Ik schiet tenminste geen raketten af op onschuldige burgersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Liever honderd moslims dan één racistische klapjosti zoals jij.
Ja alleen moslims doen dat inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:47 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik schiet tenminste geen raketten af op onschuldige burgers
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja alleen moslims doen dat inderdaad.
Die schieten raketten af op terroristen die zich verstoppen in woonwijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
Ik wist niet dat Amerikanen en Israëliërs ook moslims waren.
Het Germaanse rijk is de heimat van ons ras, de moslimpopulatie heeft al een gebied dat groot genoeg is. Aan ieder het zijne.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah eem Moslimhater dus. 2 miljard mensen op aarde haten.
Rot dan met je debiele blonde Fuhrer op naar een ander land en laat ons met rust.
Elk land heeft zijn eigen lijk in de kastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik neem het de hedendaagse Duitsers niet kwalijk (alhoewel zij natuurlijk afstammen van de mensen die de misdaden wél hebben gepleegd), ik ben echter wel tegen de entiteit "Duitsland". Ik kan hen simpelweg niet supporten, het is gewoon onze rivaal, punt.
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Die schieten raketten af op terroristen die zich verstoppen in woonwijken.
Ik heb er persoonlijk financieel belang bij dat argentinië geen wereldkampioen wordt. Als dat betekent dat Germanië wint dan moet dat maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:20 schreef Copthorne het volgende:
Ik erger me enorm aan de pro-Duitsland stemming op dit forum en bij de Nederlanders om mij heen.
...
Duitsland is voor mij nog altijd synoniem voor "fout".
Je hebt gegokt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk financieel belang bij dat argentinië geen wereldkampioen wordt. Als dat betekent dat Germanië wint dan moet dat maar.
Ik sta momenteel op de eerste plaats van de voetbalpool. Als Argentinië wint dan moet ik die eerste plaats delen, als ze verliezen dan ben ik ongedeeld eerste.quote:
Dat is wel cool.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik sta momenteel op de eerste plaats van de voetbalpool. Als Argentinië wint dan moet ik die eerste plaats delen, als ze verliezen dan ben ik ongedeeld eerste.
Daarom zit Duitsland vol met allochtonenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef DrDentz het volgende:
De Duitsers hadden het goed met ons voor, ze zagen Nederlanders ook als ariërs van het meesterras. Ons pure rijk zou vrij zijn geweest van overlastgevende allochtonen.
Hij bedoelt als ome Adolf de oorlog had gewonnen denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom zit Duitsland vol met allochtonen
Er zijn lijken in een kast?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef murp het volgende:
[..]
Elk land heeft zijn eigen lijk in de kast
wieso das?quote:
wat boeit het wat bild schreibt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Copthorne het volgende:
Nederland moet gewoon een keertje die cup pakken en lovende woorden krijgen van Bild.
Dan hoor je mij hierover nooit meer klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |