wel zo handig quotes gebruikenquote:
Flikker op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:52 schreef De_Ilias het volgende:
Ayatollah Khomeinie: ‘Een man kan seksueel genot van een kind krijgen, zelfs als het om een spenende zuigeling (baby) gaat. Hij moet echter niet de ‘voorkant’ penetreren. De achterkant is wel mogelijk. Als een man toch besluit om de voorkant te penetreren, en het kindje gewond raakt, is diegene verantwoordelijk voor diens levensonderhoud van de rest van haar leven.’
"Het is niet toegestaan om seksueel gemeenschap te hebben met een kind zolang zij niet de 9 jarige leeftijd heeft bereikt of dit nou om een tijdelijke of een permanente huwelijk gaat. Maar de andere vormen van vermaak, zoals strelen met lust, omhelzen en het wrijven van je lul (geslachtsdeel) tussen haar dijen, dan is daar niets mis mee, zelfs als zij nog een zuigeling is."
izmir kofte en kabak dolmasiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en vanavond eet ik lahmacun, ayran en sekerpare.![]()
Be jealous, be verrrrryyyyy jealous.
been there done that, nu is het bikkelen tot iftarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Lief dagboek,
Nu ga ik slapen tot iftar. Tot vannacht!
Mijn tafeldek skills zijn belabberd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom plaatsen we nooit foto's van onze eten eigenlijk? We zijn al twee weken verder en niemand heeft een foto van zijn/haar ramadan maaltijd geplaatst. Kan toch niet?
Vanavond pics.
pas op dat je het niet perongeluk drinktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en vanavond eet ik lahmacun, ayran en sekerpare.![]()
Be jealous, be verrrrryyyyy jealous.
Iedereen kan je dagboek lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Lief dagboek,
Nu ga ik slapen tot iftar. Tot vannacht!
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.quote:
Is toch gewoon een stroming binnen de islam?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
Zelfs ik weet dat dit onzin is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
Dat jij dit soort dingen uit het niets aanhaalt, ongeacht of het waar is of niet, met duidelijk het doel om sjiitische moslims hier zogenaamd mee te beschamen, ongeacht of ze deze uitspraken ondersteunen of niet, en om soennitische moslims hiervan te laten walgen, is hier de fitna. Stop eens met deze walgelijke methodes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fitna? Dit is wat Ayatollah zegt in zijn boeken. Dit is Sjiisme, een andere religie dan de Islam.
-ik kan niet slapen-quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte; ik heb zoveel gekookt. Voel me zo een prinses nu. Vanavond zet ik picssss.
aardappelpannekoekjes, spinaziepannekoekjes, witte rijst, kofte, knoflooksausje, lawashbrood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
-ik kan niet slapen-
Wat heb je gekookt dan? Ik heb vandaag bessen geplukt, genoeg activiteit voor vandaag.
Blauwe bessen heb ik hier ook liggen. Vijf kilo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar word je een bolletje van. Ik blauwe bessen.
Vieze plukker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blauwe bessen heb ik hier ook liggen. Vijf kilo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ha-ha-ha. Mensen die fruit in bakjes van 100 gram halen ha-ha-ha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hubba hubba."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ach, sommigen beweren ook dat katholieken geen christenen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch gewoon een stroming binnen de islam?
Pfff.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dit heb ik ook gekocht.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |