Dat hoofdquote:
Wel een uiterst charmante kop inderdaad.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
oke, ik en een collega hadden dus twee jongen op een terras ontmoet en zij ging met een van hen afspreken en ik ook. Die van mij was niet leuk en die van haar wilde haar als friends with benefits. Toen zei zij dat ze dat niet wilde. En nu gaat die gast opeens tegen mij praten. Alsof hij het nu bij mij gaat proberen
dudequote:
Ja, ik snap wel dat jij dat niet gaat doenquote:
watquote:
Ja omdat ik hem negeerquote:
Maar kan hij alleen DM'en ofzo?quote:
Jaquote:
Wat een sukkel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
oke, ik en een collega hadden dus twee jongen op een terras ontmoet en zij ging met een van hen afspreken en ik ook. Die van mij was niet leuk en die van haar wilde haar als friends with benefits. Toen zei zij dat ze dat niet wilde. En nu gaat die gast opeens tegen mij praten. Alsof hij het nu bij mij gaat proberen
Wat een kansloze aap. Blij dat hij mij niet DM't.quote:
hij is gewoon een rare jongen en ik snap niet dat hij nog met me praat want ik negeer hem voor vijf uur en reageer dan met haha en dan praat hij weer verder alsof wel al uren praten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat jij dat niet gaat doen![]()
Maar er is verder niks mis mee
Hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is gewoon een rare jongen en ik snap niet dat hij nog met me praat want ik negeer hem voor vijf uur en reageer dan met haha en dan praat hij weer verder alsof wel al uren praten.
Gewoon zeggen: "flikker op kneus"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is gewoon een rare jongen en ik snap niet dat hij nog met me praat want ik negeer hem voor vijf uur en reageer dan met haha en dan praat hij weer verder alsof wel al uren praten.
hij is engelsquote:
"Fuck off faggot"quote:
ahhahahaah nee dat vind ik dan weer zieligquote:
quote:
Ja, maar hij is toch vervelend? Wees duidelijk dan. Iets beleefder kan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhahahaah nee dat vind ik dan weer zielig
al vind ik negeren ook niet leuk maarja
Zou ik eigenlijk ook bij LMI moeten doenquote:
Elke week is het raak. Ze wordt nog beroemd en berucht in Arnhemquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt wel veel dates tegenwoordig onnie dan Sof
Beetje sneu als je zo op zoek bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke week is het raak. Ze wordt nog beroemd en berucht in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |