Hypotheek gevenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
Waar ga je dat geld van dan halen?
Of bedoel je 'gaat iemand mij een hypotheek geven?'
Wat denk je zelf? Zouden anders niet alle studenten dat doen?
Genoeg kinderen die een huis krijgen van ouders hoor, of waarvoor de huur maandelijks wordt betaald. Ik had zelfs dit geluk niet maar kende genoeg studenten die dit geluk wel hadden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
En hoezo 'uiteraard betalen je ouders mee'? Uiteraard?
Ik heb zelf geen inkomen. Is het dan mogelijk dat bijv. mijn vader garant staat? En hoeveel moet je direct betalen? (Woning 75.000)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:07 schreef Spanky78 het volgende:
Je hebt inkomen nodig, of iemand die garant staat. Het liefst koop je dan een deel direct, dan kun je vast wel een stukje hypotheek krijgen.
De bank wil gewoon kijken als je vader het terug kan betalen. Dat is puur afhankelijk van je vaders inkomen eventuele overwaarde huidige woning en andere bezittingen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:12 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen inkomen. Is het dan mogelijk dat bijv. mijn vader garant staat? En hoeveel moet je direct betalen? (Woning 75.000)
Dat kan, of dat kan niet. Maar op basis van de veelheid aan informatie die je in je OP geeft is het onmogelijk zomaar in te schatten. Ik ben wel een paar dagen bezig met het doorlezen en het op een rij zetten van alle mogelijkheden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:06 schreef Festa94 het volgende:
Is het dan mogelijk om een woning te kopen?
Gerandquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Alleen als je ouders gerand staan en afdoende financiële middelen hebben om dat te kunnen dekken.
Oeh, op basis van stfu lenen... Dat waren de tijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:30 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Vroeger was het geen probleem bij de DSB kon je obv stfu zo 5 ton lenen. Maar tijden zijn voorbij.
Als je 18 jaar of ouder ben kan je een huis/woning kopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:06 schreef Festa94 het volgende:
Kun je als student een woning kopen (voor bijv rond de 70.000 - 80.000, ¤)
Je hebt zelf dan geen inkomen, maar alleen stufi.
Uiteraard betalen je ouders mee.
Is het dan mogelijk om een woning te kopen?
TS is de hypotheekgever, de bank de hypotheeknemer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef Skv het volgende:
Je vader kan het huis voor je kopen, en dan ga jij er in wonen. Jij gaat echt zelf geen hypotheek krijgen.
Het valt nog mee dat er op de eerste pagina van de search maar twee recreatiewoningen bovenkomen... overigens heb ik de search op woonhuizen gedaan, een search op appartementen levert 2 keer zoveel objecten op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:03 schreef karr-1 het volgende:
Ik vraag me wel af wat voor huis je dan kunt krijgen voor 75.000 euro. En in welke stad/buurt je dan terecht komt.
Zelfs in de gemeente Edequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het valt nog mee dat er op de eerste pagina van de search maar twee recreatiewoningen bovenkomen... overigens heb ik de search op woonhuizen gedaan, een search op appartementen levert 2 keer zoveel objecten op.
http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/0-75000/woonhuis/
Dat je nog niet in Ede zou willen wonen als je het gratis kreeg is wat anders....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Zelfs in de gemeente Edeis voor die prijs nog wel wat te vinden:
http://www.funda.nl/koop/gemeente-ede/0-75000/
Ja; overigens mag ik graag MB-tochten maken over de Edese & Ginkelse heide. Maar daarna rijd ik weer snel weg...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:17 schreef Leandra het volgende:
Dat je nog niet in Ede zou willen wonen als je het gratis kreeg is wat anders....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |