SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hedde drugs op?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze TT
Had moeten zijn Kiid is een clown met het syndroom van down. #Rapperinspe.![]()
Sorry worstenbroodje van mequote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon ff stil jij he, ik st awel nummer 4 op scorito.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
waarom is iMOTM de bruyne nou zo belachelijk duurkut EA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ze hebben zelfs nog geen thema cup denkwat is dit dan. WK finale maar geen cup uit brengen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht eerst dat je het over die bekende ijssalon uit Friesland hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
lekkah
Maar niet zo lekker als van -18 naar 27,5 graden in een half uurMaar dat blijkt min 12 te zijn
![]()
Dat dacht ik ook. Morgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over die bekende ijssalon uit Friesland hadMaar dat blijkt min 12 te zijn
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:40 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ondernemer_2014.html
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hihaho wat een lolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze TT
Had moeten zijn Kiid is een clown met het syndroom van down. #Rapperinspe.![]()
![]()
![]()
Zometeen even naar buiten maar eerst nog dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen even naar buiten maar eerst nog dit:Dumpert hotlinken. Beginnersfout DS2... beginnersfout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen even naar buiten maar eerst nog dit:Hotlinking dumpert... Son, i am dissapoint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou toch verwachten dat onz DS2tje dat zou weten.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij leert het nooitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hotlinking dumpert... Son, i am dissapoint.
Prima pic verder hoor.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja zo hebben we hem niet opgevoedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat onz DS2tje dat zou weten.![]()
![]()
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu nog hopen dat ik dat soort chicks tegen ga komen vandaagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Killzone moet vandaag binnenkomen maar ik zal wel geen tijd hebben tot morgenavond om die te gaan spelen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch een kankerspel gr gr de opa van wieisboosquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Killzone moet vandaag binnenkomen maar ik zal wel geen tijd hebben tot morgenavond om die te gaan spelen.![]()
Killzone 3 op de PS3 heb ik me echt goed mee vermaakt dus deze zal ook wel goed zijn (hoop ik).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch een kankerspel gr gr de opa van wieisboosRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vachtjes scoren op het strand (als het zonnetje schijnt natuurlijk).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niks bedacht. Maar ik wil wel heel graag iets doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik woon niet vlakbij een strand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vachtjes scoren op het strand (als het zonnetje schijnt natuurlijk).![]()
Kan je niet even inbellen en zeggen dat je thuis heb gewerkt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
Ik moet schijten maar ik hoef pas morgen weer te werkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wil fappen, maar moet maandag pas weer werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
Ik moet schijten maar ik hoef pas morgen weer te werken
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Meer/rivier/parkje maar geen kinderboerderij.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik je ophalen? Laat ik je zien hoe je lekkere wijven kunt hosselen.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen? Laat ik je zien hoe je lekkere wijven kunt hosselen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:
Hij heeft geen ster meer.quote:
(_O_)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: