Dit ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:
Verschrikkelijk! Straks denken mijn kinderen nog dat niet alle allochtonen dieven zijn.
Jou heeft dat in ieder geval geen goed gedaan. Maar goed, dat is misschien een beetje offtopic.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:00 schreef LXIV het volgende:
Wij hadden vroeger Kuifje in Afrika en als Donald Duck naar Afrika ging belandde hij in een kookpot van de Wilden.
Dan heb je het ook over een stuk zeg...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef Yi-Long het volgende:
... waardoor ze niet eens een dagje zonder trauma door Rotterdam kunnen lopen...
Gloeiende gloeiende, Nol kon trouwens lekker onderbuiks racistisch uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht eerst aan die Nederlandse serie die je aantal jaar geleden op tv had, met buurman Nol.
Als je erg bang voor allochtonen bent, dan zal dat idd even wennen zijn. Heb er persoonlijk gelukkig geen last van.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:13 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over een stuk zeg...
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:04 schreef Chocovloek het volgende:
Hé SamSam, die heb ik ook gelezen. Leuk blad wel. Als kind merkte ik niets van al die negers daarin en ik herinner het me niet eens, al herinner ik me wel (nu naar aanleiding van dit topic) dat het ook altijd over dieren ging. Interessant.
Ik denk overigens TS, dat jij er andere dingen uit oppikt dan je dochtertje. Vermoedelijk heeft ze geen flauw benul van al die zwartjapen (ben 't nou ook Nederlanders of dat niet?) en vindt ze het gewoon leuke plaatjes/verhaaltjes. Zo lang jij er niet al te veel heissa over maakt zal ze er zelf ook wel niet getraumatiseerd door raken.
vergunningen afgegeven door d66 roverheid ambtenarenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
altijd dat smerige (s)linkse kutvolk godverdomme
Chocovloek snapt 'm niet.quote:
Iluminatie open je ogen schaap!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:
De SamSam zal wel verscheidene subsidiepotjes aanspreken met deze mutiflauwecultipraktijken.
Verder ken ik de SamSam eigenlijk alleen maar van mijn middelbareschoolboeken, waar ik aan de hand van eetcafè SamSam basis(micro)economie heb geleerd![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |