Letterlijke vertaling:quote:
Je doet net of ik je heb uitgescholden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
op deze manier een discussie beginnen
Vanmiddag langs aanlokkelijke muffins gelopen, op het laatste moment gedacht, nee laat maar.quote:
als jij maar op stang gejaagd wordt vind ik alles bestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom je onzin praat zonder enige vorm van argumenten te leveren.
snap 'm alquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling:
Sak=hond
Bab=vader
Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas heb je geen foto's in je fobo.
mij kortzichtig noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je doet net of ik je heb uitgescholden.Ik heb er alleen een hekel aan wanneer mensen hun eigen kortzichtige opinie/visie als algemeen feit brengen.
Bülent abla...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
Omg... Deze man praat fijn en zo, maar ik kan niet meer luisteren, omdat zijn stem mij doet denken aan iemand.
Turken weten
Bab betekent deur in het Arabisch (Irakees tenminste)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling:
Sak=hond
Bab=vader
Fictie.quote:
Hoe schrijf je precies 'hichoepoech'. Ik zeg nu zoals je het zegt.quote:
dus jij beweert dat alle atomen hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Olie = atoom
Wij = atoom
Kabab = atoom
Allemaal zelfde.
Hadi lan. Ben hem zelf gaan halen. Heeft me echt veel moeite gekost.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet eens dankjewel zeggen dat ik 'm voor je heb gehaald
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan je niet geheel ongelijk geven, heb ze recentelijk ook allemaal verwijderd.
Bab lijkt ook beetje op baba...wat wel vader betekent. Wordt tenminste gebruikt als vader, vraag me af of 't wel arabisch is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bab betekent deur in het Arabisch (Irakees tenminste)
[..]
Fictie.
Kan niet, niemand heeft mijn pic
Zulke dingen moet je helemaal niet willen spellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe schrijf je precies 'hichoepoech'. Ik zeg nu zoals je het zegt.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus jij beweert dat alle atomen hetzelfde zijn?
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is babaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bab lijkt ook beetje op baba...wat wel vader betekend. Wordt tenminste gebruikt als vader, vraag me af of 't wel arabisch is.
Maar bab is "poort"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is baba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |