SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door over_hedge op 10-07-2014 11:31:15 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn er al mensen die met iMotm Higuain in FUT hebben gespeeld? In de WC modus doet hij het briljant, wellicht dat hij het leuk kan doen naast iMotm Benzema, ipv IF Balotelli.![]()
Het is toch zoquote:
Maakt me niet zoveel uit dat we gister niet gewonnen hebben eigenlijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat siert je, helaas kunnen teveel users hier dat nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja Trapz ik kan wel blijven zeggen dat ik alles van Feyenoord slecht vind, maar dan zou ik liegen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja Trapz ik kan wel blijven zeggen dat ik alles van Feyenoord slecht vind, maar dan zou ik liegen.![]()
Baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ie vanmiddag in dat team zit wordt ie zo cheap dat je het wel kan proberen denk ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:14 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er al mensen die met iMotm Higuain in FUT hebben gespeeld? In de WC modus doet hij het briljant, wellicht dat hij het leuk kan doen naast iMotm Benzema, ipv IF Balotelli.![]()
![]()
Ik heb gister 4 wedstrijden wc gespeeld. Moest 4x tegen klose.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:14 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er al mensen die met iMotm Higuain in FUT hebben gespeeld? In de WC modus doet hij het briljant, wellicht dat hij het leuk kan doen naast iMotm Benzema, ipv IF Balotelli.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tyfus, wat is die Cillessen ongelofelijk slecht in penalty's. Verder wel een uitstekend toernooi gekeept trouwens. Maar dat hij die laatste pingel er niet uit hield..... teringjantje.
Feyenoord Rotterdam![]()
Achja. Ajax krijgt gelukkig maar weinig pingels tegen. Blij met hem als eerste keeper.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tyfus, wat is die Cillessen ongelofelijk slecht in penalty's. Verder wel een uitstekend toernooi gekeept trouwens. Maar dat hij die laatste pingel er niet uit hield..... teringjantje.
Good for you. Ik baal nog steeds, en moet even niet aan welke competitie dan ook denken. Eerst vakantie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is toch zo
Maakt me niet zoveel uit dat we gister niet gewonnen hebben eigenlijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, komt er vanmiddag een nieuw team uit? Ik ben de draad een beetje kwijt met TOTW's en Team of the matchdays enzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ie vanmiddag in dat team zit wordt ie zo cheap dat je het wel kan proberen denk ikDan wacht ik nog even
Ja, ik kom m ook steeds tegen. Heb hem zelf ook. Speelt wel erg smoothquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb gister 4 wedstrijden wc gespeeld. Moest 4x tegen klose.![]()
![]()
Die kop die Cillisen trok toen hij iemand uitkapte en de vrije trap van Messie hield.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, hij is echt goed. Alleen om nou elke wedstrijd tegen hem te moeten spelen is ook niet echt leuk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, komt er vanmiddag een nieuw team uit? Ik ben de draad een beetje kwijt met TOTW's en Team of the matchdays enzoDan wacht ik nog even
[..]
Ja, ik kom m ook steeds tegen. Heb hem zelf ook. Speelt wel erg smoothDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ging vol goede moed met m'n Ronaldo - Klose etc team aan de slag. Maar ben echt nog geen enkele tegenstander tegengekomen met een zwak teamquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, hij is echt goed. Alleen om nou elke wedstrijd tegen hem te moeten spelen is ook niet echt leuk.![]()
![]()
Dan is hij in ieder geval niet meer non-shiny.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is nu 1,89 volgens Wefut. Denk je dat hij volgend seizoen 1,95 is dan?![]()
Oh ik wel. Ajax heeft al wat oefen partijen gehad, en een trainingskamp.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Good for you. Ik baal nog steeds, en moet even niet aan welke competitie dan ook denken. Eerst vakantie.
Het is jammer hoor van het wk, maar heel erg vind ik het ook weer niet. Hebben meer leuke wedstrijden (oke kut voetbal maar heb me wel vermaakt in de kroeg) gehad dan iedereen van te voren gedacht hadden. Prima toch.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom zo omslachtig? Ik denk dat ze er een verzekering voor hadden afgeslotenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat boeide ze echt geen ruk hoor. Ze hadden de boel perfect gehedged.
Voorbeeld: voor het WK begon, kreeg je voor iedere euro die je inzette op Nederland als kampioen, 20 euro terug. Stel, Mediamarkt verkoopt voor 1 miljoen (extra omzet) aan tv's. Dat is mooie winst, waarvan ze 5% (=50k) inleggen bij een bookmaker op Nederland als winnaar.
Nederland wordt kampioen: Mediamarkt moet die tv's gratis weg, maar ontvangt ook 1 miljoen van die bookmaker.
Nederland wordt geen kampioen: gebeurt niks.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het was alleen maar om uit te leggen hoe dat ding werkte, en dat het ten alle tijde voordelig uitpakt voor MM. Zou best kunnen dat ze gewoon bij een (re)insuranceclub iets hebben afgesloten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zo omslachtig? Ik denk dat ze er een verzekering voor hadden afgeslotenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo makkelijk stap ik er niet overheen. Natuurlijk is een halve finale pure winst vergeleken met het verwachtingspatroon, maar als je zo dicht bij een finale (en dus een kampioenschap) bent, is het echt zo zonde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik wel. Ajax heeft al wat oefen partijen gehad, en een trainingskamp.
Het is jammer hoor van het wk, maar heel erg vind ik het ook weer niet. Hebben meer leuke wedstrijden (oke kut voetbal maar heb me wel vermaakt in de kroeg) gehad dan iedereen van te voren gedacht hadden. Prima toch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor PotS is het natuurlijk ook anders. Wij zien met plezier het seizoen tegemoet, hij gaat weer een jaar billenknijpen.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:28 schreef Zhano het volgende:
Voor PotS is het natuurlijk ook anders. Wij zien met plezier het seizoen tegemoet, hij gaat weer een jaar billenknijpen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben wel benieuwd naar milik. Laat wel een goede indruk achter tot nu toe. Maarja dat zegt nog vrij weinig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Grapje lieverdquote:Ik denk dat GAE, Cambuur en ook Zwolle het dit jaar niet weer zo treffen met (huur)spelers en Dordrecht is ook niet veel volgens mij...
![]()
Nac breda laat ook amateurs in het eerste spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
NAC gaat gouden jaren beleven.
AC Milan en Feyenoord.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die kop die Cillisen trok toen hij iemand uitkapte en de vrije trap van Messie hield.![]()
![]()
Die Ramsteijn vond ik serieus een degelijke verdediger altijd, maar veel blessures...NAC had hem een paar seizoenen terug ook al op het oog (destijds huur denk ik).quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
NAC gaat gouden jaren beleven.
AC Milan en Feyenoord.
Verder traint er van Hoek ene Lionel Fitsch (ofzoiets) mee. Dat kan niet fout gaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als dit echt is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij is wel goed. Ook best sterk in de lucht en goede passingquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:14 schreef Toefjes het volgende:
Het mooie van NAC is dat de (spaarzame) successen extra hard gevierd worden. En daar kijk ik best weer naar uit hoor...maar ik zit met mijn kop gewoon nog bij het WK.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Grapje lieverdIk denk dat GAE, Cambuur en ook Zwolle het dit jaar niet weer zo treffen met (huur)spelers en Dordrecht is ook niet veel volgens mij...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhh Lionelquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Ramsteijn vond ik serieus een degelijke verdediger altijd, maar veel blessures...NAC had hem een paar seizoenen terug ook al op het oog (destijds huur denk ik).
Verder traint er van Hoek ene Lionel Fitsch (ofzoiets) mee. Dat kan niet fout gaan
......................................quote:
Dat moet echt een troll zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)lake-at-afl-tribunal
Mannensport want maar 4 dagen schorsing
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Luther S02E03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
Luther S02E03ikbganhiermook aan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb de boel gereboot, hopelijk helpt hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
WeFUT niet erg soepel vandaag, of ligt dat aan mij?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
OKquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb de boel gereboot, hopelijk helpt het
Gister die Roemeen van de verkeerde kaaaant nog gefixt?![]()
![]()
Meteen gedaan jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK
Gister die Roemeen van de verkeerde kaaaant nog gefixt?Thanks.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Homelandquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:36 schreef Kiid het volgende:
Suits afgekeken
Nu weer een nieuwe serie vindenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik wilde eigenlijk geen chicks posten maar ik doe het toch hi hi
http://www.fhm.nl/meisjes(...)ijn-verzachten-.aspx![]()
Hahaquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:30 schreef Rijst het volgende:
Bijna de spoiler gelezen omdat ik ging quoten
Zelfs al had je hem gelezen was het niet zo'n ramp. Goeie serie, spannend. Nu maar wat nuttigs doen en rond 5u weer verder
Zag godverdomme een stukje van 'next' dus nu wil ik verder kijken![]()
![]()
Beter wordt klose nog wat goedkoper. Zal wel niet. maar nu is die wel heel erg duur.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zou niet weten waarom ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:52 schreef over_hedge het volgende:
Beter wordt klose nog wat goedkoper. Zal wel niet. maar nu is die wel heel erg duur.![]()
Met het verschil dat deze 90 rated isquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan een hype zijn, net zoals tots depay ofzoEn wanneer de moffen de finale winnen willen die hem allemaal...
![]()
Ja ik ook nietquote:maar nu is die 4.5 miljoen. Ik heb maar 3
Van jou wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent er zeker kotsmisselijk van?![]()
![]()
Zeg dat wel jaquote:Laubfraumilch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens wel mooi 36 wijn flessen gekocht met die wijnactie van Tim86 hier tijdje terug. Voor in totaal iets van 24 euro
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het staat gofferdomme op het pak, analfabeet!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
[..]
Laubfraumilch?
[ afbeelding ]![]()
Liebfraumilch*quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
[..]
Laubfraumilch?
[ afbeelding ]
Nee gewoon flessen van 8 euro de fles ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
[..]
Laubfraumilch?
[ afbeelding ]
Best redelijke zooi dus.![]()
sowiesoquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wat vonden jullie Ron Beton was toch gewoon motm?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja wat een baas. Won ook gewoon elk duel naar mijn gevoelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wat vonden jullie Ron Beton was toch gewoon motm?![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het staat gofferdomme op het pak, analfabeet!Mensen gaan zitten verbeteren, zo infantiel. Je kunt mij echt niet betrappen op dit soort kinderachtig gedrag. Het leidt alleen maar af van de gesprekken die we hier voeren, zo zonde.quote:
En daarbij, het kan toch dat ik een keer iets fouts intik op me toetsenbord?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit ja. Jij en Poker hebben er kijk op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een baas. Won ook gewoon elk duel naar mijn gevoel
Ik ook trouwens (helaas) tot nu toe elke finale goed voorspeld.
![]()
100% maar toen hij die penal ging nemen wist ik al hoe laat het wasquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wat vonden jullie Ron Beton was toch gewoon motm?![]()
Vond jij Blind en Cillissen ook zo goed?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100% maar toen hij die penal ging nemen wist ik al hoe laat het wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vond jij Blind en Cillissen ook zo goed?
Cillissen wel, Blind mwoahquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vond jij Blind en Cillissen ook zo goed?![]()
Ja man, lekker toch. Er deden namelijk toch geen NAC-ers en PSV-ers meequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
Gaan we nou echt nu alweer bashen op club spelers?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje obvious.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jah wat?
Litmanen en ik levellen gewoon lekker over dit soort onderwerpenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wijnaldum?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja man, lekker toch. Er deden namelijk toch geen NAC-ers en PSV-ers mee
En Depay had er gewoon in moeten komen natuurlijk.![]()
Zal Hummels weer in het team zitten van vanmiddag, Welke versie van Hummels zat er nou in de Team of the group stages?![]()
Die groene.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Zal Hummels weer in het team zitten van vanmiddag, Welke versie van Hummels zat er nou in de Team of the group stages?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoek het zelf gewoon op manquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Zal Hummels weer in het team zitten van vanmiddag, Welke versie van Hummels zat er nou in de Team of the group stages?![]()
![]()
Die gast heeft 3 dagen gebivakkeerd op een toilet. Kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie overigenswat speelde die uiteindelijk toch weer een draak van een toernooi
Ik vond Blind, Kuijt, Cillissen (tijdens de pingels) en Sneijder kwalijker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit ja, en daarvoor maanden lang geblesseerd enzo.. vind dat hij naar behoren heeft gepresteerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast heeft 3 dagen gebivakkeerd op een toilet. Kun je hem niet kwalijk nemen.![]()
Je kan hem wel kwalijk nemen dat hij de rest van de wedstrijden bar slecht was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast heeft 3 dagen gebivakkeerd op een toilet. Kun je hem niet kwalijk nemen.![]()
Ja want tegen Spanje en Australie bakte hij er niks van.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan hem wel kwalijk nemen dat hij de rest van de wedstrijden bar slecht was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister deed ie echt alles fout. Elke bal richting hem eindigde in knullig balverlies.
Leek wel een rookie![]()
Dat zeg ik na de wedstrijd tegen Spanje was hij kut. Australië vond ik hem ook niet indrukwekkend spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want tegen Spanje en Australie bakte hij er niks van.![]()
En hij liep steeds buitenspel (waar we overigens geen herhaling van te zien kregen dus ik weet niet of het terecht was)quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
Gister deed ie echt alles fout. Elke bal richting hem eindigde in knullig balverlies.
Leek wel een rookie![]()
Volgens Bart van Merwijk moet van Persie gevoed worden. Ik denk dat dat niet het probleem is: hij had gewoon zijn eten binnen moeten houden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
Leek wel een rookieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet dus, de 87 versie zat in de Team of the group stages. Die 88 versie niet. Die zal dus vandaag weer opnieuw worden uitgegeven denk ik. Ik vond het al zo vreemd dat ik dus die 88 versie gisteravond uit die 100k pack haalde want die hoorde allang niet meer in packs te zittenquote:![]()
Oke, maar wie vond je dan wel het hele toernooi goed en constant spelen op Robben na? We hebben gewoon heel matig voetbal neergezet. Eerste 70 minuten tegen Mexico was zaad, tegen Chili hetzelfde.![]()
De Vrij, De Jong,Vlaar, Clasie was ook constant slechtquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, maar wie vond je dan wel het hele toernooi goed en constant spelen op Robben na? We hebben gewoon heel matig voetbal neergezet. Eerste 70 minuten tegen Mexico was zaad, tegen Chili hetzelfde.![]()
Kan dit niet in het FUT topic? Hier gaat het over belangrijke voetbalzaken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet dus, de 87 versie zat in de Team of the group stages. Die 88 versie niet. Die zal dus vandaag weer opnieuw worden uitgegeven denk ik. Ik vond het al zo vreemd dat ik dus die 88 versie gisteravond uit die 100k pack haalde want die hoorde allang niet meer in packs te zitten![]()
Vlaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, maar wie vond je dan wel het hele toernooi goed en constant spelen op Robben na? We hebben gewoon heel matig voetbal neergezet. Eerste 70 minuten tegen Mexico was zaad, tegen Chili hetzelfde.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn toch allebei groen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet dus, de 87 versie zat in de Team of the group stages. Die 88 versie niet. Die zal dus vandaag weer opnieuw worden uitgegeven denk ik. Ik vond het al zo vreemd dat ik dus die 88 versie gisteravond uit die 100k pack haalde want die hoorde allang niet meer in packs te zittenof is er ook een IF uitgekomen?
Pure semantiek dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet dus, de 87 versie zat in de Team of the group stages. Die 88 versie niet. Die zal dus vandaag weer opnieuw worden uitgegeven denk ik. Ik vond het al zo vreemd dat ik dus die 88 versie gisteravond uit die 100k pack haalde want die hoorde allang niet meer in packs te zittenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naar zijn kwaliteiten wel ja, maar in de opbouw is het echt niet zo super hoor. Zelfde geldt voor de Vrij enzo. Daarom was het veldspel vaak ook zo slecht (denk ik) .quote:
Niet dat ik nou ook maar enig voetbalverstand heb maar ja![]()
![]()
niet alleen naar jouw gevoel hoor. hij heeft gewoon al z'n duels gewonnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat een baas. Won ook gewoon elk duel naar mijn gevoel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Opbouw moet niet lopen via de CV's in deze opstelling Kamiquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Naar zijn kwaliteiten wel ja, maar in de opbouw is het echt niet zo super hoor. Zelfde geldt voor de Vrij enzo. Daarom was het veldspel vaak ook zo slecht (denk ik) .
Niet dat ik nou ook maar enig voetbalverstand heb maar ja![]()
die 87 versie is niet groenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn toch allebei groen?of is er ook een IF uitgekomen?
Deze zaten nog in packs gisteren maar ipv de 87 versie van Hummels zat dus de 88 versie van Hummels in packs![]()
Nou, van de LWB en RWB anders gisteren ook nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opbouw moet niet lopen via de CV's in deze opstelling Kami
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had gister ook een hummels maat dat was gewoon een nif. in een 100k packquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die 87 versie is niet groen
[ afbeelding ]
Deze zaten nog in packs gisteren maar ipv de 87 versie van Hummels zat dus de 88 versie van Hummels in packsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren lukte het niet inderdaad maar dat wil niet zeggen dat het systeem niet klopt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, van de LWB en RWB anders gisteren ook niet![]()
Ladbrokes @Ladbrokes · 13 uur
Ron Vlaar tonight: 100% tackles won; 100% aerial duels; 11 clearances; six interceptions; 92% pass accuracy. Take a bow sir.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Shirtje met Vlaar erop bestellen doetquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
Ron Vlaar tonight: 100% tackles won; 100% aerial duels; 11 clearances; six interceptions; 92% pass accuracy. Take a bow sir.![]()
Ik had om half8 die 88 hummels in een 100k pack. om 8 uur kwam er een tweet van ChuBoi dat de Team of the Group Stages uit packs waren gegaan om 8 uur. Ik had dus mazzelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had gister ook een hummels maat dat was gewoon een nif. in een 100k pack![]()
Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
Ron Vlaar tonight: 100% tackles won; 100% aerial duels; 11 clearances; six interceptions; 92% pass accuracy. Take a bow sir.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon negerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver met zijn verkapte "kijk mijn pull" posts
Dat werkt het beste.![]()
Vlaar, Cil vond ik 'groeien' in het toernooi gister had hij zelfs een paar ballen klem, Blind die 'kromp' juist.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, maar wie vond je dan wel het hele toernooi goed en constant spelen op Robben na? We hebben gewoon heel matig voetbal neergezet. Eerste 70 minuten tegen Mexico was zaad, tegen Chili hetzelfde.
De Vrij vond ik ook wel constant.![]()
Aan Louis heeft het zeker niet gelegen. De uitvoering was gewoon niet best.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren lukte het niet inderdaad maar dat wil niet zeggen dat het systeem niet klopt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan Louis heeft het zeker niet gelegen. De uitvoering was gewoon niet best.![]()
Nee daar gaat het niet om. Het gaat er bij mij om dat ik dus denk dat 88 Hummels vanmiddag weer in het team zit en dat ik dus beter Hummels nu even kan gaan verkopen voor 220kquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver met zijn verkapte "kijk mijn pull" posts![]()
Eens, alhoewel Louis ook niet foutloos was. En ben gewoon geen fan van dit systeem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan Louis heeft het zeker niet gelegen. De uitvoering was gewoon niet best.![]()
Graag dan nu een top-3 van de fouten van Louis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens, alhoewel Louis ook niet foutloos was. En ben gewoon geen fan van dit systeem.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enige wat je hem kwalijk kan nemen is dat De Jong erin stond gisteren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens, alhoewel Louis ook niet foutloos was. En ben gewoon geen fan van dit systeem.![]()
RVP te lang laten spelenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Graag dan nu een top-3 van de fouten van Louis.
Wijnaldem![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Graag dan nu een top-3 van de fouten van Louis.Verhaegh erin, tegen Mexico niet eerder het systeem omgooien, tegen Costa Rica toch met 5 verdedigers spelen. Maar ja dat vind ik hequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige wat je hem kwalijk kan nemen is dat De Jong erin stond gisteren.
Ben van mening dat je als Nederland (ook met deze selectie) echt wel gewoon Costa Rica, Mexico, Chili en Australie weg kan spelen. Maar dan weer, ik heb geen verantwoordelijkheid en kan dit makkelijk roepen.![]()
Als de spelers zelf zeggen dat ze graag dat systeem spelen dan kun je dat maar beter aanhouden. Ik was er ook geen fan van maar het was wel dodelijk effectiefquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Verhaegh erin, tegen Mexico niet eerder het systeem omgooien, tegen Costa Rica toch met 5 verdedigers spelen. Maar ja dat vind ik he
Ben van mening dat je als Nederland (ook met deze selectie) echt wel gewoon Costa Rica, Mexico, Chili en Australie weg kan spelen. Maar dan weer, ik heb geen verantwoordelijkheid en kan dit makkelijk roepen.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eens, alhoewel Louis ook niet foutloos was. En ben gewoon geen fan van dit systeem.
check die baas
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wijnaldum was de beste man ventquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
RVP te lang laten spelen
Wijnaldem![]()
![]()
Het kan aan mij liggen, maar ik heb tegen Costa Rica geen 5 verdedigers gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Verhaegh erin, tegen Mexico niet eerder het systeem omgooien, tegen Costa Rica toch met 5 verdedigers spelen. Maar ja dat vind ik he
Ben van mening dat je als Nederland (ook met deze selectie) echt wel gewoon Costa Rica, Mexico, Chili en Australie weg kan spelen. Maar dan weer, ik heb geen verantwoordelijkheid en kan dit makkelijk roepen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wijnaldum was gister niet slecht, veel inzet en veel lopen was nuttig voor het team. Voegt aanvallend alleen te weinig toe, maar misschien was zijn opdracht wel gewoon om de bal simpel in te leveren. Hij maakte iig amper fouten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
RVP te lang laten spelen
Wijnaldem![]()
Opstelling was toen toch ;quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik heb tegen Costa Rica geen 5 verdedigers gezien.
Kuyt- vrij-bruno-vlaar-blind
wijn-sneijder
robben-rvp-depay?![]()
Afschuwelijk het is godverdomme geen marathonquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wijnaldum was gister niet slecht, veel inzet en veel lopen was nuttig voor het team. Voegt aanvallend alleen te weinig toe, maar misschien was zijn opdracht wel gewoon om de bal simpel in te leveren. Hij maakte iig amper fouten.![]()
![]()
Wat mij bijstaat, stond Blind op het middenveld...quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Opstelling was toen toch ;
Kuyt- vrij-bruno-vlaar-blind
wijn-sneijder
robben-rvp-depay?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
10 wandelaars als Messi of Pirlo opstellen is ook niet handigquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afschuwelijk het is godverdomme geen marathon![]()
Ach ja, dat is ook maar hoe je het invult Kuyt had je ook als aanvaller kunnen zien en was het een 3-3-4 geweest. Niet dat dit er nog maar toe doet, maar vond het gewoon iets te behoudend terwijl wij toch wel de makkelijkste weg naar de halve finale hadden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat, stond Blind op het middenveld...
Is gewoon kut dit.![]()
Buma in een pak, die gozer van de CDA.quote:
Denk ik ... alhoewel het nog geen glimlach op mijn gezicht kreeg.
![]()
quote:wauw once again
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bruma in een pack* ipv Buma in me zak![]()
Godverquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Buma in een pak, die gozer van de CDA.
Denk ik ... alhoewel het nog geen glimlach op mijn gezicht kreeg.
die is wel heel slecht......
Ach, zolang je er zelf maar om kan lachenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bruma in een pack* ipv Buma in me zak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt in de buurt van V&D-grapjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverdie is wel heel slecht......
![]()
Jezus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bruma in een pack* ipv Buma in me zakRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Foute grapjes van DS2. Inbinden en verkopen als euroknaller bij de witte boekenhandel.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Foute grapjes van DS2. Inbinden en verkopen weggeven bij de witte boekenhandel.![]()
Het ging zo goed.. en dan doe je dit weer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit er erbij elke post van DS2 en M24.![]()
Moet kunnen zo nu en dan eentjequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging zo goed.. en dan doe je dit weer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging zo goed.. en dan doe je dit weer.
Omdat hij een week geband was ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging zo goed.. en dan doe je dit weer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij een week geband was ja.
Krijgen we nu van DS2 een Melege grap? #GADS2quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
Meleg misschien op huurbasis naar Cambuur...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is al rondquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
Meleg misschien op huurbasis naar Cambuur...![]()
![]()
Damn, gewoon poging tot doodslag ofzo ditquote:![]()
![]()
4 dagen schorsingquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Damn, gewoon poging tot doodslag ofzo dit![]()
Ik moest hier veel te lang over nadenkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Krijgen we nu van DS2 een Melege grap? #GADS2![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Damn, gewoon poging tot doodslag ofzo dit![]()
![]()
Ik had hem nog niet eens gezien, en ging er pas over nadenken toen ik deze post zagquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moest hier veel te lang over nadenken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarvoor ging het ook al een tijdje goed. Grappige boiiquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij een week geband was ja.![]()
Such fucker many hates wowquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eens gezien, en ging er pas over nadenken toen ik deze post zagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oké het is Australian Football, dat gaat standaard wel idioot ver, maar 4 dagen..?quote:
Bedankt voor de toevoeging. Wat is het dan wel als iemand gewurgd wordt tot er bijna geen beweging meer in zit?quote:![]()
Kijk eens goed waar die handen zittenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké het is Australian Football, dat gaat standaard wel idioot ver, maar 4 dagen..?
[..]
Bedankt voor de toevoeging. Wat is het dan wel als iemand gewurgd wordt tot er bijna geen beweging meer in zit?![]()
Oke. Held op sokken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarvoor ging het ook al een tijdje goed. Grappige boiiNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu ook nog wel ouwe pik, je moet je een zon grapje ook niet te erg aantrekken hequote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarvoor ging het ook al een tijdje goed. Grappige boii
Tik hem aan ouwe.![]()
Als Argentinie zondag wereldkampioen wordt, wint deze jongen ongeveer 120 euro met een WK-pool. Ik zie het alleen echt niet gebeuren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De grap was best goed ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu ook nog wel ouwe pik, je moet je een zon grapje ook niet te erg aantrekken he
Tik hem aan ouwe.![]()
Ik heb ze ook als eerste in al mijn poules, maar zie het echt niet gebeuren nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als Argentinie zondag wereldkampioen wordt, wint deze jongen ongeveer 120 euro met een WK-pool. Ik zie het alleen echt niet gebeuren![]()
Godver nu moet ik mijn lind en DS2 gif aanpassen naar Kami en DS2quote:
Ik hoop het!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als Argentinie zondag wereldkampioen wordt, wint deze jongen ongeveer 120 euro met een WK-pool. Ik zie het alleen echt niet gebeuren![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als Argentinie zondag wereldkampioen wordt, wint deze jongen ongeveer 120 euro met een WK-pool. Ik zie het alleen echt niet gebeuren
BoksRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En als Higuain topscorer wordt van het toernooi, verdubbelt dat bedrag ook nogquote:![]()
Visionair als ik ben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als Higuain topscorer wordt van het toernooi, verdubbelt dat bedrag ook nog![]()
Visionair als ik ben
Zitten we in dezelfde pool?
Scoort er gewoon 5 in de finale.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als Higuain topscorer wordt van het toernooi, verdubbelt dat bedrag ook nog![]()
Visionair als ik ben![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten we in dezelfde pool?
Tuurlijk niet. Ik wacht met dit soort lofbetuigingen aan mezelf tot het moment dat er een fatsoenlijke kans is dat mijn voorspelling ook echt uitkomt. Bij het invullen van een poule is daar nog geen sprake van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onze "Visionair" staat dan ook dik onderaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik wacht met dit soort lofbetuigingen aan mezelf tot het moment dat er een fatsoenlijke kans is dat mijn voorspelling ook echt uitkomt. Bij het invullen van een poule is daar nog geen sprake van.
Dit soort pijnlijke situaties moet je dus zien te voorkomenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onze "Visionair" staat dan ook dik onderaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit soort pijnlijke situaties moet je dus zien te voorkomen
Dit moet jou wel goed doen (2e plek)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rooney op linksbuiten en Scholes beste passer in het hedendaagse voetbalquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onze "Visionair" staat dan ook dik onderaan.![]()
![]()
![]()
wa nie? moete gij stampe hebbe jonge?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet jou wel goed doen (2e plek)![]()
Scholes was echt wel een goeie passer maar de beste ooit? Dat weet ik niet. Hij stond wel op 1 in een top 5 beste passers ooit in de BPL.![]()
Zou hij het zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney op linksbuiten en Scholes beste passer in het hedendaagse voetbal
Die statistieken zijn zeker nog van voor de tijd van de intrede van Marco van Ginkel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Scholes was echt wel een goeie passer maar de beste ooit? Dat weet ik niet. Hij stond wel op 1 in een top 5 beste passers ooit in de BPL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet jou wel goed doen (2e plek)
Wanny Wanny Wanny, hij wil wel maar hij kannie!
Behalve die ene keer dan![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Spionage en contraspionage. Soldaat die in Iran gegijzeld is geweest door het regime, en vervolgens wordt ingezet als spion in de US, incusief CIA die achter hem aanzit. Aanradertje.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok. Ga vanavond ff pilot kijken danquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Spionage en contraspionage. Soldaat die in Iran gegijzeld is geweest door het regime, en vervolgens wordt ingezet als spion in de US, incusief CIA die achter hem aanzit. Aanradertje.![]()
Verbaast me eigenlijk wel dat je er nog nooit van gehoord hebt. Echt een bekende serie, en een mustsee wat mij betreft. Denk dat na de vakantie hier seizoen 4 begint.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duurde wel even voordat ik erin kwam dus ik zou sowieso wat meer kijken als de pilot niet bevaltquote:![]()
Ik vond het eigenlijk in seizoen 2 en 3 pas echt tof wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duurde wel even voordat ik erin kwam dus ik zou sowieso wat meer kijken als de pilot niet bevalt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er wel van gehoord van naam, maar ik heb me er ook nooit in verdiept. Volg eigenlijk ook pas sinds een maand series via netflix. Heb eerst Arrow gekeken, daarna Suits en nu weer wat anders.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk wel dat je er nog nooit van gehoord hebt. Echt een bekend serie, en een mustsee wat mij betreft. Denk dat na de vakantie hier seizoen 4 begint.![]()
Arrowquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord van naam, maar ik heb me er ook nooit in verdiept. Volg eigenlijk ook pas sinds een maand series via netflix. Heb eerst Arrow gekeken, daarna Suits en nu weer wat anders.Hoe heb je dat af kunnen kijken
![]()
![]()
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ArrowHoe heb je dat af kunnen kijken
![]()
Suits is best vermakelijk, maar Homeland >> Suits. Ik kon bij Homeland steeds echt niet wachten op een nieuwe aflevering, puntje van mijn stoelquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord van naam, maar ik heb me er ook nooit in verdiept. Volg eigenlijk ook pas sinds een maand series via netflix. Heb eerst Arrow gekeken, daarna Suits en nu weer wat anders.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oké, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Suits is best vermakelijk, maar Homeland >> Suits. Ik kon bij Homeland steeds echt niet wachten op een nieuwe aflevering, puntje van mijn stoel![]()
Dit topic wordt steeds serie-euzer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verhaal van Game of Thrones speelt zich af in een mythische we...quote:
En afgehaakt, Lord of the Rings kon me ook niet boeien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mustsee allebei ook al heb je je vooroordelen over fantasy.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het verhaal van Game of Thrones speelt zich af in een mythische we...
En afgehaakt, Lord of the Rings kon me ook niet boeienAlles is te vergelijken. Maar boeken zijn wat verhaal betreft bijna altijd beter dan de verfilmingquote:![]()
![]()
Zou kunnen, maar dan moet je je er waarschijnlijk echt in verdiepen. En dat kost veel tijd. Ik pik er liever een paar series uit die ik goed volg (Homeland, Suits, Penoza), en dan een heleboel voor de helft.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mustsee allebei ook al heb je je vooroordelen over fantasy.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even terugkomend op het vorige topic. Boateng van NAC is niet het broertje van en ook geen familie van.
Ik speelde gister wel tegen iemand met een NAC thuis tenue![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit topic wordt steeds serie-euzer.Godver DS2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We horen het wel weer als je echt nieuws hebtquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef Alovenac het volgende:
Even terugkomend op het vorige topic. Boateng van NAC is niet het broertje van en ook geen familie van.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was ook een garpje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef Alovenac het volgende:
Ik speelde gister wel tegen iemand met een NAC thuis tenueRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:FCBayernEN twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:50:14DONE DEAL: Mario Mandzukić (28) has completed a transfer to Atlético Madrid. All the best, Mario! reageer retweet
![]()
Uitstekende opvolger van Costa, lijkt me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Maver24 het volgende:
twitter:FCBayernEN twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:50:14DONE DEAL: Mario Mandzukić (28) has completed a transfer to Atlético Madrid. All the best, Mario! reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je hoeft je echt niet in fantasy te verdiepen hoor. GoT is echt super toegankelijk imoquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan moet je je er waarschijnlijk echt in verdiepen. En dat kost veel tijd. Ik pik er liever een paar series uit die ik goed volg (Homeland, Suits, Penoza), en dan een heleboel voor de helft.![]()
In dat geval zet ik mijn vrouw en kind dit weekend het huis uit, en ga ik er eens lekker aan beginnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet in fantasy te verdiepen hoor. GoT is echt super toegankelijk imo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hou je van langzame series waar niks in gebeurt? Want dan is GoT echt je dingquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zet ik mijn vrouw en kind dit weekend het huis uit, en ga ik er eens lekker aan beginnen![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zet ik mijn vrouw en kind dit weekend het huis uit, en ga ik er eens lekker aan beginnen![]()
Iedereen hier is er positief over![]()
De fuck?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je van langzame series waar niks in gebeurt? Want dan is GoT echt je ding![]()
![]()
Dat hoor ik wel vaker en daarom start ik die shizzle maar niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je van langzame series waar niks in gebeurt? Want dan is GoT echt je dingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
Iedereen hier is er positief overquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je van langzame series waar niks in gebeurt? Want dan is GoT echt je ding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke verhaallijn schuift 2 minuten op elke aflevering dus er gebeurt 9 van de 10 keer gewoon vrij weinig.quote:![]()
Wat kijk jij wel TrapZ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker en daarom start ik die shizzle maar niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je het wel gekeken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elke verhaallijn schuift 2 minuten op elke aflevering dus er gebeurt 9 van de 10 keer gewoon vrij weinig.![]()
![]()
Laatste tijd helemaal niks.. Alleen the walking dead maar die is het laatste seizoen ook zo traag als dikke bagger.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen zin en tijd om er nog een serie bij te nemen, dus ik laat TWD ook vrolijk aan me voorbij gaan. Moet zeggen dat de omschrijving van de serie op Wikipedia me overigens wel aanspreekt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat seizoen vond ik wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na dat seizoen op die boerderij was ik toch echt bijna afgehaakt
Gratis vermaak tegenover 600 euro in een jaar opmaken aan een spelletje. Ieder z'n ding.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies dit, al jd gratis geld in virtuele plaatjes rammen is veel leuker![]()
![]()
En de hele dag niks anders doen om vervolgens nog geen tyfus van de markt te snappen en te gaan hyperventileren als er problemen zijn bij zijn squad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
precies dit, al jd gratis geld in virtuele plaatjes rammen is veel leuker![]()
#TWD #TEAMUSA #DARETODUDEWEISERquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn er mensen die TWD serieus tof vinden?ik dacht dat ik de enige was
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ben niet de enige die het dus verkeerd deedquote:Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soïso', 'zoïzo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.![]()
Wist je toch van mij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn er mensen die TWD serieus tof vinden?ik dacht dat ik de enige was
zobiezo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben niet de enige die het dus verkeerd deed
Dat is geen excuus om het verkeerd te schrijven. Gebruik je vrije tijd eens nuttig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben niet de enige die het dus verkeerd schreef![]()
Nee helaas ben je niet de enige met een IQ onder de 80 in dit landquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben niet de enige die het dus verkeerd schreef![]()
Ah, ongeletterd en analfabetisch Nederland doet dat. Dan geeft het inderdaad niksquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben niet de enige die het dus verkeerd deed
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kom op man, ik met mijn gebrekkige Nederlands krijg sowieso nog goed getyptquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben niet de enige die het dus verkeerd deed![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En de hele dag niks anders doen om vervolgens nog geen tyfus van de markt te snappen en te gaan hyperventileren als er problemen zijn bij zijn squad.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een officiele test gedaan bij PSYQ over je IQ en ik heb 120 als IQquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee helaas ben je niet de enige met een IQ onder de 80 in dit land![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat je serieus wasquote:
had ik jou nou ook die comics aangeraden?Even teampje maken met Dempseyquote:![]()
![]()
Niks van te merkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb een officiele test gedaan bij PSYQ over je IQ en ik heb 120 als IQ![]()
![]()
![]()
Zullen mensen die zichzelf er onder poepen ook zeggen: 'Ik ben niet de enige die dat doet, dus dan is het prima'?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb je die download toegestuurd van die comics.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist niet dat je serieus was
had ik jou nou ook die comics aangeraden?
[..]
Even teampje maken met Dempseytoen jij op vakantie ging.
ohquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb je die download toegestuurd van die comics.toen jij op vakantie ging.
vandaag even issue 129 downloaden![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en Scholes is/was de beste passer van de heeeeeele wereldquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar de fuck denk jij wel niet aan. shitfetish voor jou ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Zullen mensen die zichzelf er onder poepen ook zeggen: 'Ik ben niet de enige die dat doet, dus dan is het prima'?![]()
Zijn ze al zo ver?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh
vandaag even issue 129 downloaden![]()
Jouw EQ is ook niet echt hoog he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar de fuck denk jij wel niet aan. shitfetish voor jou ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan heb ik nog flink wat te downloaden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jamaar gaat erg langzaam nu, om de maand eentje
Waarom ik geen ruk vind aan series is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een aflevering en dan is er nog niks gebeurd en dat elke aflevering. Boring![]()
Welke heb je dan gekeken ouwe reus?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Waarom ik geen ruk vind aan series is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een aflevering en dan is er nog niks gebeurd en dat elke aflevering. Boring
/Tim![]()
Ik doelde op het feit dat je argumentatie nergens op slaatquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar de fuck denk jij wel niet aan. shitfetish voor jou ?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
GTSTquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke heb je dan gekeken ouwe reus?
/Tim
/MaverNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerst 6000 FIFA coins kopen en daarna al die punten verspillen om er aan het einde achter te komen dat je geen fuck uit die packs heb gekregen is wel iets leuker ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Waarom ik geen ruk vind aan series is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een aflevering en dan is er nog niks gebeurd en dat elke aflevering. BoringRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom ik geen ruk vind aan gratis geld pompen in een spel is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een pakje en dan is er nog niks gebeurd en dat elke pakje. Boringquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:23 schreef Maver24 het volgende:
Waarom ik geen ruk vind aan series is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een aflevering en dan is er nog niks gebeurd en dat elke aflevering. Boring![]()
Baasquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom ik geen ruk vind aan gratis geld pompen in een spel is omdat het altijd veel te langdradig is en dan kom je aan het einde van een pakje en dan is er nog niks gebeurd en dat elke pakje. Boring
Welke heb je nog meer gezien dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja 15 jaar geleden ofzo, nu niet maar. Vreselijk programma. Dat ik daar ooit naar heb gekeken![]()
![]()
Goudkust, Onderweg naar morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke heb je nog meer gezien dan?
Alles dus gewoon.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ooit eens Heroes gekeken en dat vond ik opzich nog wel aardig maar echt boeiend vond ik het niet. Vond er gewoon niet veel aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke heb je nog meer gezien dan?![]()
Vrouwenvleugelquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goudkust, Onderweg naar morgen.
Alles dus gewoon.![]()
maar wel een IQ van 120 hoor!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:25 schreef Rijst het volgende:
Me en mijn onderscheiden is zoooooo lastig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: