Ik zou dat wel in je bevalplan opnemen danquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou dat wel in je bevalplan opnemen dan. "Indien kint onder de poep >> naar papa" Anders gaat dat geheid mis!
Indien kint onder de stront dan moet het naar de vader. Anders dien ik een klagt in.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou dat wel in je bevalplan opnemen dan. "Indien kint onder de poep >> naar papa" Anders gaat dat geheid mis!
hehehequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dom is zoiets nooit. Ieder op haar eigen ritme toch? Als er maar een bed is om in te slapen straks /overclichésgesprokenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:59 schreef Loj het volgende:
Hoe lief
Ik wil ook proberen zonder pijnstilling, en anders dat reminogwatspul
Dat een tweede bevalling vaak makkelijker en sneller gaat geldt vast niet als je bij de eerste niet bent bevallen![]()
GM, wat fijn dat je thuis bent
Trouwens ik voel me wel een beetje stom als ik zo meelees hier... Ik heb nog niets aan t kamertje gedaan, nog niet gekeken naar m'n kleertjes, nog geen blije dozen aangevraagd, nog niet naar het kaartje gekeken en nog geen namen...
Is dat dom?
Ik ben even vergeten waarom jij ook al weer medisch bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:08 schreef AwayTL het volgende:
Gepoept... Geen idee, niet dat ik heb meegekregen.
Sq: ja, de eerste is er zowat uitgegleden. Ik neem ook aan dat de tweede er nog sneller uitkomt (gebaseerd op de voorgaande vrouwen in de familie). Eigenlijk zou ik niet thuis mogen bevallen, maar ik heb ook aangegeven dat als de weeen zijn begonnen ik nergens meer heen ga. Als het goed is gaat er ingezet worden op gedeelde zorg van vk en gyn. De gyn de controles en, tenzij medisch onverantwoord, de vk de bevalling thuis.
Mini was miniquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waarom jij ook al weer medisch bentMaar an sich klinkt het wel okee, zo'n snelle bevalling.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mini was mini. 2,5 kg bij termijn 39 + 2
Wens iedereen de bevalling die ik heb gehad toe ja, maar geen garanties voor de volgende natuurlijk. Te snel lijkt me voor het kind ook niet prettig btw. Space mountain mag niet voor niets pas va 1,40m
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Word je dit keer extra gecontroleerd op groei?
Omdat ik het vaak nutteloos vind wat ik heb gepost.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne,waarom haal je zo vaak je posts weg?
Amsel verlof!
En Razz weer een sticker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |