Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:44 schreef mrstylo het volgende:
Borte heeft ons genaaid.
Ben voor niets wakker.
Goed toch? Je moet gewoon zuiver blijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Was met een collega aan het praten die sinds deze week in de ziektewet zit. Hij hoorde dat hij eruit moest, gelijk de ziektewet in. Damn, snap niet hoe deze mensen dit flikken. Waarom kan ik niet zo sneaky zijn.
Jawel. Maar al zou ik het willen, dan zou ik het nog niet kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed toch? Je moet gewoon zuiver blijven.
Ik snap wat je bedoeld. Zou het niet eens bedenken om ik ziektewet te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Maar al zou ik het willen, dan zou ik het nog niet kunnen.
ahh. echt hoe doen ze dat idd...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Was met een collega aan het praten die sinds deze week in de ziektewet zit. Hij hoorde dat hij eruit moest, gelijk de ziektewet in. Damn, snap niet hoe deze mensen dit flikken. Waarom kan ik niet zo sneaky zijn.
Pfff. Gelukkig woon je nog thuis. Zou het daarom beter opsparen. Of in nood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb recht op twee maanden WW volgens mij.Maar zolang ik werk kan vinden wil ik daar geen gebruik van maken. Pas wanneer ik ECHT niet aan de bak kom, zal ik gebruik maken van mijn WW.
Maar goed, WW is niet te vergelijken met ziektewet. WW bouw je zelf op, ziektewet niet.
Geld mee? Ik ben uitzendkracht en werk er net een jaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Gelukkig woon je nog thuis. Zou het daarom beter opsparen. Of in nood.
Maar kreeg je geen geld mee?
Trusten lief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk vind je snel een nieuwe baan!
Ik ben slapen, trusten
Ik ook, trustenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk vind je snel een nieuwe baan!
Ik ben slapen, trusten
18 jaar? Vind je het gek dat ze failliet zijn gegaan. Met dat geld kon je 2,5 mensen aan het werk zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geld mee? Ik ben uitzendkracht en werk er net een jaar.
Maar het ergste is dat er mensen zijn die daar al 18 jaar via een uitzendbureau werken en er nu zonder pardon worden uitgezet. Geen gouden handdruk niks.
Ja, blijkbaar geven ze al weet ik veel hoeveel jaar geen vaste contracten meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
18 jaar? Vind je het gek dat ze failliet zijn gegaan. Met dat geld kon je 2,5 mensen aan het werk zetten.
Maar als uitzendkracht kies je daar voor. Ik weet soms heb je geen keus als je kinderen hebt, hypotheek en etc en moet je het werk wel aannemen. Daarom snap ik niet de keuze van de werkgever.
Het heeft 1 voordeel en dat zie je nu ook. Je kan zonder problemen mensen eruit gooien.
Ja, echt vies he? Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:16 schreef hugecooll het volgende:
18 jaar via een uitzendbureau werkenlekker bezig
Lijkt me echt een hell. Kan je dan een hypotheek krijgen? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:16 schreef hugecooll het volgende:
18 jaar via een uitzendbureau werkenlekker bezig
Gewoon uitlachen en baan inpikken tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, echt vies he? Ik snap het ook niet.
Wat voor werk was het eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar geven ze al weet ik veel hoeveel jaar geen vaste contracten meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |