In Soviet Russia, Ukraine visits youquote:Op donderdag 17 juli 2014 06:35 schreef Tinuviel het volgende:
HT klinkt goed: lijkt me erg leuk en spannend. Ben nog nooit in oekraine geweest.
Eerder andersom: in Ukraine, Soviet Russia visits you!quote:Op donderdag 17 juli 2014 06:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In Soviet Russia, Ukraine visits you
Zijn er al foto's van het monsterquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedankt voor de succeswensen. Inmiddels ben ik in Oekraine, en dat schijnt het lastigste land van allemaal te zijn. De grensovergang duurde vrij lang, en morgen naar Slowakije waarschijnlijk weer. Maar het is natuurlijk wel een avontuur
. Wel leuk: een Oekrainse douanier liep naar onze auto, voelde even aan de decoratie met een serieus gezicht, pakt zijn telefoon, onderdrukt een glimlach en maakt snel even een foto om daarna weer over te gaan op de orde van de dag
Auto doet het tot nu toe prima. De enige gebreken tot nu toe waren een koplaml en remlicht dat niet altijd werkten, maar die heeft een bevriende monteur gefixt in ruil voor koffie. Beide keren had hij het eerder opgelost dan ik koffie voor hem had.
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 06:35 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Als je zo dichtbij zit, kom je even langs bij mij op kantoor? Gisteren heerlijk buiten gezeten op een terrasje voor de lunch en dus ook wat kleur gekregen.
HT klinkt goed: lijkt me erg leuk en spannend. Ben nog nooit in oekraine geweest.
Tevens goedemorgen.
Over bal gesproken, de broodjes bal gehakt zijn goed te doen.quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over bal gesproken, de broodjes bal gehakt zijn goed te doen.
Heb ik gisteren even getest, het hoogtepunt van de wedstrijd...
He wat?!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef MaJo het volgende:
Uit Nederland vertrokken vliegtuig van Malaysia Airlines boven Oekraïne uit de lucht geschotenAlle 295 inzittenden dood
![]()
Dit kan wel eens heel erg uit de hand lopen
dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:54 schreef MaJo het volgende:
Uit Nederland vertrokken vliegtuig van Malaysia Airlines boven Oekraïne uit de lucht geschotenAlle 295 inzittenden dood
![]()
Dit kan wel eens heel erg uit de hand lopen
dat lijkt me ook geen gezellige boel worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef iamredleader het volgende:
Hoorde het op de radio...
Nu op weg naar de Dam, pro-Israël manifestatie
Stationsplein in Haarlem, dus echt direct aan het station.quote:
Met die regio bedoel ik Oost-Oekraïne, daar zal geen weldenkend mens momenteel heen gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Etcetera het volgende:
HT zit in Oekraine
en wtf is er aan de hand in deze wereld. Gadverdamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |