zal ik sturenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij is toch vervelend? Wees duidelijk dan. Iets beleefder kan ook.

Door Tindershit kan het ook hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beetje sneu als je zo op zoek benthet komt vanzelf
Niet door tindershit

valt wel mee?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt wel veel dates tegenwoordig onnie dan Sof

Zit ik straks tussen de gebroken mannenharten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke week is het raak. Ze wordt nog beroemd en berucht in Arnhem

Ben niet op zoek?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beetje sneu als je zo op zoek benthet komt vanzelf
Niet door tindershit

Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik sturen
I don't feel like talking to you

In wel een heeeele korte periode vind je niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben niet op zoek?
zit al weken niet op tinder en heb twee dates via dat gehad??

Hoezo korte periode?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In wel een heeeele korte periode vind je niet?
Probeer je jezelf een soort rep te geven voor je op jezelf gaat in de Big City?

Een in april en een in juni?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft het de laatste tijd alleen maar over jongens en daten. Valt op
 alleen maar
 alleen maar 

Snow, wat is dit voor bitchy-aanval?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]

dacht dat het oké was tussen onsquote:

Hehequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)aar-naar-vader.dhtml
 altijd dubbel checken dus
 altijd dubbel checken dus

Net rise of planet of the apes gezien, sindsdien ben ik geraakt door emoties die ik nooit heb mogen kennenquote:

watquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Net rise of planet of the apes gezien, sindsdien ben ik geraakt door emoties die ik nooit heb mogen kennen
Het leed van de uit oerwouden geplukte chimpansees die proefdieren worden en uiteindelijk losbreken en de wereld slopen heeft me zo geraakt dat ik het licht zag en ging nadenken over dingen
waaronder sof en haar jongensstruggles
Sof is de jonge chimpansee in een oerwoud die steeds dunner bevolkt wordt en nu ze sneller richting de 30 gaat krijgt ze nesteldrang en shit en is ze helemaal loco aan het worden
ik stel gewoon scherpe vragen om deze baby aap te beschermen tegen het kwaad van de wereld en de boze wetenschappers en de negers die apen stelen

Het is erger. Ze heeft mij zelfs al als peetvader voor haar eerstgeboren kind aangewezenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft het de laatste tijd alleen maar over jongens en daten. Valt op

lrquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is erger. Ze heeft mij zelfs al als peetvader voor haar eerstgeboren kind aangewezen
Mijn FoBo heeft overigens 6k+ views. Ik ben echt een populaire boy

quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Net rise of planet of the apes gezien, sindsdien ben ik geraakt door emoties die ik nooit heb mogen kennen
Het leed van de uit oerwouden geplukte chimpansees die proefdieren worden en uiteindelijk losbreken en de wereld slopen heeft me zo geraakt dat ik het licht zag en ging nadenken over dingen
waaronder sof en haar jongensstruggles
Sof is de jonge chimpansee in een oerwoud die steeds dunner bevolkt wordt en nu ze sneller richting de 30 gaat krijgt ze nesteldrang en shit en is ze helemaal loco aan het worden
ik stel gewoon scherpe vragen om deze baby aap te beschermen tegen het kwaad van de wereld en de boze wetenschappers en de negers die apen stelen
Ah... dat is dus de nesteldrang.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is erger. Ze heeft mij zelfs al als peetvader voor haar eerstgeboren kind aangewezen

LR ooit zal jij de stoere gorilla worden die iedereen zal aanbidden en zal je 1 miljoen views hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |