quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk
Nee, was ook totaal niet in het nieuws dat de NS een actie had.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef kenkerlekker het volgende:
De website loopt altijd wat achter.
Geen klacht dus.
Enige actie die ik zag was met lekkere studentes die de chipkaart promootten (alsof je nog iets anders te kiezen hebt). Ik kon alleen geen domme vraag verzinnen om recht in haar zaadvragende ogen te kunnen turen (en nageilen in de trein)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, was ook totaal niet in het nieuws dat de NS een actie had.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
TS wel, daarom neemt ie ook slaappillen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Zeetakje het volgende:
Goeie grap, heb in bed gescheten van het lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
TS wel, daarom neemt ie ook slaappillen.
Volgende keer over het balkon schijten voor weer 'n lueken topic aub.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:55 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Goeie grap, heb in bed gescheten van het lachen [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:52 schreef kenkerlekker het volgende:
[..]
Enige actie die ik zag was met lekkere studentes die de chipkaart promootten (alsof je nog iets anders te kiezen hebt). Ik kon alleen geen domme vraag verzinnen om recht in haar zaadvragende ogen te kunnen turen (en nageilen in de trein)
Ja lekker ook omdat je achteraf bijna nooit naar het station terug gaat om na te gaan of je inderdaad niet bent uitgecheckt. En na verloop van tijd Heb je toch geen poot om op te staan omdat je toch maar uit had moeten checken volgens ns. En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef kenkerlekker het volgende:
De website loopt altijd wat achter.
Geen klacht dus.
Ik vind 02:11 een prima tijd om je hier druk over te maken inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja lekker ook omdat je achteraf bijna nooit naar het station terug gaat om na te gaan of je inderdaad niet bent uitgecheckt. En na verloop van tijd Heb je toch geen poot om op te staan omdat je toch maar uit had moeten checken volgens ns. En zowel de Kaartautomaat als de website benaderen dezelfde database, dus wat nou achter lopen.
Het gaat wel over 1/12e deel van 29,- euro ja!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik vind 02:11 een prima tijd om je hier druk over te maken inderdaad
Normale mensen maken zich niet druk om 2 euro inderdaad. Daar profiteren ze maximaal van. Als iedere reiziger terug gaat vragen waar hij recht op heeft dan worden ze ongetwijfeld zenuwachtig en zullen de tarieven wel weer omhoog gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:12 schreef Pluckie het volgende:
Zwaar onterechte klacht. (Al was dat alleen al vanwege TS).
Als dat Pietje Ongeduld nu even een paar uur wacht nadat zijn reis is afgelopen, staat het straks keurig in zijn reishistorie.
En je druk maken om iets van 2 euro nog wat. Ben je dan een pauper of niet jatoch !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |