abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142195541
Ik vandaag zo naar rotterdam. Dit wegens dat ik even in rotterdam wilde zijn. Keurig alles in en uitgecheckt, en op de terugweg ook. Nou ja nadat we 20 minuten vertraging hadden gehad omdat 'het achterste treinstel problemen had'. Al met al had ik richting sittard meer dan een hal uur vertraging. Ik weet dat ik daar geld van terugkrijg, dus ik uitchecken. Nog speciaal op gelet, en inderdaad gaf het display de dubbele tuut en de melding 'u bent uitgecheckt graag tot ziens gr gr' weer.

Dus thuis ik zo vol verwachting mijn claim in proberen in te dienen. Wat staat er bij mijn terugreis, uiteraard weer de reis waarop ik vertraging had? U HEEFT NIET UITGECHECKT BIJ NS. Ik had er nog speciaal op gelet, en het apparaat zei dat ik wel uitgecheckt was. Wel heel toevallig dat dit met een vertragingsreis gebeurt, he?

Met andere woorden, NS pwnt mij hardhandig van voren en van achter zodat ik niet meer weet of ik een mannetje of een vrouwtje ben en noopt mij om zometeen naar datzelfde kutstation terug te rijden om dat op een kaartautomaat te controleren.

Klacht: NS naait haar klanten, en niet zo'n beetje ook.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:39:42 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_142195584
Sowieso spoorknorren :') !
Tics van je petten.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:40:03 #3
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_142195597
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:41:25 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_142195645
Tevens: de randstad :') Dat is vragen om problemen.
Tics van je petten.
pi_142195659
In- en uitchecken.. :')
pi_142195678
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk :)
pi_142195684
Een OV-chipkaart bestellen was vanmiddag al een complete bevalling :r ....het gebruik zal niet veel beter zijn...denk ik. :X Ook handig dat de medewerkers van de klantenservice van de NS niet weten dat ze zelf een actie hebben op hun website voor een extra goedkope kaart, moet je hun de link geven. :|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142195690
De website loopt altijd wat achter.

Geen klacht dus.
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
pi_142195736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef kenkerlekker het volgende:
De website loopt altijd wat achter.

Geen klacht dus.
Nee, was ook totaal niet in het nieuws dat de NS een actie had. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:52:29 #10
412588 kenkerlekker
tem de sletten
pi_142195889
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, was ook totaal niet in het nieuws dat de NS een actie had. :')
Enige actie die ik zag was met lekkere studentes die de chipkaart promootten (alsof je nog iets anders te kiezen hebt). Ik kon alleen geen domme vraag verzinnen om recht in haar zaadvragende ogen te kunnen turen (en nageilen in de trein) :')
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
pi_142195899
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:54:26 #12
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_142195940
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk :)
TS wel, daarom neemt ie ook slaappillen.
Hallon!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:55:28 #13
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_142195960
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:54 schreef BlueMage het volgende:

[..]

TS wel, daarom neemt ie ook slaappillen.
Goeie grap, heb in bed gescheten van het lachen
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:56:14 #14
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_142195978
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:55 schreef Zeetakje het volgende:

[..]

Goeie grap, heb in bed gescheten van het lachen [ link | afbeelding ]
Volgende keer over het balkon schijten voor weer 'n lueken topic aub. :{w
Hallon!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:00:17 #15
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142196086
NS naait haar klanten?
Nigga say whut? Hello, dit is toch anno 2014 allang breed en bij iedereen bekend.

NS is een kk bedrijf en probeer zo weinig mogelijk er mee te reizen want altijd gekanker en gekloot ermee en zo meer mensen.

NS klachen altijd teregt! ^O^
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:06:02 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142196234
Net bij de kaart automaat in sittard geweest en daar de transacties opgevraagd. Foto van gemaakt. En ja daar ben ik inderdaad keurig uitgecheckt. Waarvan ns.nl dus zegt dat het niet zo is :r

Kan ik weer via allerlei kut manieren mijn gelijk proberen te halen omdat je de ns niet rechtstreeks kunt mailen :r
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142196269
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:52 schreef kenkerlekker het volgende:

[..]

Enige actie die ik zag was met lekkere studentes die de chipkaart promootten (alsof je nog iets anders te kiezen hebt). Ik kon alleen geen domme vraag verzinnen om recht in haar zaadvragende ogen te kunnen turen (en nageilen in de trein) :')
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:09:19 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142196294
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef kenkerlekker het volgende:
De website loopt altijd wat achter.

Geen klacht dus.
Ja lekker ook omdat je achteraf bijna nooit naar het station terug gaat om na te gaan of je inderdaad niet bent uitgecheckt. En na verloop van tijd Heb je toch geen poot om op te staan omdat je toch maar uit had moeten checken volgens ns. En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 02:11:24 #19
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_142196335
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja lekker ook omdat je achteraf bijna nooit naar het station terug gaat om na te gaan of je inderdaad niet bent uitgecheckt. En na verloop van tijd Heb je toch geen poot om op te staan omdat je toch maar uit had moeten checken volgens ns. En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.
Ik vind 02:11 een prima tijd om je hier druk over te maken inderdaad :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 06:02:03 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142198183
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef Zeetakje het volgende:

[..]

Ik vind 02:11 een prima tijd om je hier druk over te maken inderdaad :)
Het gaat wel over 1/12e deel van 29,- euro ja! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142198205
Zwaar onterechte klacht. (Al was dat alleen al vanwege TS).
Als dat Pietje Ongeduld nu even een paar uur wacht nadat zijn reis is afgelopen, staat het straks keurig in zijn reishistorie.

En je druk maken om iets van 2 euro nog wat. Ben je dan een pauper of niet jatoch !
pi_142198525
Terechte klacht. NS is gewoon een kutbedrijf. Ze maken de klantenservice expres zo achterlijk dat er geen hond gebruik van wil maken.
  Forum Admin zaterdag 12 juli 2014 @ 08:31:50 #23
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142198714
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef Pluckie het volgende:
Zwaar onterechte klacht. (Al was dat alleen al vanwege TS).
Als dat Pietje Ongeduld nu even een paar uur wacht nadat zijn reis is afgelopen, staat het straks keurig in zijn reishistorie.

En je druk maken om iets van 2 euro nog wat. Ben je dan een pauper of niet jatoch !
Normale mensen maken zich niet druk om 2 euro inderdaad. Daar profiteren ze maximaal van. Als iedere reiziger terug gaat vragen waar hij recht op heeft dan worden ze ongetwijfeld zenuwachtig en zullen de tarieven wel weer omhoog gaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:03:30 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142198911
Dus, Rotterdammers, ik vind het spijtig dat jullie nietsvermoedend de deur uitstappen en ineens geconfronteerd worden met de lelijkste vieze oude man die jullie ooit gezien hebben, maar de NS heeft er alles aan gedaan om vogeltjesdans buite te houden!

Omthoudt dit, volgende keer als je op NS loopt te kankeren. Die hebben hun eigen personeel een half uur langer blootgesteld aan dat gedrocht om jullie veilig te houden.

RIP aan de nabestaanden
Laffe huichelaar
pi_142198980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
In- en uitchecken.. :')
Dit dus.

Niet gewoon met een papieren treinkaartje reizen. :')
pi_142198983
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 06:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het gaat wel over 1/12e deel van 29,- euro ja! :(
Als het daadwerkelijk over 29 euro gaat en je hebt niet uitgecheckt wordt er toch maar 20 euro afgeschreven, dus dat zou financieel nog beter zijn.
pi_142199001
Sittard :')
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:01:53 #28
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199508
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als het daadwerkelijk over 29 euro gaat en je hebt niet uitgecheckt wordt er toch maar 20 euro afgeschreven, dus dat zou financieel nog beter zijn.
Abo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:03:11 #29
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199525
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:03 schreef timmmmm het volgende:
Dus, Rotterdammers, ik vind het spijtig dat jullie nietsvermoedend de deur uitstappen en ineens geconfronteerd worden met de lelijkste vieze oude man die jullie ooit gezien hebben, maar de NS heeft er alles aan gedaan om vogeltjesdans buite te houden!

Omthoudt dit, volgende keer als je op NS loopt te kankeren. Die hebben hun eigen personeel een half uur langer blootgesteld aan dat gedrocht om jullie veilig te houden.

RIP aan de nabestaanden
Ezel :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin zaterdag 12 juli 2014 @ 10:05:01 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142199548
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Abo.
Met abo hoef je toch niet in en uit te checken?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:07:06 #31
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:31 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Normale mensen maken zich niet druk om 2 euro inderdaad. Daar profiteren ze maximaal van. Als iedere reiziger terug gaat vragen waar hij recht op heeft dan worden ze ongetwijfeld zenuwachtig en zullen de tarieven wel weer omhoog gaan.
Met andere woorden, NS mag maar blijven aankloten zonder consequenties? Als het geen abo was maar een gewoon kaartje, had ik de helft van de ritprijs terug kunnen vorderen. En het zijn hun eigen regels, dus wat nou tarieven omhoog. De NS verdient meer dan genoeg aan haar reizigers.

Daarbij is een principe van me dat ik niet zomaar al het gekloot van NS slik. Ik heb in Rotterdam 20 minuten stilgestaan, zonder enige communicatie, zonder ook maar een bericht uit de speakers. Toen mensen uit wilden stappen om een andere trein te nemen konden de deuren niet open :') Daarna op het traject Eindhoven-Sittard alsnog een 10 minuten vertraging. En dan zou een paar euro teveel compensatie zijn?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:08:43 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199591
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Met abo hoef je toch niet in en uit te checken?
Jawel. Op sommige stations staan controleurs en die laten je het perron niet op zonder dat je bent ingecheckt, maakt niet uit wat je hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin zaterdag 12 juli 2014 @ 10:11:27 #33
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142199623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jawel. Op sommige stations staan controleurs en die laten je het perron niet op zonder dat je bent ingecheckt, maakt niet uit wat je hebt.
Mijn jaartraject abo opent alleen gesloten poortjes, niks inchecken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:13:32 #34
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199650
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:11 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mijn jaartraject abo opent alleen gesloten poortjes, niks inchecken.
En op bijvoorbeeld Eindhoven kom je het perron niet op als je niet bent ingecheckt. Zelfs niet als je bv in Sittard bent ingecheckt en naar Eindhoven reist, en dan weer terug wilt. Nee, eerst uitchecken en dan weer inchecken 8)7

Het is compleet onlogisch want abo = betaald voor je reis, maar die knipteurs willen toch dat je overal in- en uitcheckt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin zaterdag 12 juli 2014 @ 10:14:21 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142199662
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Met andere woorden, NS mag maar blijven aankloten zonder consequenties? Als het geen abo was maar een gewoon kaartje, had ik de helft van de ritprijs terug kunnen vorderen. En het zijn hun eigen regels, dus wat nou tarieven omhoog. De NS verdient meer dan genoeg aan haar reizigers.

Daarbij is een principe van me dat ik niet zomaar al het gekloot van NS slik. Ik heb in Rotterdam 20 minuten stilgestaan, zonder enige communicatie, zonder ook maar een bericht uit de speakers. Toen mensen uit wilden stappen om een andere trein te nemen konden de deuren niet open :') Daarna op het traject Eindhoven-Sittard alsnog een 10 minuten vertraging. En dan zou een paar euro teveel compensatie zijn?
Over het eerste deel, je kent de NS nu wel zo'n beetje.

Eigenlijk gaat dat ook op voor de rest van je post, communicatief zijn ze al jaren erg zwak als er dingen misgaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zaterdag 12 juli 2014 @ 10:15:02 #36
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142199668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En op bijvoorbeeld Eindhoven kom je het perron niet op als je niet bent ingecheckt. Zelfs niet als je bv in Sittard bent ingecheckt en naar Eindhoven reist, en dan weer terug wilt. Nee, eerst uitchecken en dan weer inchecken 8)7
Sla de site er op na...
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:15:35 #37
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199677
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:14 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Over het eerste deel, je kent de NS nu wel zo'n beetje.

Eigenlijk gaat dat ook op voor de rest van je post, communicatief zijn ze al jaren erg zwak als er dingen misgaan.
Alle reden te meer om ze er niet mee weg te laten komen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:16:32 #38
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142199697
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Sla de site er op na...
Dat is zeer wel mogelijk, maar toch overkomt me dit regelmatig. Ik begin het bewakingspersoneel zelfs al te kennen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142199723
Ugh, ik had altijd een abbonement, maar ze gaan die OV-Chipkaarten forceren. Abbonementen mogen blijkbaar niet meer want..De NS houd van met mensen fucken? Ik weet het niet. -_-
  Forum Admin zaterdag 12 juli 2014 @ 10:20:19 #40
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142199750
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is zeer wel mogelijk, maar toch overkomt me dit regelmatig. Ik begin het bewakingspersoneel zelfs al te kennen.
Overigens gaat dit bij mijn nieuwe abo niet meer op over een jaar. En verslechteren de voorwaarden nog erger :( dan maar met de auto.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_142199859
Zeer gegronde klacht, de NS is een schande voor Nederland.

De enkele keer dat ik met dat kanker OV ben geweest natuurlijk vergeten uit te checken. Voor een ritje 20 euro moeten betalen dat anders 3 euro kostte.

Nou dan komt het, je kunt claimen. En hoe.

Bel de veel te dure klantengeenservice, na 15 euro aan onzin duidelijk hoe je het geld terug kunt vragen

Eerst moet je een NS account aanmaken waarbij je al je prive info tot aan interesses toe moet opgeven.

Dan komt het meest schandalige, je moet je OV chipkaart koppelen. Dat wil zeggnen: ga naar huis, vul je nummer in, ga naar het station en haal de bestelling op, ga naar huis en regel de rest. Zeer omslachtig en achterlijk.

Maargoed geld is geld en wilde het ook niet zomaar op de rekening van de NS storten, dus ik naar die kutautomaat: geen bestelling.

Dus weer naar huis, weer 15 euro kwijt aan klantenservice: ja er was een storing moet je maar een andere keer weer proberen.

Dus na 2x heen en weer naar het station en wel en geen bestellingen en andere onzin dan uiteindelijk 10 euro betaald aan klantenservice om die 20 euro terug te krijgen.

NS ik walg van ze, en wie niet. Monopolistische ambtenarij daar, zum kotzen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:30:20 #42
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_142199892
Bel de klantenservice...
pi_142199960
Het zou inmiddels op de site moeten staan, dat duurt altijd een paar uur.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:34:55 #44
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142199964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef trovey het volgende:
Een OV-chipkaart bestellen was vanmiddag al een complete bevalling :r ....het gebruik zal niet veel beter zijn...denk ik. :X Ook handig dat de medewerkers van de klantenservice van de NS niet weten dat ze zelf een actie hebben op hun website voor een extra goedkope kaart, moet je hun de link geven. :|W
Kut die van mij gaat verlopen die had ik toen aangevraagd voor het symbolische bedrag van 1 cent.

Heb je die link nog dan vraag ik een goedkope aan. Anders laat ik het zitten ik ga dus echt geen 7.50 geven voor een kaart.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:36:52 #45
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142199998
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:13 schreef Tem het volgende:
Sittard :')
Kom dan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:38:08 #46
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142200020
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:11 schreef Socios het volgende:

[..]

Dit dus.

Niet gewoon met een papieren treinkaartje reizen. :')
Zeer jammer dat dit ons bestolen is. In Duitsland werken de spoordiensten veel beter.

Waarom gaan we gewoon niet staken? Een dag kiezen waarop niemand de trein pakt. Als heel Nederland dat doet voor een dag of 2 dan krabbelen ze wel terug.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:40:01 #47
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200049
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:34 schreef essnhills het volgende:
Het zou inmiddels op de site moeten staan, dat duurt altijd een paar uur.
Net gekeken, en nee. Als ik zin heb zal ik die klanten'service' wel weer eens bellen, want emailen kan natuurlijk niet. Nee, het moet de reiziger geld kosten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:40:48 #48
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200057
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zeer jammer dat dit ons bestolen is. In Duitsland werken de spoordiensten veel beter.
Maar alleen die naar het oosten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:41:16 #49
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142200063
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Net gekeken, en nee. Als ik zin heb zal ik die klanten'service' wel weer eens bellen, want emailen kan natuurlijk niet. Nee, het moet de reiziger geld kosten.
Is om de drempel te vergroten om dan ook maar contact op te nemen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:42:06 #50
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Is om de drempel te vergroten om dan ook maar contact op te nemen.
Uiteraard, en des te meer wordt het een principe om daar tegen in het geweer te komen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:43:09 #51
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142200096
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Uiteraard, en des te meer wordt het een principe om daar tegen in het geweer te komen.
Daarom zeg ik Nederland moet met een dag komen waarop we gewoon allemaal niet de trein pakken dan voelen ze het in de pockets. Als je een week geen gebruik maakt van de trein dan zien ze de kosten stijgen... Dan draaien ze geen winst. We moeten ze het keihard laten voelen. Ze spelen gewoon met ons geld en kopen een fyra etc. :') Stelletje idioten. Kut chipkaart kost ook 7.50 om te verlengen of zo. Wtf man, wtf! Alsof id kaarten etc al niet kut waren.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142200359
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.
De automaat leest je OV-chipkaart uit. De website raadpleegt een database die niet realtime wordt bijgewerkt. Het is niet ongewoon dat de verwerking van je reisgegevens zo lang duurt.
pi_142200486
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:34 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kut die van mij gaat verlopen die had ik toen aangevraagd voor het symbolische bedrag van 1 cent.

Heb je die link nog dan vraag ik een goedkope aan. Anders laat ik het zitten ik ga dus echt geen 7.50 geven voor een kaart.
http://www.ns.nl/reiziger(...)chipkaart-actie.html
:P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:09:10 #54
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:00 schreef Tochjo het volgende:

[..]

De automaat leest je OV-chipkaart uit. De website raadpleegt een database die niet realtime wordt bijgewerkt. Het is niet ongewoon dat de verwerking van je reisgegevens zo lang duurt.
Doe me een lol :') Alle pinbetalingen geschieden zowat realtime, en dan zou dat met die kaart niet kunnen? Lijkt me toch niet zo moeilijk, hoe denk je dat DWH's werken.

En daarbij, het staat er nog steeds niet op.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142200537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Doe me een lol :') Alle pinbetalingen geschieden zowat realtime, en dan zou dat met die kaart niet kunnen? Lijkt me toch niet zo moeilijk, hoe denk je dat DWH's werken.

En daarbij, het staat er nog steeds niet op.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe jij vindt dat het moet werken, ik vertel je hoe het in de praktijk werkt. Wat je verder met die informatie doet, is geheel aan jou. En het kan zomaar 24 uur duren voordat die gegevens zichtbaar zijn.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:11:20 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200558
Overigens zijn niet alleen reizigers de lul, maar ook als je iemand wilt uitzwaaien op het perron, mee wilt helpen de bagage te dragen of gewoon door het station heen wilt lopen gewoon omdat dat korter is, heb je een chipkaart nodig met minimaal 16,-.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142200567
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bel de klantenservice...
Toen ik vorige week de klantenservice belde kreeg ik verkeerde info omdat daar studentjes zitten na een cursusje van een ochtendje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:14:48 #58
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200618
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:10 schreef Tochjo het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe jij vindt dat het moet werken, ik vertel je hoe het in de praktijk werkt. Wat je verder met die informatie doet, is geheel aan jou. En het kan zomaar 24 uur duren voordat die gegevens zichtbaar zijn.
En ik zeg je dat dat nergens op slaat. Elke pinbetaling word zowat realtime verwerkt. En daar zijn er veel meer van dan in- en uitcheckacties. Kwestie van een fatsoenlijk ingerichte oracle server, daar is buffering helemaal niet voor nodig. Dus als dat niet kan, is dat net zo goed een ontwerpfout van de NS.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:16:46 #59
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142200651
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik vorige week de klantenservice belde kreeg ik verkeerde info omdat daar studentjes zitten na een cursusje van een ochtendje.
Verbaast je dat nou van een bedrijf dat liever genoegzaam toekijkt hoe haar klanten in de gore rotzooi zitten dan dat ze hun conducteurs een rol KOMO meegeven?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142201059
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En ik zeg je dat dat nergens op slaat. Elke pinbetaling word zowat realtime verwerkt. En daar zijn er veel meer van dan in- en uitcheckacties. Kwestie van een fatsoenlijk ingerichte oracle server, daar is buffering helemaal niet voor nodig. Dus als dat niet kan, is dat net zo goed een ontwerpfout van de NS.
Legio redenen te bedenken om NIET voor Oracle te kiezen, ontwerpfout lijkt me wat kort door de bocht.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2014 @ 11:49:03 #61
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_142201174
Het kan erger. Ik moest voor een afspraak in Arnhem zijn afgelopen donderdag. Met mn fucking brakke kop uit m'n bed naar het station hier in de stad, netjes op tijd. Wat denk je? Geen trein. Niets te vinden in de app wat betreft storing, niets omgeroepen, niets op de borden. Volgende trein kwam ook niet, de derde ook niet. Zo ben je dan een uur verder.

Toen m'n afspraak maar afgezegd, op m'n fiets gestapt en richting huis gefietst om mijn auto te pakken richting kantoor.

Geen recht op vergoeding, want ik heb op hetzelfde station in- en uitgecheckt. Er is echter best wel wat economische schade (1,5* mijn uurtarief bijvoorbeeld).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:52:14 #62
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142201226
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Legio redenen te bedenken om NIET voor Oracle te kiezen, ontwerpfout lijkt me wat kort door de bocht.
Voor mijn part laten ze access draaien op een overgeklokte Wii, als het maar werkt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_142202285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Voor mijn part laten ze access draaien op een overgeklokte Wii, als het maar werkt.
Voor mijn part heffen ze die hele NS club op en geven ze iedereen subsidie op de auto. Het is echt niet te geloven, elk normaal; niet door de staat gesubsidieerde club zou al omgevallen zijn maar de NS voelt de druk niet zo.

Laatst had ik alle moed bijeen verzameld om een dalvoordeelkaart of zoiets te kopen. Loop je daar kaartverkoop binnen zit daar zo'n ouwe tamme kale zak sudoku's te doen achter de highspeed balie, en een rij van 30 man voor de andere balie.

Vraag ik aan die kerel, kun jij mij niet even meehelpen je collega heeft werk voor 10? Nee, meneer had daar de apparatuur niet voor. Efficiëntie bij de NS ontbreekt voor de 100%, ambtenarij pur sang.

Ben natuurlijk onverrichter zake weer naar huis gegaan, ik ga daar niet een half uur in de rij staan terwijl er zo'n kneus puzzeltjes aan het oplossen is.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:18:45 #64
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_142203216
Tja, en het aantal "jammerdanners" en "umoetnietbijmijzijners" is ook niet van de lucht.

Laatst hadden ze ook twee uur van tevoren de laatste trein vanuit utrecht even een kwartier vervroegd. Sta je dan te wachten op een trein die al weg is. Heb ik godverdomme de hele nacht op schiphol kunnen doorbrengen omdat dat te verkiezen valt boven wegvriezen op een tochtig station.

Of dat de laatste bus (want natuurlijk weer werkzaamheden) je niet afzet bij de trein, maar doorrijdt naar het volgende station waardoor je er als je bent uitgestapt en die bus allang weer wegrijdt dat er geen trein meer is om half 2 's nachts. Geen communicatie, niks. Dankjewel NS.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')