Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Dat is nog minder dan bagger.
Hij is lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Pfff, Tom Hofman, wereldberoemd in Nederland.
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.quote:
Famke Janssen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
quote:
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Je bent een goede acteur als je compleet verschillende rollen kan spelen. Rutger houwer speelde zijn rol soms wel goed maar het was altijd een zelfde soort rol.
Huub Stapel was zeker wel goed hoor, Amsterdamnedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.
Van de winter ga ik heel veel series kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Gezellig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de winter ga ik heel veel series kijken.
O ja, waanzinnige rol als je hem daarin ziet, maar super iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Ik was toch wel een soort van trots op hem dat ie nog steeds in grote series verschijnt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
O ja, waanzinnige rol als je hem daarin ziet, maar super idd
Ik ga nu niets meer kijken, mijn ogen vallen half dicht man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben 1 keer aangenaam verrast. Ik dacht dat ik een documentaire zat te kijken en bij de aftiteling zag ik dat het een korte film was. Deze:
Me tooquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was toch wel een soort van trots op hem dat ie nog steeds in grote series verschijnt.
Kwartiertje nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nu niets meer kijken, mijn ogen vallen half dicht man.
Jaaaa, Choco blijft nog een half uur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal kijken hoe lang ze open blijven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Me tooMijn ouderlijk huis is te zien in de 7e hemel met Steven Frye en Jeroen Krabbe en ik woonde heel dichtbij de opnames van Soldaat van Oranje
Best cool
Nee man, je zei een kwartier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaaaa, Choco blijft nog een half uur.![]()
![]()
Zal best, is het nu te laat/vroeg voor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tijd is relatief. Einstein heeft het zelf gezegd.
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbequote:
Lang?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbe![]()
Mijn kinderen hebben bij Joke Bruijs en Gerard Cox op schoot gezetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn pa heeft gesproken met Jeroen Krabbe![]()
Weet ik niet, mijn pa spreekt met heel veel bekende mensen, zijn gewoon maar mensen. Maar sommigen vind ik wel coolquote:
Natuurlijk zijn het gewoon mensen zoals jij en ik maar ik vind het toch wel grappig, zulke dingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn pa spreekt met heel veel bekende mensen, zijn gewoon maar mensen. Maar sommigen vind ik wel cool
Beter toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben bij Joke Bruijs en Gerard Cox op schoot gezeten![]()
Was ik natuurlijk weer net niet bij.![]()
Klopt, als ik had gewild had ik erbij kunnen zijn maar ik zag dat niet zo zitten.quote:
Klopt en ik vind mijn pa best stoer, ik zou dichtklappenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het gewoon mensen zoals jij en ik maar ik vind het toch wel grappig, zulke dingen.
Waar komt parlay vandaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en ik vind mijn pa best stoer, ik zou dichtklappenOf misschien wel niet, ik kan best met veel mensen overweg alleen tsja........drempelvrees misschien
Het feit dat ik Anouk in mijn woonkamer had staan en dat niet door had zegt al genoeg over het feit dat het me niet boeit, maar het is en blijft wel een leuk verhaal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en ik vind mijn pa best stoer, ik zou dichtklappenOf misschien wel niet, ik kan best met veel mensen overweg alleen tsja........drempelvrees misschien
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:29 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom ook mijnerbij.
Ik moet echt niet proberen sarcastisch te zijn hier.![]()
Piratesquote:
Dus toch van het Franse parlez?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik denk heel de tijd aan de films Pirates, dat ze dat vraagt om met de kapitein te spreken.
Ik ben een mutsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:32 schreef Parlay het volgende:
[..]Gekkie, zo denk ik niet eens
Wie is de muts dan
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus toch van het Franse parlez?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:35 schreef Parlay het volgende:
Parlay kan je altijd roepen in een piratenoorlog voor overleg, alleen piraten houden zich niet aan regels
Lekker man, geniet ervan en ik ben wel benieuwd of die het dan doet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga zo het bos in neem mijn ipad mee kijken of ik signaal heb daar
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker man, geniet ervan en ik ben wel benieuwd of die het dan doet.
Je gaat toch niet in een stil bos, muziek afspelen, dat zou zonde zijn van de rust.quote:
Ik kan heel stil zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een stil bos, muziek afspelen, dat zou zonde zijn van de rust.
Dan is het goed. En geloof me ik speel bijna overal muziek af maar als ik een stille plek zou vinden dan zou ik geen muziek luisteren maar genieten van de rust en omgeving.quote:
Oh, dat is zo lekker in de auto meezingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:27 schreef -sabine- het volgende:
Deze zitten (met nog heel veel meer) al in de auto. Nu de spullen en wij nog![]()
Heerlijk 24 uur lallen met zijn allen.
Vals als de nacht, allemaal.
Allemaal onbekende liedjes voor mij dus hartstikke topquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:42 schreef -sabine- het volgende:
Laatste nostalgie:
Gisteren alle lp's weer door de handen gehad![]()
, want spullen van dochter moeten in huis opgeslagen voor een tijd. Zij gaat op wereldreis, alweer.
![]()
We hebben geen draaitafel meer hier, die is bij zoonlief. Dan pak je de lp's ook niet snel. Nu dus wel.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:05 schreef Gert het volgende:
Soms staan er gewoon ook nog posts tussen de youtubes.![]()
Mornink.![]()
Dadelijk de ouders van mijn honingmosseltje op bezoek. Maar daarna wordt het al snel meer een weekendgevoel: vanavond oudere-jongerenavond met mijn zwager. Stappen, 070 of 020 we moeten nog even beslissen. Wat een vrijheid.![]()
Als er toevallig ergens NED-BRA aan staat gaan we wel kijken, anders niet. Zouden er nou nog veel mensen op de rest van de wereld zijn die de kneuzen-finale gaan kijken?
Jawel joh! In de SC mag (bijna) alles hoor!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Die youtubes zijn niet de bedoeling? Dit is de eerste keer dat ik ze post en heb geen idee van de regels omtrent het posten daarvan.
Had ik je ook gevraagd als je geen mod geweest was, want jij bent diegene die er wat van zegt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel joh! In de SC mag (bijna) alles hoor!![]()
Maar ik ben weer blauw ipv oranje geloof ik.
Ik wil hier gewoon user zijn.![]()
Ik lolde. Hard. Dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel joh! In de SC mag (bijna) alles hoor!![]()
Maar ik ben weer blauw ipv oranje geloof ik.
Ik wil hier gewoon user zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |