quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk
Nee, was ook totaal niet in het nieuws dat de NS een actie had.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef kenkerlekker het volgende:
De website loopt altijd wat achter.
Geen klacht dus.
Enige actie die ik zag was met lekkere studentes die de chipkaart promootten (alsof je nog iets anders te kiezen hebt). Ik kon alleen geen domme vraag verzinnen om recht in haar zaadvragende ogen te kunnen turen (en nageilen in de trein)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, was ook totaal niet in het nieuws dat de NS een actie had.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
TS wel, daarom neemt ie ook slaappillen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Goeie grap, heb in bed gescheten van het lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
TS wel, daarom neemt ie ook slaappillen.
Volgende keer over het balkon schijten voor weer 'n lueken topic aub.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:55 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Goeie grap, heb in bed gescheten van het lachen [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:52 schreef kenkerlekker het volgende:
[..]
Enige actie die ik zag was met lekkere studentes die de chipkaart promootten (alsof je nog iets anders te kiezen hebt). Ik kon alleen geen domme vraag verzinnen om recht in haar zaadvragende ogen te kunnen turen (en nageilen in de trein)
Ja lekker ook omdat je achteraf bijna nooit naar het station terug gaat om na te gaan of je inderdaad niet bent uitgecheckt. En na verloop van tijd Heb je toch geen poot om op te staan omdat je toch maar uit had moeten checken volgens ns. En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef kenkerlekker het volgende:
De website loopt altijd wat achter.
Geen klacht dus.
Ik vind 02:11 een prima tijd om je hier druk over te maken inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja lekker ook omdat je achteraf bijna nooit naar het station terug gaat om na te gaan of je inderdaad niet bent uitgecheckt. En na verloop van tijd Heb je toch geen poot om op te staan omdat je toch maar uit had moeten checken volgens ns. En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.
Het gaat wel over 1/12e deel van 29,- euro ja!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik vind 02:11 een prima tijd om je hier druk over te maken inderdaad
Normale mensen maken zich niet druk om 2 euro inderdaad. Daar profiteren ze maximaal van. Als iedere reiziger terug gaat vragen waar hij recht op heeft dan worden ze ongetwijfeld zenuwachtig en zullen de tarieven wel weer omhoog gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef Pluckie het volgende:
Zwaar onterechte klacht. (Al was dat alleen al vanwege TS).
Als dat Pietje Ongeduld nu even een paar uur wacht nadat zijn reis is afgelopen, staat het straks keurig in zijn reishistorie.
En je druk maken om iets van 2 euro nog wat. Ben je dan een pauper of niet jatoch !
Als het daadwerkelijk over 29 euro gaat en je hebt niet uitgecheckt wordt er toch maar 20 euro afgeschreven, dus dat zou financieel nog beter zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat wel over 1/12e deel van 29,- euro ja!
Abo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk over 29 euro gaat en je hebt niet uitgecheckt wordt er toch maar 20 euro afgeschreven, dus dat zou financieel nog beter zijn.
Ezelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:03 schreef timmmmm het volgende:
Dus, Rotterdammers, ik vind het spijtig dat jullie nietsvermoedend de deur uitstappen en ineens geconfronteerd worden met de lelijkste vieze oude man die jullie ooit gezien hebben, maar de NS heeft er alles aan gedaan om vogeltjesdans buite te houden!
Omthoudt dit, volgende keer als je op NS loopt te kankeren. Die hebben hun eigen personeel een half uur langer blootgesteld aan dat gedrocht om jullie veilig te houden.
RIP aan de nabestaanden
Met abo hoef je toch niet in en uit te checken?quote:
Met andere woorden, NS mag maar blijven aankloten zonder consequenties? Als het geen abo was maar een gewoon kaartje, had ik de helft van de ritprijs terug kunnen vorderen. En het zijn hun eigen regels, dus wat nou tarieven omhoog. De NS verdient meer dan genoeg aan haar reizigers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Normale mensen maken zich niet druk om 2 euro inderdaad. Daar profiteren ze maximaal van. Als iedere reiziger terug gaat vragen waar hij recht op heeft dan worden ze ongetwijfeld zenuwachtig en zullen de tarieven wel weer omhoog gaan.
Jawel. Op sommige stations staan controleurs en die laten je het perron niet op zonder dat je bent ingecheckt, maakt niet uit wat je hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met abo hoef je toch niet in en uit te checken?
Mijn jaartraject abo opent alleen gesloten poortjes, niks inchecken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel. Op sommige stations staan controleurs en die laten je het perron niet op zonder dat je bent ingecheckt, maakt niet uit wat je hebt.
En op bijvoorbeeld Eindhoven kom je het perron niet op als je niet bent ingecheckt. Zelfs niet als je bv in Sittard bent ingecheckt en naar Eindhoven reist, en dan weer terug wilt. Nee, eerst uitchecken en dan weer incheckenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn jaartraject abo opent alleen gesloten poortjes, niks inchecken.
Over het eerste deel, je kent de NS nu wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met andere woorden, NS mag maar blijven aankloten zonder consequenties? Als het geen abo was maar een gewoon kaartje, had ik de helft van de ritprijs terug kunnen vorderen. En het zijn hun eigen regels, dus wat nou tarieven omhoog. De NS verdient meer dan genoeg aan haar reizigers.
Daarbij is een principe van me dat ik niet zomaar al het gekloot van NS slik. Ik heb in Rotterdam 20 minuten stilgestaan, zonder enige communicatie, zonder ook maar een bericht uit de speakers. Toen mensen uit wilden stappen om een andere trein te nemen konden de deuren niet openDaarna op het traject Eindhoven-Sittard alsnog een 10 minuten vertraging. En dan zou een paar euro teveel compensatie zijn?
Sla de site er op na...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En op bijvoorbeeld Eindhoven kom je het perron niet op als je niet bent ingecheckt. Zelfs niet als je bv in Sittard bent ingecheckt en naar Eindhoven reist, en dan weer terug wilt. Nee, eerst uitchecken en dan weer inchecken
Alle reden te meer om ze er niet mee weg te laten komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Over het eerste deel, je kent de NS nu wel zo'n beetje.
Eigenlijk gaat dat ook op voor de rest van je post, communicatief zijn ze al jaren erg zwak als er dingen misgaan.
Dat is zeer wel mogelijk, maar toch overkomt me dit regelmatig. Ik begin het bewakingspersoneel zelfs al te kennen.quote:
Overigens gaat dit bij mijn nieuwe abo niet meer op over een jaar. En verslechteren de voorwaarden nog ergerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is zeer wel mogelijk, maar toch overkomt me dit regelmatig. Ik begin het bewakingspersoneel zelfs al te kennen.
Kut die van mij gaat verlopen die had ik toen aangevraagd voor het symbolische bedrag van 1 cent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef trovey het volgende:
Een OV-chipkaart bestellen was vanmiddag al een complete bevalling....het gebruik zal niet veel beter zijn...denk ik.
Ook handig dat de medewerkers van de klantenservice van de NS niet weten dat ze zelf een actie hebben op hun website voor een extra goedkope kaart, moet je hun de link geven.
Kom dan.quote:
Zeer jammer dat dit ons bestolen is. In Duitsland werken de spoordiensten veel beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit dus.
Niet gewoon met een papieren treinkaartje reizen.
Net gekeken, en nee. Als ik zin heb zal ik die klanten'service' wel weer eens bellen, want emailen kan natuurlijk niet. Nee, het moet de reiziger geld kosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:34 schreef essnhills het volgende:
Het zou inmiddels op de site moeten staan, dat duurt altijd een paar uur.
Maar alleen die naar het oosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zeer jammer dat dit ons bestolen is. In Duitsland werken de spoordiensten veel beter.
Is om de drempel te vergroten om dan ook maar contact op te nemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net gekeken, en nee. Als ik zin heb zal ik die klanten'service' wel weer eens bellen, want emailen kan natuurlijk niet. Nee, het moet de reiziger geld kosten.
Uiteraard, en des te meer wordt het een principe om daar tegen in het geweer te komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is om de drempel te vergroten om dan ook maar contact op te nemen.
Daarom zeg ik Nederland moet met een dag komen waarop we gewoon allemaal niet de trein pakken dan voelen ze het in de pockets. Als je een week geen gebruik maakt van de trein dan zien ze de kosten stijgen... Dan draaien ze geen winst. We moeten ze het keihard laten voelen. Ze spelen gewoon met ons geld en kopen een fyra etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard, en des te meer wordt het een principe om daar tegen in het geweer te komen.
De automaat leest je OV-chipkaart uit. De website raadpleegt een database die niet realtime wordt bijgewerkt. Het is niet ongewoon dat de verwerking van je reisgegevens zo lang duurt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.
http://www.ns.nl/reiziger(...)chipkaart-actie.htmlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kut die van mij gaat verlopen die had ik toen aangevraagd voor het symbolische bedrag van 1 cent.
Heb je die link nog dan vraag ik een goedkope aan. Anders laat ik het zitten ik ga dus echt geen 7.50 geven voor een kaart.
Doe me een lolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:00 schreef Tochjo het volgende:
[..]
De automaat leest je OV-chipkaart uit. De website raadpleegt een database die niet realtime wordt bijgewerkt. Het is niet ongewoon dat de verwerking van je reisgegevens zo lang duurt.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe jij vindt dat het moet werken, ik vertel je hoe het in de praktijk werkt. Wat je verder met die informatie doet, is geheel aan jou. En het kan zomaar 24 uur duren voordat die gegevens zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe me een lolAlle pinbetalingen geschieden zowat realtime, en dan zou dat met die kaart niet kunnen? Lijkt me toch niet zo moeilijk, hoe denk je dat DWH's werken.
En daarbij, het staat er nog steeds niet op.
Toen ik vorige week de klantenservice belde kreeg ik verkeerde info omdat daar studentjes zitten na een cursusje van een ochtendje.quote:
En ik zeg je dat dat nergens op slaat. Elke pinbetaling word zowat realtime verwerkt. En daar zijn er veel meer van dan in- en uitcheckacties. Kwestie van een fatsoenlijk ingerichte oracle server, daar is buffering helemaal niet voor nodig. Dus als dat niet kan, is dat net zo goed een ontwerpfout van de NS.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:10 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe jij vindt dat het moet werken, ik vertel je hoe het in de praktijk werkt. Wat je verder met die informatie doet, is geheel aan jou. En het kan zomaar 24 uur duren voordat die gegevens zichtbaar zijn.
Verbaast je dat nou van een bedrijf dat liever genoegzaam toekijkt hoe haar klanten in de gore rotzooi zitten dan dat ze hun conducteurs een rol KOMO meegeven?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik vorige week de klantenservice belde kreeg ik verkeerde info omdat daar studentjes zitten na een cursusje van een ochtendje.
Legio redenen te bedenken om NIET voor Oracle te kiezen, ontwerpfout lijkt me wat kort door de bocht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik zeg je dat dat nergens op slaat. Elke pinbetaling word zowat realtime verwerkt. En daar zijn er veel meer van dan in- en uitcheckacties. Kwestie van een fatsoenlijk ingerichte oracle server, daar is buffering helemaal niet voor nodig. Dus als dat niet kan, is dat net zo goed een ontwerpfout van de NS.
Voor mijn part laten ze access draaien op een overgeklokte Wii, als het maar werkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Legio redenen te bedenken om NIET voor Oracle te kiezen, ontwerpfout lijkt me wat kort door de bocht.
Voor mijn part heffen ze die hele NS club op en geven ze iedereen subsidie op de auto. Het is echt niet te geloven, elk normaal; niet door de staat gesubsidieerde club zou al omgevallen zijn maar de NS voelt de druk niet zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor mijn part laten ze access draaien op een overgeklokte Wii, als het maar werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |