Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Dat is nog minder dan bagger.
Hij is lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Pfff, Tom Hofman, wereldberoemd in Nederland.
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.quote:
Famke Janssen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
quote:
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Je bent een goede acteur als je compleet verschillende rollen kan spelen. Rutger houwer speelde zijn rol soms wel goed maar het was altijd een zelfde soort rol.
Huub Stapel was zeker wel goed hoor, Amsterdamnedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.
Van de winter ga ik heel veel series kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Gezellig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de winter ga ik heel veel series kijken.
O ja, waanzinnige rol als je hem daarin ziet, maar super iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Ik was toch wel een soort van trots op hem dat ie nog steeds in grote series verschijnt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
O ja, waanzinnige rol als je hem daarin ziet, maar super idd
Ik ga nu niets meer kijken, mijn ogen vallen half dicht man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben 1 keer aangenaam verrast. Ik dacht dat ik een documentaire zat te kijken en bij de aftiteling zag ik dat het een korte film was. Deze:
Me tooquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was toch wel een soort van trots op hem dat ie nog steeds in grote series verschijnt.
Kwartiertje nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nu niets meer kijken, mijn ogen vallen half dicht man.
Jaaaa, Choco blijft nog een half uur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal kijken hoe lang ze open blijven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Me tooMijn ouderlijk huis is te zien in de 7e hemel met Steven Frye en Jeroen Krabbe en ik woonde heel dichtbij de opnames van Soldaat van Oranje
Best cool
Nee man, je zei een kwartier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaaaa, Choco blijft nog een half uur.![]()
![]()
Zal best, is het nu te laat/vroeg voor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tijd is relatief. Einstein heeft het zelf gezegd.
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbequote:
Lang?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbe![]()
Mijn kinderen hebben bij Joke Bruijs en Gerard Cox op schoot gezetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbe![]()
Weet ik niet, mijn pa spreekt met heel veel bekende mensen, zijn gewoon maar mensen. Maar sommigen vind ik wel coolquote:
Natuurlijk zijn het gewoon mensen zoals jij en ik maar ik vind het toch wel grappig, zulke dingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa spreekt met heel veel bekende mensen, zijn gewoon maar mensen. Maar sommigen vind ik wel cool
Beter toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben bij Joke Bruijs en Gerard Cox op schoot gezeten![]()
Was ik natuurlijk weer net niet bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |