quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze comment niet voor mij bedoeld he.Nee. Het waren die verdomde aliens weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Verveelt nooit.quote:
Stoer hoor..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaar. Ik rook nog wel een lekker sigaartje bij een al even goede borrel hoor. Dat wel.
Glazen huis struggles.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Mensen die menen met een glas bier in de hand op de stoep van een café moeten te staan om te laten zien aan voorbijgangers dat ze een alcoholische drank nuttigen
Al dan niet met een sigaret in de andere hand_!
jij bent een klacht opzichquote:Op zondag 13 juli 2014 10:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Glazen Huis en 3FM is een klacht opzich
Ej voeder homie how r uquote:
Yo VB!quote:
Wij weten beterquote:Op zondag 13 juli 2014 01:41 schreef Socios het volgende:
Voor de goede orde: die geposte filmpjes zijn niet, ik herhaal niet, van mij!
Nonsensquote:Op zondag 13 juli 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen het zegt moet er toch een kern van waarheid in zitten
Ontkennen heeft geen zin neger.quote:
Wordt verworpenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin neger.
DE FILMPJES ZIJN VAN SOCIOS!!!111!!11! DM DIT ELKE KLB'ER!!!1!!11!11
Wel raar dat je hier dan even een reactie achterlaat.quote:
bierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Mensen die menen met een glas bier in de hand op de stoep van een café moeten te staan om te laten zien aan voorbijgangers dat ze een alcoholische drank nuttigen
HOAXquote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef Broder het volgende:
[..]
Wel raar dat je hier dan even een reactie achterlaat.
Jawel, dutchtrainmanserie22 is jouw accountquote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX
Ik heb niet eens een YouTube-account
Pure onzinquote:Op zondag 13 juli 2014 17:17 schreef Broder het volgende:
[..]
Jawel, dutchtrainmanserie22 is jouw account
quote:
Deze ja!quote:Op zondag 13 juli 2014 19:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je nog meer van dit soort kookvideo's kunnen maken?
Dan voel ik me op m'n bestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Socios het volgende:
Allesbehalvequote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef Twiitch het volgende:
Jij bent echt een teringmongool. Jezus zeg.
Leuk, ga ik ook eens proberen.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je nog meer van dit soort kookvideo's kunnen maken?
Ik vond jou nooit een type -voor zover ik dat kan beoordelen- om sigaretten te roken. Welkom bij de sigarenclub (al rookte je die ook al jarenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dit. Er is geestelijk toch iets mis met je als je al het menselijke gedrag om je heen zo vertaald idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:36 schreef ZarB het volgende:
Jezus socios ben je psychotisch ofzo? In al je topics frustreer je je om het feit dat mensen iets doen om een soort statement (jegens jou waarschijnlijk) af te geven. Wie vindt roken tegenwoordig nog stoer?Ik heb nog nooit iemand op de stoep van de kroeg een hijs zien nemen terwijl die zelfgenoegzaam om zich heen keek. Wtf hoe kom je erbij
Nee, omringd door bloedmooie vrouwen daar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Agusto het volgende:
Socios, Erger je je op je werk ook aan zoveel dingen?
wijn en piemolsquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef schoolstudent het volgende:
Die mensen die overal "bier en tieten,jalalalala" bij schreeuwen.
bier en een lekkere hartige snack gaan ook prima samen, zeg ik als ex roker die werkelijk nooit meer naar een sigaret verlangt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bier en sigaretten gaan ook wel geweldig samen. Zeg ik als, nog steeds, zeer rouwige ex-roker.
Komt door 't Fok!enquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bier en een lekkere hartige snack gaan ook prima samen, zeg ik als ex roker die werkelijk nooit meer naar een sigaret verlangt.
(wel een paar kilo aangekomen, weeg nu 87 kg ipv 82)
dat sigaret.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien dat dat sigaret een indicatie geeft van waarom ze buiten staan, Socios?
Niet een beetje laat? Inmiddels tik je de 60 toch al aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
helaas, die theorie gaat niet op, het stoppen met roken was 5 jaar voor ik op Fok! kwam en mijn gewicht is al jarenlang constantquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |