SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hedde drugs op?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze TT
Had moeten zijn Kiid is een clown met het syndroom van down. #Rapperinspe.![]()
Sorry worstenbroodje van mequote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon ff stil jij he, ik st awel nummer 4 op scorito.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
waarom is iMOTM de bruyne nou zo belachelijk duurkut EA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ze hebben zelfs nog geen thema cup denkwat is dit dan. WK finale maar geen cup uit brengen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht eerst dat je het over die bekende ijssalon uit Friesland hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
lekkah
Maar niet zo lekker als van -18 naar 27,5 graden in een half uurMaar dat blijkt min 12 te zijn
![]()
Dat dacht ik ook. Morgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over die bekende ijssalon uit Friesland hadMaar dat blijkt min 12 te zijn
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:40 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ondernemer_2014.html
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hihaho wat een lolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze TT
Had moeten zijn Kiid is een clown met het syndroom van down. #Rapperinspe.![]()
![]()
![]()
Zometeen even naar buiten maar eerst nog dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen even naar buiten maar eerst nog dit:Dumpert hotlinken. Beginnersfout DS2... beginnersfout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen even naar buiten maar eerst nog dit:Hotlinking dumpert... Son, i am dissapoint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou toch verwachten dat onz DS2tje dat zou weten.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij leert het nooitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hotlinking dumpert... Son, i am dissapoint.
Prima pic verder hoor.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja zo hebben we hem niet opgevoedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat onz DS2tje dat zou weten.![]()
![]()
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu nog hopen dat ik dat soort chicks tegen ga komen vandaagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Killzone moet vandaag binnenkomen maar ik zal wel geen tijd hebben tot morgenavond om die te gaan spelen.
Toch een kankerspel gr gr de opa van wieisboosquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Killzone moet vandaag binnenkomen maar ik zal wel geen tijd hebben tot morgenavond om die te gaan spelen.![]()
Killzone 3 op de PS3 heb ik me echt goed mee vermaakt dus deze zal ook wel goed zijn (hoop ik).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch een kankerspel gr gr de opa van wieisboosRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vachtjes scoren op het strand (als het zonnetje schijnt natuurlijk).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niks bedacht. Maar ik wil wel heel graag iets doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik woon niet vlakbij een strand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vachtjes scoren op het strand (als het zonnetje schijnt natuurlijk).![]()
Kan je niet even inbellen en zeggen dat je thuis heb gewerkt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
Ik moet schijten maar ik hoef pas morgen weer te werkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil fappen, maar moet maandag pas weer werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
Ik moet schijten maar ik hoef pas morgen weer te werken
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Meer/rivier/parkje maar geen kinderboerderij.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik je ophalen? Laat ik je zien hoe je lekkere wijven kunt hosselen.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen? Laat ik je zien hoe je lekkere wijven kunt hosselen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:
Hij heeft geen ster meer.quote:
(_O_)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Om het even joh, ben allang blij met een naamtopicquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef Zhano het volgende:
Suske & Wiske en de calimero kiid was beter geweest btw.
Op KLB heeft men een dikke huid en zijn ze moeilijk op de kast te jagen, maar hier hoef ik niet eens mijn best ervoor te doen. Tel daarbij op dat ik nu ook weet hoe sommigen er hier uit zien weet ik al dat ik hier heel veel plezier ga beleven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om het even joh, ben allang blij met een naamtopic.
Op KLB heeft men een dikke huid en zijn ze moeilijk op de kast te jagen, maar hier hoef ik niet eens mijn best ervoor te doen. Tel daarbij op dat ik nu ook weet hoe sommigen er hier uit zien weet ik al dat ik hier heel veel plezier ga beleven
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op KLB heeft men een dikke huid en zijn ze moeilijk op de kast te jagen, maar hier hoef ik niet eens mijn best ervoor te doen. Tel daarbij op dat ik nu ook weet hoe sommigen er hier uit zien weet ik al dat ik hier heel veel plezier ga beleven
Je denkt dat je mij op de kast gejaagd hebt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op KLB heeft men een dikke huid en zijn ze moeilijk op de kast te jagen, maar hier hoef ik niet eens mijn best ervoor te doen.![]()
![]()
quote:
Dat zegt meer over je tegenstanderquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
Jezus, wat is die Klose ziekelijk goed in WC19 goals in 4 wedstrijden
![]()
Jii niet, jij zou door de kast zakken. Net als Litmanen trouwensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je denkt dat je mij op de kast gejaagd hebt?![]()
Ik had het ook ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
Jezus, wat is die Klose ziekelijk goed in WC19 goals in 4 wedstrijden
Benzema en Klose
Kan, maar Klose valt niet tegen iigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je tegenstander![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jii niet, jij zou door de kast zakken. Net als Litmanen trouwens
Nog niet ontbeten, maar toch even popcorn gepakt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hahaha, nu ga ik niet zo lang door hoor. Gisteren werd ik ervoor betaald, maar nu zou ik het in mijn eigen tijd doen![]()
![]()
Heb een smsje gestuurd naar Litmanen. Hij is onderweg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef Kiid het volgende:
Hahaha, nu ga ik niet zo lang door hoor. Gisteren werd ik ervoor betaald, maar nu zou ik het in mijn eigen tijd doen
SMSquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb een smsje gestuurd naar Litmanen. Hij is onderweg.![]()
![]()
Haha, sms? Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb een smsje gestuurd naar Litmanen. Hij is onderweg.![]()
![]()
Same. Moet er alleen de deur voor uit want heb gisteren de kast teveel geplunderd blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook geen ontbijt gehad.. brb even iets eten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jii niet, jij zou door de kast zakken. Net als Litmanen trouwenshet zit je allemaal wel diep he
Thanks voor de sms ozz![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]het zit je allemaal wel diep he
Thanks voor de sms ozz
Is dit alles?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]het zit je allemaal wel diep he
Thanks voor de sms ozz![]()
Geen doorverkooppercentage bij Suarez itt eerdere berichten. Waar is de tijd gebleven dat joden goed waren met geld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alle slimme joden zitten in Antwerpen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:17 schreef Tim86 het volgende:
Geen doorverkooppercentage bij Suarez itt eerdere berichten. Waar is de tijd gebleven dat joden goed waren met geldOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Diamant business is vast ook niet meer wat het ooit was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle slimme joden zitten in Antwerpen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best wel voor een spits met 8 goals en 5 assist in 57 wedstrijden de laatste twee seizoenen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:14 schreef el-blanchito het volgende:
5,5 miljoen voor Luuk de Jong
Das ook niet veel
Hopelijk (voor ons) komt die weer op zijn Twente niveau.![]()
Narsingh gaat shinen nu.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Best wel voor een spits met 8 goals en 5 assist in 57 wedstrijden de laatste twee seizoenen..
Hopelijk (voor ons) komt die weer op zijn Twente niveau.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.dumpert.nl/med(...)ante_gitaarsolo.html
Wat een baas.Zo'n sound uit een akoestische gitaar
![]()
25 miljard euro per jaar is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diamant business is vast ook niet meer wat het ooit was.
Heb je weer een 8 jarig ventje opgelicht?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lekker jezusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:37 schreef Rijst het volgende:
Need For Speed 2014 720p BluRay x264-SPARKS
groetjes tim86![]()
Ultimate Nazi.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dat nieuwe album van Linkin Park is best prima.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Staan een paar toffe nummers op ja, maar ook heel wat tyfusherrie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:52 schreef TBakkert het volgende:
Dat nieuwe album van Linkin Park is best prima.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, er zit altijd wel wat troep tussen, maar over het algemeen wel prima te pruimen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staan een paar toffe nummers op ja, maar ook heel wat tyfusherrie.
De laatste jaren is het echt bagger. Laatste plaat nog niet gehoord though.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, er zit altijd wel wat troep tussen, maar over het algemeen wel prima te pruimen.![]()
Ja StijnDa(?) ging misschien heen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:59 schreef DannyDeko het volgende:
Linkin Park komt weer naar NL hoorde ik gisteren![]()
Daar zit wel wat in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Best wel voor een spits met 8 goals en 5 assist in 57 wedstrijden de laatste twee seizoenen..
Hopelijk (voor ons) komt die weer op zijn Twente niveau.
Ik heb nog het beeld voor me van de Twente-tijd. Toen zag ik hem als de toekomstige spits voor Oranje
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ach, hij is pas 23. Een wereldtopper zal het echt niet worden, maar kan nog een prima spits worden hoor. En dat verwacht ik ook wel. Huntelaar was net zo oud toen hij bij Ajax terechtkwam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in.
Ik heb nog het beeld voor me van de Twente-tijd. Toen zag ik hem als de toekomstige spits voor OranjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Evt met Rekik en Defourtje nog..not bad. Nu hopen dat Depay blijft..zeg ik zelfs als Ajacied. Zou ook veel te vroeg zijn voor hem om te vertrekken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rekik komt niet nog een jaar. Ik zou als ik City was hem ook bij een PL club onderbrengen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Evt met Rekik en Defourtje nog..not bad. Nu hopen dat Depay blijft..zeg ik zelfs als Ajacied. Zou ook veel te vroeg zijn voor hem om te vertrekken.
Zou leuk zijn om Depay nog te zien in een PSV team dat wel lekker loopt
Btw hopen dat Ritzmaier zo geniaal is als bij mijn FM game
[ Bericht 9% gewijzigd door ThadCastle op 12-07-2014 14:54:06 ]![]()
Zo typisch weer he. 11 vd 12 wedstrijden gewonnen met mijn Nederlands team, en nu al drie wedstrijden achter elkaar dat het echt dikke ruk speelt en 3x achter elkaar verloren.
Iemand die dat kan verklaren?![]()
je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:48 schreef Alovenac het volgende:
Zo typisch weer he. 11 vd 12 wedstrijden gewonnen met mijn Nederlands team, en nu al drie wedstrijden achter elkaar dat het echt dikke ruk speelt en 3x achter elkaar verloren.
Iemand die dat kan verklaren?![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hopen dat Ozil ook beter gaat draaien door dit soort aankopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rekik komt niet terug en ik hoop dat Hendrix zich als middenvelder mag ontwikkelen op de plek van Schaars, maar dat zal wel niet. Als CB vind ik hem een stuk minder en als LB gewoon zwak. Op het middenveld vond ik hem heel behoorlijk spelen.
Moeten er wel minstens twee CB's en een LB (Willems is sowieso ook geblesseerd begin van het seizoen) komen. Dat heeft meer prio imo dan Defour..![]()
PSV heeft altijd betere verdedigers nodig maar er worden meestal aanvallers en middenvelders gehaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:57 schreef DutchSL het volgende:
Rekik komt niet terug en ik hoop dat Hendrix zich als middenvelder mag ontwikkelen op de plek van Schaars, maar dat zal wel niet. Als CB vind ik hem een stuk minder en als LB gewoon zwak.
Moeten er wel minstens twee CB's en een LB (Willems is sowieso ook geblesseerd begin van het seizoen) komen. Dat heeft meer prio imo dan Defour..Hetzelfde gebeurt bij Chelsea
Die is gewoon slecht. Bij Duitsland speelt hij ook maar poep.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hopen dat Ozil ook beter gaat draaien door dit soort aankopen.![]()
mag hopen van wel jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hopen dat Ozil ook beter gaat draaien door dit soort aankopen.
Özil was alleen de eerste weken van het seizoen goed, verder veel te matig ja. Maar feit dat hij zo vaak vanaf links moet spelen (bij Duitsland nagenoeg altijd) helpt ook niet. Hij moet gewoon centraal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ozil is gewoon een klasse speler.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV heeft altijd betere verdedigers nodig maar er worden meestal aanvallers en middenvelders gehaaldHetzelfde gebeurt bij Chelsea
[..]
Die is gewoon slecht. Bij Duitsland speelt hij ook maar poep.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Normaal is er te weinig kwaliteit, maar nu is er ook nog eens te weinig kwantiteit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV heeft altijd betere verdedigers nodig maar er worden meestal aanvallers en middenvelders gehaaldHetzelfde gebeurt bij Chelsea
Willems (geblesseerd), Hendrix (beter op het middenveld), Bruma, Arias en Brenet, verder hebben we geen enkele verdediger over volgens mij. Alleen de rechtsback positie is dubbel bezet.![]()
wasquote:
Nu is hij leuk voor een subtopper imo, maar misschien is het gewoon matige vorm van een jaar en is hij komend jaar goed. Ziet er gewoon allemaal niet zo spetterend uit![]()
Zonde alleen destijds had ik eerder verwacht dat ze Fabregas zouden terughalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Özil was alleen de eerste weken van het seizoen goed, verder veel te matig ja. Maar feit dat hij zo vaak vanaf links moet spelen (bij Duitsland nagenoeg altijd) helpt ook niet. Hij moet gewoon centraal.![]()
Die wil voor prijzen spelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde alleen destijds had ik eerder verwacht dat ze Fabregas zouden terughalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit Terpstra eens in de kopgroep, is het in een etappe waar hij toch kansloos is met zulke klimmen op het einde. Peloton laat ook lopen, jammer, was wel iets voor Slagter dit.![]()
Ozil heeft 4 jaar lang op het hoogste niveau geweldige dingen laten zien. Dat verspeel je niet met 1 mindere seizoen in een competitie die hij niet gewend is. Programma in Engeland is gewoon veel zwaarder dan waar dan ook met al die cups en daarbij is Ozil er ook eventjes uit geweest met een blessure.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
was
Nu is hij leuk voor een subtopper imo, maar misschien is het gewoon matige vorm van een jaar en is hij komend jaar goed. Ziet er gewoon allemaal niet zo spetterend uit
Verwacht dat hij komend seizoen gewoon weer de oude is waarbij zijn lichaam gewoon gewend raakt aan de drukke speelschema die ze daar hebben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die wil voor prijzen spelenHahaha, kan me zo voorstellen dat Arsenal - Chelsea extra leuk gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Magic & Bird: A Courtship of Rivalsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
TIMDB en de rest, actiefilms welke moet ik gezien hebben?![]()
Sabotage is wel ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
TIMDB en de rest, actiefilms welke moet ik gezien hebben?![]()
DS2, meldt je!twitter:NS_online twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 16:51:15Leeuwarden-Akkrum: een half uur konden er geen treinen rijden omdat een persoon op de sporen lag. De persoon is meegenomen door hulpdiensten reageer retweet
![]()
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
DS2, meldt je!twitter:NS_online twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 16:51:15Leeuwarden-Akkrum: een half uur konden er geen treinen rijden omdat een persoon op de sporen lag. De persoon is meegenomen door hulpdiensten reageer retweet
The man from nowherequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
TIMDB en de rest, actiefilms welke moet ik gezien hebben?
22 jump street is alleen nog maar CAM release he?kappen nou Lebronquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Magic & Bird: A Courtship of Rivalsgaan we doenquote:weer zo'n gare Rijstfilm?quote:![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
22 jump street is alleen nog maar CAM release he?
[..]
kappen nou Lebron
[..]
gaan we doen
[..]
weer zo'n gare Rijstfilm?
Ratings: 7,9/10 from 30.035 users
gaar op je hoofd
Die Pool erafquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:06 schreef DutchSL het volgende:
Zit Terpstra eens in de kopgroep, is het in een etappe waar hij toch kansloos is met zulke klimmen op het einde. Peloton laat ook lopen, jammer, was wel iets voor Slagter dit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
Luther S02E03Dat was idd lachwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niemand die even ingrijpt.
![]()
minstens net zo goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:20 schreef Rijst het volgende:
oh die heb ik al gezien. Is gewoon een asian remake van Taken (Take away hahahahahaha)dat was wel wat vaag jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was idd lachwekkendecht niemand die even ingrijpt.
Daar kom ik regelmatig langs met de trein.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
![]()
Dat was veruit het slechtste moment van de seriequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is dat hoertje trouwens heen van seizoen 2?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was veruit het slechtste moment van de serie![]()
No clue. Ze stoppen gewoon met die verhaallijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar is dat hoertje trouwens heen van seizoen 2?Dus 'they lived happily ever after'
Dat was btw wel akelige porno shit![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
Luther S02E03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoumaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
volgend jaar Kaboul-Mangala in elk team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mollema niet zo goed als vorig jaar, maar toen werd hij minder in de slotweek, misschien dat hij nu juist wat beter kan worden.. en hij is wel Jurgen "valt vaker dan Robben" Vandenbroeck voorbijquote:
Begin me mateloos te irriteren aan die tyfes Talansky, elke dag Slagter die zich moet opofferen voor zo'n kneus die zijn ploeg laat rijden alsof hij Tourkandidaat nummer 1 is, maar zelf alleen op de grond ligt.![]()
Talansky is nu toch wel einde verhaal denk ik. Slagter had trouwens Contador ook niet kunnen volgen op die laatste klim hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mollema niet zo goed als vorig jaar, maar toen werd hij minder in de slotweek, misschien dat hij nu juist wat beter kan worden.. en hij is wel Jurgen "valt vaker dan Robben" Vandenbroeck voorbij
Begin me mateloos te irriteren aan die tyfes Talansky, elke dag Slagter die zich moet opofferen voor zo'n kneus die zijn ploeg laat rijden alsof hij Tourkandidaat nummer 1 is, maar zelf alleen op de grond ligt.
Mollema doet het per saldo helemaal niet zo verkeerd. En ik denk echt dat hij nu later in de Tour gaat pieken. Hij heeft geleerd van vorig jaar, en zorgt nu wel dat zijn vormpjes wat later komt. Ik denk dus dat hij echt nog beter wordt (en volgens mij zei hij zoiets zelf ook in het interview na afloop).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom zit ik ook niet bij de politiequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd hoe Noord-Korea het morgen doet tegen Portugal in de WK finale
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mooiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
zitten een paar pareltjes tussen hoor
Tegen Japan, #TeamUSA en Chinaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe Noord-Korea het morgen doet tegen Portugal in de WK finalewat een figuren daar zeg
![]()
Not sure if parody..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe Noord-Korea het morgen doet tegen Portugal in de WK finale![]()
hoop dat het een parodie is ja
In wat voor opzicht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus dat nieuwe album van Linkin Park is wel even andere koek dan vroeger, de tering zeg![]()
dat het echt veel meer hardcore is geworden. Screamen, veel dikkere riffs. Lijkt een beetje op Avenged Sevenfold nuquote:![]()
Meteora was echt supervetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
dat het echt veel meer hardcore is geworden. Screamen, veel dikkere riffs. Lijkt een beetje op Avenged Sevenfold nu![]()
Dat album met In the end heb ik echt grijsgedraaid destijds. En die samenwerking mt Jay-Z ook..rest wat daarna kwam vond ik echt niets.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik opende per ongeluk een 400c pack en daar zat een silver badge in die ook nog 3.5k waard was.Net gemist.quote:![]()
QFT.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat album met In the end heb ik echt grijsgedraaid destijds. En die samenwerking mt Jay-Z ook..rest wat daarna kwam vond ik echt niets.
Sowieso vind ik vaak samenwerkingen waardoor twee (of meer) stijlen samenkomen echt briljant. Oké, behalve dan misschien Marco Borsato en Ali B...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mogelijke opstelling Nederland, als dat zo is bank ik nog harder op Brazilie.
Vorm, Veltman, Kongolo, Depay, Lens, Huntelaar, De Guzman erin als het goed is.![]()
Met 7 man spelen is inderdaad geen goed ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Alovenac het volgende:
Vorm, Veltman, Kongolo, Depay, Lens, Huntelaar, De Guzman![]()
Zelfs een ninja-edit helpt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met 7 man spelen is inderdaad geen goed idee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Alovenac het volgende:
Vorm, Veltman, Kongolo, Depay, Lens, Huntelaar, De Guzman erin als het goed is.
Misschien is het al gepost, maar best wel aardig om te weten.
http://www.futhead.com/14/squads/14410783/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
Beter laat hij Vorm invallen, dan hebben alle spelers uit de selectie minuten gemaakt. Moet toch een unicum zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Opstelling dus hetzelfde, met Clasie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk het nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
gaat iedereen hier kijken? Ik heb er bijzonder weinig zin in
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sinds dat gedoe met die hiphopneger is de aids juist toegeslagen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat album met In the end heb ik echt grijsgedraaid destijds. En die samenwerking mt Jay-Z ook..rest wat daarna kwam vond ik echt niets.
Hybrid Theory is wel 1 van de geniaalste albums van deze eeuw.![]()
die hiphopnegerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sinds dat gedoe met die hiphopneger is de aids juist toegeslagen.
Hybrid Theory is wel 1 van de geniaalste albums van deze eeuw.ga fietsen joh
![]()
Dan gaat NL dus verliezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Opstelling dus hetzelfde, met Clasie.![]()
Ik heb geen kelderquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Brazil XI vs Holland: Julio Cesar, Maicon, Thiago Silva, David Luiz, Maxwell, Luiz Gustavo, Paulinho, Ramires, Oscar, Willian, Jo. #BRANEDAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen kelderDan had je een hoop vlaggetjes bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan mij echt niet wijs maken dat FUT niet zo scripted als een fuck is af en toe. Echt, was gedegradeerd. Maar sinds dit NL team 12-1-1 en nu vandaag al 1-0-4. Loopt ineens zo stroef als de pestpleuris en niks lukt meer
.
![]()
Dat is alleen in seasons. Met cups heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Alovenac het volgende:
Je kan mij echt niet wijs maken dat FUT niet zo scripted als een fuck is af en toe. Echt, was gedegradeerd. Maar sinds dit NL team 12-1-1 en nu vandaag al 1-0-4. Loopt ineens zo stroef als de pestpleuris en niks lukt meer
.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar ik speel voornamelijk seasonsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is alleen in seasons. Met cups heb je daar geen last van.. Dus dat is best wel irritant.
![]()
Wat heeft Hugo nou weer aan joh..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, gold cup is glitched bij mij, dus ik nu ook. Het is echt superstreaky, maar ben nog nooit gedegradeerd. Iedere kutstreak wordt wel gevolgd door een streak waarin wel ineens alles lukt waardoor ik eigenlijk nooit in de problemen ben gekomen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel voornamelijk seasons. Dus dat is best wel irritant.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
It's in your headquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Alovenac het volgende:
.
![]()
Ja, begin liep echt geweldig met Depay en Robben. Avg. van 4+ goals per wedstrijd en alles lukte. Nu vliegt alles net naast of op de paal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gold cup is glitched bij mij, dus ik nu ook. Het is echt superstreaky, maar ben nog nooit gedegradeerd. Iedere kutstreak wordt wel gevolgd door een streak waarin wel ineens alles lukt waardoor ik eigenlijk nooit in de problemen ben gekomen.
Geen idee wat je er aan kan doen? Cups met seasons afwisselen? Switchen van teams?![]()
@Tim
Na die supermarkt discussie van gisteren ook maar een pak Crystal Clear gehaald. Ik had wel Appel & Peer i.p.v. die smaak die jij postte (iets met Aarbei), want die hadden ze niet meer.
Maar inderdaad erg lekker![]()
![]()
MOTM Willian bohquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Brazil XI vs Holland: Julio Cesar, Maicon, Thiago Silva, David Luiz, Maxwell, Luiz Gustavo, Paulinho, Ramires, Oscar, Willian, Jo. #BRANED![]()
Hopen trouwens dat Messi morgen geen gekken streken uithaalt en Muller een goede pot speelt. Had voor het toernooi wat gezet op Muller gouden ball @ 41.
Volgens Betfair is Messi favoriet @ 2+ (gebasseerd waarop??) en daarna Muller @ 4+.![]()
Gebaseerd op Messifanboysquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Alovenac het volgende:
Hopen trouwens dat Messi morgen geen gekken streken uithaalt en Muller een goede pot speelt. Had voor het toernooi wat gezet op Muller gouden ball @ 41.
Volgens Betfair is Messi favoriet @ 2+ (gebasseerd waarop??) en daarna Muller @ 4+.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:03 schreef DutchSL het volgende:
@Tim
Na die supermarkt discussie van gisteren ook maar een pak Crystal Clear gehaald. Ik had wel Appel & Peer i.p.v. die smaak die jij postte (iets met Aarbei), want die hadden ze niet meer.
Maar inderdaad erg lekker![]()
Deze had ik, niet met aardbei
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, cranberry ipv strawberry dat verklaart hetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die dan maar de volgende keer halen.![]()
Wanneer maken ze dat bekend? Weet nog dat het toen bij Kahn voor de wedstrijd al bekend werd gemaakt (waarna hij een kansloze blunder maaktequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Alovenac het volgende:
Volgens Betfair is Messi favoriet @ 2+ (gebasseerd waarop??) en daarna Muller @ 4+.).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee wanneer het bekend wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer maken ze dat bekend? Weet nog dat het toen bij Kahn voor de wedstrijd al bekend werd gemaakt (waarna hij een kansloze blunder maakte).
![]()
Gebruik je fitness kaarten? Ik wissel sowieso na iedere 2 wedstrijden van team. Geen idee of dat helpt, is puur voor de fitness. Vind de afwisseling ook wel leuk, mits je 2 teams hebt waar je op dat moment net zo tevreden over bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, begin liep echt geweldig met Depay en Robben. Avg. van 4+ goals per wedstrijd en alles lukte. Nu vliegt alles net naast of op de paal.
Geen idee wat je er aan kan doen? Cups met seasons afwisselen? Switchen van teams?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga die binnenkort ook maar eens halen dan. Lekker weinig calorieën.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]![]()
Heb mijn Ligue 1 5atb team net weer in de verkoop gedaan haha, speelde alleen met dit team nog. Sowieso team fitness gebruik ik, heb er daar nog een stuk of 20 van.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik je fitness kaarten? Ik wissel sowieso na iedere 2 wedstrijden van team. Geen idee of dat helpt, is puur voor de fitness. Vind de afwisseling ook wel leuk, mits je 2 teams hebt waar je op dat moment net zo tevreden over bent.![]()
Ik speelde tegen een ragende Duitser in de halve finale van de gold cup. Geen idee hoe hij die halve finale heeft gehaald.![]()
Door twee potjes te winnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde tegen een ragende Duitser in de halve finale van de gold cup. Geen idee hoe hij die halve finale heeft gehaald.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat snap ik maar dan waren de tegenstanders waar hij van won wel heeeeeeeeel erg slecht.quote:
Ik heb wel een leuke middag gehad.. ik ging toch maar naar de groene ster (geen grappen over de naam a.u.b.) met mijn broer en 2 anderen. Wel veel chicks gezien maar weinig lekkere chicks.![]()
Is dat niet volledig random? Ik heb ook wel eens finales gespeeld tegen mensen met teams die nergens op sloegen en die er ook echt helemaal niets van konden, kan me niet indenken dat die mensen drie potjes gewonnen hadden (of ze moeten drie tegenstanders waar de connectie er uit vloog gehad hebben ofzo).![]()
dat naaktstrand? of wat het ook was, dacht iets met naakt te lezen vanmorgen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan waren de tegenstanders waar hij van won wel heeeeeeeeel erg slecht.
Ik heb wel een leuke middag gehad.. ik ging toch maar naar de groene ster (geen grappen over de naam a.u.b.) met mijn broer en 2 anderen. Wel veel chicks gezien maar weinig lekkere chicks.
Brazil -0.25 @ 2.03
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf noemen ze dat al strand
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schoonmaker vindt straks 5 blikjes monster bij een bosjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh.... DS2 met zijn verrekijkertje naar dat strandje gluren
Nee, dat noemen ze een naaktstrandje.quote:
Of naaktstrandzzjjj zoals ze in Brazilië zeggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En een paar tissues met een onbestendig goedjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Schoonmaker vindt straks 5 blikjes monster bij een bosje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De Zuiderzee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, binnen in Nederland heb je nu eenmaal geen zee of oceaan...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heerlijke fittie tussen Van Hooijdonk en Borst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Begint van Hooijdonk ineens over hoe Hugo praat over Hoekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Heerlijke fittie tussen Van Hooijdonk en Borstmeen me te herinneren dat hij daar ook positief over is geweest eerder dit WK, na Costa Rica.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sneijder geblesseerd?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je zult maar Vorm zijn en als enige geen minuut mogen spelen, maandje voor niks daar gezeten
Tenzij die nog invalt.![]()
Dan wordt De Guzman alleen maar trager.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Persie heeft volgens mij wel vaker kort achter een diepe spits gespeeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat het op Fifa kan betekent niet dat het IRL ook werktNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volkslied van Brazilie lijkt net een deuntje die je bij de efteling te horen krijgt bij het wachten.
Larske snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Persie heeft volgens mij wel vaker kort achter een diepe spits gespeeld.![]()
Bij de piranha's.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Ozz-03 het volgende:
Volkslied van Brazilie lijkt net een deuntje die je bij de efteling te horen krijgt bij het wachten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Daar mag hij wel een bal naar voren passen. Bij Van Gaal is dat volgens mij verboden (zie ook de Wijn).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
overigens de Guzman op CAM was best goed bij Swansea afgelopen seizoenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Williansnap niet dat hij geen basisplaats had in dit team.
En Scolari moet Jo op CDM zetten.
maar die stonden allebei niet op de plek van Sneijderquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar mag hij wel een bal naar voren passen. Bij Van Gaal is dat volgens mij verboden (zie ook de Wijn).dus dat zal er wel mee te maken hebben ofzo
ik heb er toch weinig vertrouwen in nu maar goed![]()
Wat een begin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol geel![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was er toch wel dik buiten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Daar gaat m'n betOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Echt knap jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Twee blunders van de scheids in 1 actie
Thiago Silva 30 paceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thiago Silva stond stil terwijl Robben al in zijn sprint zat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
30 reactions danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thiago Silva stond stil terwijl Robben al in zijn sprint zat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je het toch ff verkeerd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had je het toch ff verkeerd.Was wel even wennen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een scheidsrechter
Valt nog mee dat hij Robben geen geel gaf net bij die penalty voor een schwalbe.![]()
In elk geval Australië - Nederland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft deze scheids al eerder een wedstrijd gefloten dit toernooi?
Toen kregen we een bullshit penalty tegen.![]()
Ze spelen allebei zonder middenveld zo te zienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel een mooie open pot trouwens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Overbodig ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze spelen allebei zonder middenveld zo te zien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook Costa Rica - Engeland zie ik nu, maar toen keek bijna iedereen naar Italië - Uruguay.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is dus dezelfde scheids die Australië-Nederland en België-VS floot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: