Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Dat is nog minder dan bagger.
Hij is lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Pfff, Tom Hofman, wereldberoemd in Nederland.
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.quote:
Famke Janssen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar, maar Thom Hoffman is de uitzondering daarop.En nog een aantal, Rutger Hauer, Jeroen Krabbe.....
quote:
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Je bent een goede acteur als je compleet verschillende rollen kan spelen. Rutger houwer speelde zijn rol soms wel goed maar het was altijd een zelfde soort rol.
Huub Stapel was zeker wel goed hoor, Amsterdamnedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige buitenlandse films waar Nederlanders in spelen zijn wel goed.
Van de winter ga ik heel veel series kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem gezien heb was in True Blood.
Gezellig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de winter ga ik heel veel series kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |