gegeven moment lijkt het wel een beetje op elkaar. En toch blijf ik het kijken.
Ja ja, maar jij bent daar weer meer nerd in dan ik, ik kijk voor mijn vermaak en zolang ik me vermaak met een film is het in mijn ogen goed. Simpel vrouwmens hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De japanse Godzilla films uit de jaren 70 hebben zelfs nog een beter plot dan de Transfomers films van Michael Bay.
Een simpel vrouwmens vermaakt zich niet met robots/kinderspeelgoed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, maar jij bent daar weer meer nerd in dan ik, ik kijk voor mijn vermaak en zolang ik me vermaak met een film is het in mijn ogen goed. Simpel vrouwmens hier.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een simpel vrouwmens vermaakt zich niet met robots.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wel met films die erover gaan. En ok, ik ben wel weer iets anders ja. Ik weet het zelf ook niet wat ik ben.
![]()
Ik noem mezelf maar altijd een mens.
Inderdaad, je noemt het bij het goede woord, parasietenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en daarna koken voor je parasieten
De tekst op de onderkant van mijn sandalen heeft nog een beter plot dan Michael Bay films.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De japanse Godzilla films uit de jaren 70 hebben zelfs nog een beter plot dan de Transfomers films van Michael Bay.
Zullen we als ik terug kom van diner een spelletje doen, en trailers opzoeken van films die kunnen concurreren met het plot van michael bay films ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De tekst op de onderkant van mijn sandalen heeft nog een beter plot dan Michael Bay films.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zullen we als ik terug kom van diner een spelletje doen, en trailers opzoeken van films die kunnen concurreren met het plot van michael bay films ?
Leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zullen we als ik terug kom van diner een spelletje doen, en trailers opzoeken van films die kunnen concurreren met het plot van michael bay films ?
de grootste jatters zijn Ron aan het aanvallen, Laura schreeuwde zelfs nog Bullshit tegen de ZK.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze bezig, briljant weer.![]()
![]()
Ik hoorde hem ook weer, de stemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
de grootste jatters zijn Ron aan het aanvallen, Laura schreeuwde zelfs nog Bullshit tegen de ZK.![]()
Die heeft al een aantal keren bewoners niet door elkaar heen aan het praten gemeld.
Zal vast ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
komt straks vast wel een filmpje van
ik was een beetje laat, sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast ja.![]()
H dat was weer ff leuk al heb ik bijna alles gemist.
Gaat niets boven een Vanflessa over de zeik.
ja ze waren ook vroeg met het centraalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niet, ik was koken dus was er ook niet.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja ze waren ook vroeg met het centraal
Er staat al een filmpje chocoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze gaan nou wat drank in de mik aan het gooien en gaan straks vrolijk verder denk ik
Ik hoop het en dit filmpje ga ik wel even kijken dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze gaan nou wat drank in de mik aan het gooien en gaan straks vrolijk verder denk ik
er staat er al 1. Veel plezierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het en dit filmpje ga ik wel even kijken dan.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag het daarom zei ik het![]()
Dank je dat je ff waarschuwde.
Ik zie alleen een staart ipv een poot.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef GekkePoes het volgende:
Er klopt iets niet in deze foto:
[ afbeelding ]
Deze kat heeft 3 potenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie alleen een staart ipv een poot.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een heel groot plaatje van een kitten
[ afbeelding ]
Mooi zo en groenvoer is best wel lekker hoor, dat heb je zelf onder controle.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
afgezien van het knijnevoer was het best te doen.
Ik vind groenvoer meestal iets dat erbij hoort, tenzij het stamppot is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo en groenvoer is best wel lekker hoor, dat heb je zelf onder controle.
Wattes?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan er nog mensen zo meteen voetbal kijken?
quote:
Ik eet tegenwoordig steeds meer groente en fruit, best wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind groenvoer meestal iets dat erbij hoort, tenzij het stamppot is.
Dat oude vind ik echt grappig. Maar een hele film er van zien doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Godzilla vs King Ghidorah (1991) & vs Mothra (1992) Trailers (Japanese, sub-titled)
Mijn nick is zelfs afgeleid van een van origine japans computerspelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat oude vind ik echt grappig. Maar een hele film er van zien doe ik niet meer.
Volgens mij heb jij wel wat met Japan ofzo.
Coolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn nick is zelfs afgeleid van een van origine japans computerspel
De andere Japan nerd erbijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Had ik deze al geshowed?
[ afbeelding ]
Daikaiju
ik vind het gewoon tof, sinds ik mn eerste anime bekeek wist ik dat ik het toffer vond dan de meeste zooi die we in nederland voorgeschoteld kregen(afgezien dat ik er later achterkwam dat de meeste tekenfilms die in nederland werden uitgezonden ook Japanse roots hadden).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool![]()
En vanwaar je fascinatie voor Japan en al die dingen die daar vandaan komen?
Heb je er roots ofzo of vind je het gewoon fascinerend allemaal?
Daar kwam ik niet zo lang geleden dus ook achter dat de meeste tekenfilms daar vandaan komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik vind het gewoon tof, sinds ik mn eerste anime bekeek wist ik dat ik het toffer vond dan de meeste zooi die we in nederland voorgeschoteld kregen(afgezien dat ik er later achterkwam dat de meeste tekenfilms die in nederland werden uitgezonden ook Japanse roots hadden).
De nieuwe is awesome. Heb hem twee keer gezien in de biosquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De andere Japan nerd erbij![]()
![]()
![]()
De oude Godzilla heb ik nooit gezien maar de nieuwe wil ik wel nog gaan kijken.
Ik verheug me er wel op. Ik houd gewoon erg van de nieuwe technieken, ook al is het nep, het lijkt echter dan vroeger en dat vind ik mooi. Gewoon ff weg zakken in een onrealistische film met een hoop actie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De nieuwe is awesome. Heb hem twee keer gezien in de bios
Ik dacht het ook, maar het is de finale die om 21:00 begintquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm, ik dacht dat voetbal om 2100 begon, zit ik me te haasten met eten maken alles.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm, ik dacht dat voetbal om 2100 begon, zit ik me te haasten met eten maken alles.
Wrijf het er in jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar het is de finale die om 21:00 begint
Doen ze met die Japanse koeien ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*wriiiiiiiiiiiiijf*
*wriiiiiiiiiiiiijf*
*wriiiiiiiiiiiiijf*
Ik ben vooral anders naar van Gaal gaan kijken. Vond het maar een rare kwast, en nu een nuchtere rare kwast die goed weet waar hij mee bezig is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben toch wel een soort van trots op ze dat ze zo ver zijn gekomen. Want van te voren hoorde ik alleen maar slechte dingen over ze en dat ze niet ver zouden komen.
Ja ik vind hem best wel apart en zeker wel slim ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vooral anders naar van Gaal gaan kijken. Vond het maar een rare kwast, en nu een nuchtere rare kwast die goed weet waar hij mee bezig is.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In Japan blaten koeien alleen wat als je a op je controller drukt.
Dat was wel ff schrikken op mijn koptelefoon.quote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vooral anders naar van Gaal gaan kijken. Vond het maar een rare kwast, en nu een nuchtere rare kwast die goed weet waar hij mee bezig is.
Wat ben je nu aan het doen dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kijk sowieso geen tv tenzij ik bij mn ouders eet om afleiding te hebben.
En zijn je ouders zo erg dat je dan tv moet kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kijk sowieso geen tv tenzij ik bij mn ouders eet om afleiding te hebben.
Als ik het hier zat ben heb ik nog een save van Civ V uit te spelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan?
Behalve hier rondhangen.
Ha Jian!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Oh oh oh, penalty, maar hij had rood moeten geven, de smerige thuisfluiter
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Oh oh oh, penalty, maar hij had rood moeten geven, de smerige thuisfluiter
cultfilms met een beter plot dan films geregisseerd door Michael Bay... Dan zijn we over een jaar of 15 nog bezig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, Paro en Zwab zouden toch een dingetje doen met films ofzo.
Het eten is voorbij, vermaak elkaar en mij door dat nog ff te doen.
Wie weet het meest?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
cultfilms met een beter plot dan films geregisseerd door Michael Bay... Dan zijn we over een jaar of 15 nog bezig.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Toch is zwab begonnen volgens mij. Kom ga gewoon met Zwabje spelen.
Kyonyû doragon: Onsen zonbi vs sutorippâ 5 (2010) - IMDbquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
cultfilms met een beter plot dan films geregisseerd door Michael Bay... Dan zijn we over een jaar of 15 nog bezig.
Ja ik ook. Was het niet van plan maar ja. Beter iets dan niets he? Laat ze nog maar even knallen dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi, ja ik kijk m toch maar, is toch niks anders
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kyonyû doragon: Onsen zonbi vs sutorippâ 5 (2010) - IMDb
De trailer alleen al:![]()
Oh god yes, die ken ik volgens mij jaquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god yes, die ken ik volgens mij ja
zei ik al, er is niet veel anders en het kan nog best leuk worden. Niet zo zeer om die 3e plaats voor Nederland, maar om de druk die er op deze wedstrijd ligt voor Braziliquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toch maar wel aan het kijken naar Nederland ?
Ik gun hun weer zo'n 7-1 nederlaag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
zei ik al, er is niet veel anders en het kan nog best leuk worden. Niet zo zeer om die 3e plaats voor Nederland, maar om de druk die er op deze wedstrijd ligt voor Brazili
Oh god, die ken ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
van die gast die lord of the rings geregisseerd heeft.
Je belletje ging?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
n van de beste Nederlandse verdedigers sinds jaren.
Hork!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
n van de beste Nederlandse verdedigers sinds jaren.
Je kijkt niet he? Ik zie twee teams die echt nog wel willen. Dat vind ik knap. En heel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wedstrijd om de 3rde plaats, de gene die er zin in heeft wint hem.
Je doet nu net of deze wedstrijd een formaliteitje is voor Brazili, nou dat is het in dit geval niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wedstrijd om de 3rde plaats, de gene die er zin in heeft wint hem.
Vrouwen en voetbalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kijkt niet he? Ik zie twee teams die echt nog wel willen. Dat vind ik knap. En heel leuk om te zien.
Ik zit vooral een beetje te giechelen terwijl ik dit zo zie gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
Na de afgelopen twee afschuwelijke wedstrijden van Nederland, die echt gewoon saai waren om te kijken. Vind ik deze wel weer leuk, ook al win je niet meer veel mee.
Erekwestie. Maar ik zal wel weer iets doms zeggen nu.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet nu net of deze wedstrijd een formaliteitje is voor Brazili, nou dat is het in dit geval niet.
Alle films niet gemaakt door Michael Bay welke als "cult" worden bestempeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat tegelijk over cultfilms met meer plot dan een Michael Bay film. Brand los.
Gewoon kijken voor de mooie mannen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik heb er geen verstand van. Boeiuh.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat tegelijk over cultfilms met meer plot dan een Michael Bay film. Brand los.
Dat was al vroeg de conclusie, maar dat hield ons niet tegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alle films niet gemaakt door Michael Bay welke als "cult" worden bestempeld.
*insert waslijst*
Troll 2 (1990) - IMDb !quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was al vroeg de conclusie, maar dat hield ons niet tegen.
Nee, die zijn gekomen om wat recht te zetten, maar zoals ik het nu bekijk geef ik ze weinig kans, maar het kan nog keren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Erekwestie. Maar ik zal wel weer iets doms zeggen nu.
HORK, deze moet op de lijstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waar carmageddon op gebaseerd is en met stallone en carradine.
YES! Die was echt onmeunig slechtquote:
Weet je? Van mij mogen ze. Maakt mij niet veel uit of we 3e of 4e worden. De n na laatste wedstrijd mocht best 120 minuten duren en penalty's. Maar zo is het ook prima. Alles is prima.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die zijn gekomen om wat recht te zetten, maar zoals ik het nu bekijk geef ik ze weinig kans, maar het kan nog keren.
Ik kan de volgende keer m'n Godzilla box meenemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
YES! Die was echt onmeunig slecht
Tevens: Bring Me The Head Of Alfredo Garciaen alle Japanse Godzilla-films
[/quote]quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef Punkman het volgende:
SC pool 'Kleine Finale' Nederland - Brazil
Isa: 12-0
Lies geen zin om mee te doen.
Choco 8-4
chufi 3-0
Parlay 0-0, verlenging laatste 10 minuten Huntelaar, penalty's zonder Krul, Brazilie 3e plek
Bacon 1-0
Rico80 2-1 ( Brasil komt om de eer te redden, wij met een B-team )
Punkman 8-1
Gizmogirl 9-1
Zelf aanvullen
Staan niet zo heel veel mensen in nu.
Must havequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan de volgende keer m'n Godzilla box meenemen
Godzilla
Godzilla vs Spacegodzilla
Godzilla vs Mechagodzilla
En nog zeven andere
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan de volgende keer m'n Godzilla box meenemen
Godzilla
Godzilla vs Spacegodzilla
Godzilla vs Mechagodzilla
En nog zeven andere
Nee zeg, nu ik eenmaal zit te kijken wil ik ook het liefst een walk-over zien, 4-0 ofzo lijkt me lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je? Van mij mogen ze. Maakt mij niet veel uit of we 3e of 4e worden. De n na laatste wedstrijd mocht best 120 minuten duren en penalty's. Maar zo is het ook prima. Alles is prima.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Dat einde van Easy Rider. Bam, oke, klaar dan maar.
En net binnen hier en gelijk weer kutten met je quotequote:
Dat mag. Vind ik ook leuk hoor. Zou Brazili nog last hebben van de klap tegen Duitsland? Mentaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, nu ik eenmaal zit te kijken wil ik ook het liefst een walk-over zien, 4-0 ofzo lijkt me lekker
Ik zit nog goed en kutten ja graagquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En net binnen hier en gelijk weer kutten met je quote![]()
![]()
![]()
De ploeg sowieso, net als heel Brazili. Ik denk dat wij ons maar moeilijk kunnen voorstellen hoe hard die klap is aangekomen in dat land en dan met name ook in der onderklasse en dat betekent dus zo'n 80% van Braziliquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag. Vind ik ook leuk hoor. Zou Brazili nog last hebben van de klap tegen Duitsland? Mentaal?
juistquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even deze maken:
Maar met een klomp.
Ik geloof dat je daar gelijk in hebt. Ik kan me het wel een beetje indenken hoor, maar inleven minder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
De ploeg sowieso, net als heel Brazili. Ik denk dat wij ons maar moeilijk kunnen voorstellen hoe hard die klap is aangekomen in dat land en dan met name ook in der onderklasse en dat betekent dus zo'n 80% van Brazili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |