Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NWS / Britse geheime dienst manipuleert facebook
Wat heb je in vredesnaam gepost![]()
hoop dat je dipje weer over isheb nog een paar keer gekeken maar FB laat echt niets zien
![]()
Bizarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.
Ik begrijp er echt niks van. Er komen verder gewoon reacties op dat bericht binnen.
Sterkte dan vandaag!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed. Vandaag is het 18 jaar geleden dat op Eindhoven een hercules neer is gestort met een muziekkorps aan boord. Meer dan 30 doden.
Waar ik 15 minuten nadat ik wakker ben gemaakt na een nachtdienst tussen in stond.
Nou ja, sterkte in ieder geval.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed. Vandaag is het 18 jaar geleden dat op Eindhoven een hercules neer is gestort met een muziekkorps aan boord. Meer dan 30 doden.
Waar ik 15 minuten nadat ik wakker ben gemaakt na een nachtdienst tussen in stond.
Ik ook niet. Kun je misschien eens de link sturen van dat bericht alleen?quote:
Ik denk dat het er aan ligt dat het een gedeeld bericht is geweest en de ander het ingesteld heeft qua privacy?quote:
Op FB refereer je naar iemand anders. Had je haar bericht gedeeld? Want dan kan het aan haar privacyinstellingen liggen dat wij jouw gedeelde bericht niet zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.
Ik begrijp er echt niks van. Er komen verder gewoon reacties op dat bericht binnen.
Inderdaad.quote:
Ja precies! Als zij als instelling heeft staan "alleen vrienden", dan kan zelfs als jij het deelt niemand anders dan háár vrienden (en jullie gemeenschappelijke vrienden, natuurlijk) het zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op FB refereer je naar iemand anders. Had je haar bericht gedeeld? Want dan kan het aan haar privacyinstellingen liggen dat wij jouw gedeelde bericht niet zien.
Absoluut, maar als je denkt dat je dan iets deelt waarvan je verwacht dat iedereen dan ook kan zien, en dat is niet zo, dan krijg je dit soort dingen. Dat kan echt beter volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah iedereen heeft toch goed recht om te beslissen wie wag mag zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |