quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het even meezit dit jaar verhuizennieuwe internetproblemen krijgen
Ik hoop voor je dat je dan geen internet problemen meer hebt!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het even meezit dit jaar verhuizennieuwe internetproblemen krijgen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dan geen internet problemen meer hebt!
Kan me nog herinneren dat jij wilde draaien maar steeds gezeik had met internet bij moeders thuis.
Dan zou ik een kabel trekkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in ons nieuwe huis gaan we echt wel zorgen dat het wifi signaal overal komt en goed is.
beiden verslaafd aan internet
gohquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in ons nieuwe huis gaan we echt wel zorgen dat het wifi signaal overal komt en goed is.
voor draaien welquote:
overal kunnen zitten is toch wel handig (vooropgesteld dat je een laptop gebruikt)quote:
1e etage hier goed bereik, voor zolder heb ik een rangeextenderquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor draaien wel
niet voor beetje random fokken in de tuin ofzo
nu hebben we op t balkon al haast geen bereik meer
Daar is wireless voorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overal kunnen zitten is toch wel handig (vooropgesteld dat je een laptop gebruikt)
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wijn op.
het was kort doch heerlijk
fijne nacht peoples
Moet ik je nu laten gaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wijn op.
fijne nacht peoples
trustequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wijn op.
fijne nacht peoples
Voorlopig niet neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:25 schreef Carooltje79 het volgende:
I gotta let you go, No more sleepless night
Draaien via Wifi?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou toch bandbreedte genoeg moeten zijn tegenwoordig?quote:
Ik heb geen idee. Ik iig zou het risico niet willen lopen gezien haar stotter geschiedenis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou toch bandbreedte genoeg moeten zijn tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |