waar zit het lichtknopje??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef chroestjov het volgende:
KLB DOOD SC, sluiten die tent, de laatste die gaat doet de lichten uit en de deur op slot.
Geen idee, haal anders de stoppen er maar uit want hier komt toch niemand meer.quote:
waar zit de stoppenkastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, haal anders de stoppen er maar uit want hier komt toch niemand meer.
Zet voor mijn part alles maar in de hens, tot op de grond afbranden deze zooi.quote:
krijg ik dan geen ruzie met mortaxx?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zet voor mijn part alles maar in de hens, tot op de grond afbranden deze zooi.
Nee hoor. Weg die club, uit dat lichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg ik dan geen ruzie met mortaxx?
Struggle version van Cry me a Riverquote:
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Struggle version van Cry me a River.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Iggy d'r figuur?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een irritant accent/stemgeluid heeft ze ook. En dat poedelhoofd van d'r.
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te dun en plat, mogen ook wel een paar sessies zonnebank overheen.
[ afbeelding ]
Ass is op zich wel oké. Body is 6,02/10 en ass is 7,87/10. En verder:
[..]
wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenSowieso wel vet dat je het als blanke vrouw binnen die scene weet te maken.
Sloeg wel bijna stijl achterover toen ik d'r in No Mediocre zag. Net alsof alle kilo's die ze aangekomen is tijdens het touren naar d'r ass zijn gegaan ofzo
Vind d'r nep overkomen, ze heeft de overtuiging van Sjors Peter in d'r deliveryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik vind het wel een toffe chick, beetje die bad bitch attitude van Nicki Minaj alleen dan zonder de psycho momentenSowieso wel vet dat je het als blanke vrouw binnen die scene weet te maken.
Sloeg wel bijna stijl achterover toen ik d'r in No Mediocre zag. Net alsof alle kilo's die ze aangekomen is tijdens het touren naar d'r ass zijn gegaan ofzo
True, verder ook no hate van mij richting Nicki Minaj hoor. Vond Cassie altijd heel mooi, maar nu met dat haar...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind d'r nep overkomen, ze heeft de overtuiging van Sjors Peter in d'r delivery. Ook dat Engelse hete aardappel-accent
. Waar Nicki Minaj d'r stem en lyrics nog enigszins decent zijn.
Oh wat gekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Hé CY, die shit met m'n oor toen? Was wel een oorontstekingOntsteking in de gehoorgang
Ik las Clasiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
True, verder ook no hate van mij richting Nicki Minaj hoor. Vond Cassie altijd heel mooi, maar nu met dat haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |