dus jij beweert dat alle atomen hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Olie = atoom
Wij = atoom
Kabab = atoom
Allemaal zelfde.
Hadi lan. Ben hem zelf gaan halen. Heeft me echt veel moeite gekost.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet eens dankjewel zeggen dat ik 'm voor je heb gehaald
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan je niet geheel ongelijk geven, heb ze recentelijk ook allemaal verwijderd.
Bab lijkt ook beetje op baba...wat wel vader betekent. Wordt tenminste gebruikt als vader, vraag me af of 't wel arabisch is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bab betekent deur in het Arabisch (Irakees tenminste)
[..]
Fictie.
Kan niet, niemand heeft mijn pic
Zulke dingen moet je helemaal niet willen spellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe schrijf je precies 'hichoepoech'. Ik zeg nu zoals je het zegt.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus jij beweert dat alle atomen hetzelfde zijn?
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is babaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bab lijkt ook beetje op baba...wat wel vader betekend. Wordt tenminste gebruikt als vader, vraag me af of 't wel arabisch is.
Maar bab is "poort"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is baba
Wilde het ff googlen. Kon alleen niet vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je helemaal niet willen spellen
idd, halley is 10x lekkerderquote:
Je bent zelf een deurquote:
Ik zou je slaan danquote:
gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:34 schreef Slayage het volgende:
iemand hier last van gehad dit jaar?
[ afbeelding ]
Ja maar vader eigenlijk bay in 't Arabisch right? baba is meer zo'n overgenomen woord wat gewoon alleen voorkomt in dialecten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is baba
dat mag, als ik een deur wasquote:
ab (eb?) denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja maar vader eigenlijk bay in 't Arabisch right? baba is meer zo'n overgenomen woord wat gewoon alleen voorkomt in dialecten.
Baba in 't klassiek arabisch? Denk 't niet.
Ik ben 12, wat is ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ooit dit al gezien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |