men?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, daar word ik moe van. Aan de hand van mijn klachten hoop ik zaken in kwestie de kop in te drukken zodat men weer rust heeft.
waarom denk je dat ikquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, dat hoort ook wel een beetje, het aroma van een goede sigaar bij een mooi glas single malt moet je ook totaal niet onderschatten.
Whahahhaaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nonsens. Als ik in een gekoelde ICE International zit op mijn gereserveerde 1e klas zetel te Amsterdam Centraal ben ik oppermachtig. Mensen die op het perron op hun kutsprintertje naar Almere of Beverwijk staan te wachten zijn er niets bij. Ik mag dan het 'kauwgom kauwen' of 'het bier drinken'.
Tegenwoordig is het een camera?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:41 schreef Broder het volgende:
Beter dan met een camera langs een spoor staan.
Railhobbyisten altijd geen fatsoenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een camera?het wordt ook steeds erger met die kijk-mij-eens-stoer-treinen-spotten figuren
Haha! Uitstekende zin, ik moest hardop lachen. En nog wel een beetje herkenbaar ook. Maar ik ben ook wel fan van treinen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nonsens. Als ik in een gekoelde ICE International zit op mijn gereserveerde 1e klas zetel te Amsterdam Centraal ben ik oppermachtig. Mensen die op het perron op hun kutsprintertje naar Almere of Beverwijk staan te wachten zijn er niets bij. Ik mag dan het 'kauwgom kauwen' of 'het bier drinken'.
Ik hoop dat je ICE International 4 uur vertraging heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een camera?het wordt ook steeds erger met die kijk-mij-eens-stoer-treinen-spotten figuren
En het dan ook nog op youtube zetten om de delen met al zijn 'volgers'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ICE International 4 uur vertraging heeft.
[..]
De inzet van de modernste technieken wordt niet langer geschuwd door het treinspotterslegioen, ze gaan over lijken om de mooiste treinvideo's te schieten. (bovenstaand filmpje is van deze TS in betere tijden)
Hij spot ook tornado's.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En het dan ook nog op youtube zetten om de delen met al zijn 'volgers'.
quote:
Het moest gebeuren manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat je bent wedergekeerd om de strijd weer op te pakken tegen deze fascistoïde hordes railhobbyisten.
Let even op je woorden, echte fascisten spotten geen treinen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:38 schreef chroestjov het volgende:
Goed om te zien dat je bent wedergekeerd om de strijd weer op te pakken tegen deze fascistoïde hordes railhobbyisten.
Wat voor sigaartje Frank?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
En waarom ben je gestopt? Ik dacht dat jij zo'n levensgenieter was? Je bent toch niet gedwongen door je vrouw?quote:
mooie dubbele gedekte longfiller, cubaan, cotsa rica.quote:
´ Leven als een keunig, in een deur-zun-weuning.´quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:34 schreef Scuidward het volgende:
Meestal ga ik ook even een rondje lopen om het huizenblok heen. Gewoon, prominent zijn.
Ow, nee, als ik een eigen huis heb gewoon in de voortuin met wat tuinstoelen, voorzijde uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
´ Leven als een keunig, in een deur-zun-weuning.´
Volgens mij is deze comment niet voor mij bedoeld he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
En waarom ben je gestopt? Ik dacht dat jij zo'n levensgenieter was? Je bent toch niet gedwongen door je vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |