niet zomaar een studiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jij garandeert mij dat ik na het afronden van een studie een beter salaris krijg? Zoja, waar kan ik tekenen?
Uiteraard, uitzonderingen op de regel zijn er altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
Ik kan een gozer die zijn vmbo heeft meer niet en hij verdient 10.000 euro per maand. (netto) Dus het is mogelijk.
Ik heb wat mensen in mijn omgeving die een nieuwe uitdaging aoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat voor werk deed jij, DBA ofzo als ik mij niet vergis. Wij zoeken mensen met symphony ervaring enzo
ja van die schilders die in het zwart bijverdienen met klusjes en daarnaast nog eigen hennep verbouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
Ik kan een gozer die zijn vmbo heeft meer niet en hij verdient 10.000 euro per maand. (netto) Dus het is mogelijk.
eigen zaak?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
ondernemerschapquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja van die schilders die in het zwart bijverdienen met klusjes en daarnaast nog eigen hennep verbouwen
Hij heet Scarface?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik ken iemand die 250000 per week verdiend.
ja zo van die gozers die een baantje hebben en gaan zwartwerken in een garage en op zijn achtertuin auto's en wiet verkooptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef De_Ilias het volgende:
Drugs wereld of legaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Kijk m'n vorige post, een goede gozer die z'n geld gewoon legaal verdient.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja zo van die gozers die een baantje hebben en gaan zwartwerken in een garage en op zijn achtertuin auto's en wiet verkoopteckte hosselaars
Onzin. Over bonussen, overwerktoeslag enzo betaal je gewoon loonbelasting. Dat de werkgevr daar de maximale loonheffing op toepast komt doordat een werkgever de verschillende heffingskortingen uitsmeeert over het hele jaar zondwr rekening te houdrn met extra inlomsten. Krijg je het jaar eeop gweoon terug van de fiscusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste bonussen vallen toch in de hoogste schaal?
Nee Van Persie. 😎quote:
Ik verdien ¤ 1 miljoen per jaar. Ik krijjf het echter jiet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
hoe dat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het ergens wel knap dat ze dat doen, maar uiteindelijk werken ze zich ten onder
Aha. Duidelijk. Wist dat niet. Thanks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onzin. Over bonussen, overwerktoeslag enzo betaal je gewoon loonbelasting. Dat de werkgevr daar de maximale loonheffing op toepast komt doordat een werkgever de verschillende heffingskortingen uitsmeeert over het hele jaar zondwr rekening te houdrn met extra inlomsten. Krijg je het jaar eeop gweoon terug van de fiscus
Of bij Goldman Sachs werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Dat is gewoon een kwestie van heel veel geluk hebben.
Voor 94 miljoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij gaat nu voor de Spaanse hapjes had ik al begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |